Ik mag weer mee schrijven! Al is het wel een beetje gek gegaan.. de week van 22 mei op vakantie geweest en geen ovulatietesten mee genomen. Ik kreeg best veel vruchtbaarslijm en steken dus dacht echt dat ik m'n ovulatie toen al had. 26 mei tm 30 mei licht roze bloed en slijm verlies gehad. Zwangerschapstest was negatief want dacht eerst aan een innestelingsbloeding maar ik kreeg weer vruchtbaarslijm dus ovulatietesten gaan doen en die was vanaf eergisteren dus positief. Niet echt veel vertrouwen dat dit een goede ronde is dus. ♡ovulatiedag/1dpo: Gisteren eitje voelen springen denk ik!
Ik lees af en toe nog wel mee hier hoor Ben veel te benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat. Waarschijnlijk had ik een eisprong op dag 6 van mijn cyclus, extreem vroeg dus. De dag er voor hebben we toevallig wel seks gehad, dus er is een kans, maar ik schat de kans klein op een geslaagde ronde. Vandaag 12 DPO en ik heb al weer spotting en af en toe krampen.
Ik lees voorlopig sowieso mee, maar in de eerste natuurlijke ronde ga ik proberen geen symptomen bij te houden om het allemaal chill en relaxed te houden!
Inmiddels is de sporadisch lichtbruine afscheiding (3 dagen en 1 dag tussendoor niet) vandaag (op vermoedelijk 7 dpo) overgegaan in donkerbruine afscheiding.. zit nog maar op dag 23.. normaal 29-30 dagen. Ik ben bang dat de ongesteldheid doorbreekt
♡ovulatiedag/1dpo: Gisteren eitje voelen springen denk ik! Gevoelige tepels vooral rechts. ♡1dpo/2dpo: Nog redelijk gevoelige tepels vooral rechts. Verder niets.
De Kruidvat 2v5 gaf hetzelfde getuur (kwam er nog een tegen in het kastje), maar die vertrouw ik eigenlijk niet meer. We gaan het zien.