Hier 14DPO, geen menstruatie. Wel enorme rugpijn en zeurende pijn in mijn liezen. Vanmiddag kon ik het niet meer weerstaan en kreeg een mega tuurstreep op de Kruidvat 2v5. Beetje vergelijkbaar met hoe het was in februari. Toen begon ik alleen ook direct op dag 28 te bloeden, nadat ik net te horen had gekregen dat mijn hcg waarde 11 was. Dus veel te laag. Heb de gyn gebeld en kreeg de keuze; nog even afwachten, of morgen bloed prikken. Ik ga voor optie 1. Morgenmiddag komen er 2 predictors binnen, bloed ik niet, dan test ik. Is die dan ook positief, dan mss toch even bloed laten prikken woensdag. Het kost me allemaal echt teveel energie, dit hele zwanger worden en ik denk dat we na deze maand toch gaan stoppen. Ik mag mezelf heel rijk prijzen met 4 prachtige kids…
Wat een onzekerheid enzo iedere maand weer zeg! Ik snap dat het je allemaal teveel energie gaat kosten. Iedere maand die tuurstreepjes weer! Hopelijk heb je nu snel zekerheid en weet je waar je aan toe bent!
Ik heb vrijdag Ovitrelle gespoten en zondag IUI gehad.. 1DPO & 2DPO; pijnlijke borsten 3DPO; pijnlijke borsten, veel afscheiding, menstruatiekrampen 4DPO; pijnlijke borsten, veel afscheiding, menstruatiekrampen, avond trekkend gevoel in eierstokken en baarmoeder. 5DPO; verkouden, keelpijn, last van darmen, hoofdpijn en gewoon grieperig gevoel. Nauwelijks afscheiding. 6DPO; nog steeds grieperig. De ochtend hele tijd druppels bloedverlies met afvegen, maar het deed ook beetje pijn dus wellicht een wondje? Pijnlijke borsten en beetje afscheiding. 7DPO; nog steeds grieperig. Beetje afscheiding en beetje menstruatiekrampen. 8DPO; nog steeds grieperig. Soms raar gevoel/krampjes in baarmoeder. Nog steeds afscheiding en pijnlijke borsten.
♡ovulatiedag/1dpo: Gisteren eitje voelen springen denk ik! Gevoelige tepels vooral rechts. ♡1dpo/2dpo: Nog redelijk gevoelige tepels vooral rechts. Savonds beetje misselijk en rare buik en luchtig. Verder niets. ♡2dpo/3dpo: Erg onrustig wakker geworden. Sochtends ook misselijk en diarree (sorry). Lichte krampjes baarmoeder. Tepels niet meer gevoelig. ♡3dpo/4dpo: Af en toe steekjes / trekkerig gevoel bij eierstokken. Sterk het gevoel dat het deze ronde weer niet lukt. S'avonds in bed een hele erge borrel buik en daarna echt pijn gehad. ♡4dpo/5dpo: Vanmorgen erg trillerig Verder niets..... ♡5dpo/6dpo: Meer (cream) afscheiding. Ik heb 1 wijntje op en daarna gelijk een hele zere buik. Verkouden geworden. ♡6dpo/7dpo: Rete verkouden, echt griep. Ik voel dat het deze ronde niet gelukt is. ♡7dpo/8dpo: Nog steeds grieperig. Smiddags opeens even brandende tepel rechts.
Normaal had ik vandaag dan echt opgestaan met een of andere rode stortvloed…maar niets van dat. De koffie smaakt weer niet, verder geen idee wat ik voel/niet voel.
Ik heb 2 licht positieve testen in m'n handen moeilijk om op de foto te krijgen maar duidelijk een licht roze streepje
8-11 DPO: Moe, moe, moe, nog steeds opgeblazen buik 10 DPO: Hele middag afwisselend steekjes bij mn schaambot 11 DPO ook: witte sliertjes in urine tuurstreepje op action normale test, maar zo tuur dat ik hem nog als negatief beschouwd...
Ben je qua verkouden alleen een snotneus of ook hoesten enzo? Ik kreeg ook op 5DPO grieperig klachten dus wie weet is het ook wel een goed teken
Ook hoesten.. Ben net een zeehond af en toe.. kan komen doordat je slijmvliezen erg gevoelig zijn door de zwangerschap. Ik denk dat jij ook zwanger ben!
9DPO, 9 dagen na IUI.. buikkrampen en al roze/rood bloedverlies.. dat is al snel deze ronde normaal word ik op 12 of 13 DPO pas ongesteld.