De testen waren absoluut niet duidelijk, zo ook bij de huisarts niet. Een sneu streepje. Heb geen foto’s gemaakt, staat mijn hoofd niet naar… Ik ben hiervoor al 7x zwanger geweest en ik voel aan alles dat dit niet goed zit.
♡ovulatiedag/1dpo: Gisteren eitje voelen springen denk ik! Gevoelige tepels vooral rechts. ♡1dpo/2dpo: Nog redelijk gevoelige tepels vooral rechts. Savonds beetje misselijk en rare buik en luchtig. Verder niets. ♡2dpo/3dpo: Erg onrustig wakker geworden. Sochtends ook misselijk en diarree (sorry). Lichte krampjes baarmoeder. Tepels niet meer gevoelig. ♡3dpo/4dpo: Af en toe steekjes / trekkerig gevoel bij eierstokken. Sterk het gevoel dat het deze ronde weer niet lukt. S'avonds in bed een hele erge borrel buik en daarna echt pijn gehad. ♡4dpo/5dpo: Vanmorgen erg trillerig Verder niets..... ♡5dpo/6dpo: Meer (cream) afscheiding. Ik heb 1 wijntje op en daarna gelijk een hele zere buik. Verkouden geworden. ♡6dpo/7dpo: Rete verkouden, echt griep. Ik voel dat het deze ronde niet gelukt is. ♡7dpo/8dpo: Nog steeds grieperig. Smiddags opeens even brandende tepel rechts. ♡8dpo/9dpo: 3x licht positieve testen zowel easy@home predictor en k2v5! Nog steeds niet zo lekker, nog hoesten en hoofdpijn. Vanmorgen oud bloed gesnoten. Beetje rare maag af en toe.
Oud bloed gesnoten? Kwam er gewoon bloed uit je neus? Ik ging net mijn neus snuiten en in mijn snot zat een hele sliert bloed.. maar misschien zoek ik momenteel overal wel wat achter
Ik heb wel eens gelezen dat een vroege zwangerschapsymtoom een bloedneus kan zijn ook. En als we dan toch obsessief naar symptomen aan het zoeken zijn...
Ik en mijn vriend hebben even wat getest hihi Mijn sensitest dachten we heel licht wat te zien daarna drupjes water streepje iets duidelijker Haha nu heeft me vriend ook zo een test gedaan en ook water Drupjes erop en helemaal wit bleef die Hahaha we waren benieuwd of het bij elke test een streepje door water zou geven Maarja we wachten af
Jaa precies dit.. dit was bij m'n vorige zwangerschap het eerste teken dat ik zwanger was en de verloskundige vertelde mij ook dat dit waarschijnlijk door de zwangerschap komt, net als snel bloedend tandvlees.
Ik heb vrijdag Ovitrelle gespoten en zondag IUI gehad.. 1DPO & 2DPO; pijnlijke borsten 3DPO; pijnlijke borsten, veel afscheiding, menstruatiekrampen 4DPO; pijnlijke borsten, veel afscheiding, menstruatiekrampen, avond trekkend gevoel in eierstokken en baarmoeder. 5DPO; verkouden, keelpijn, last van darmen, hoofdpijn en gewoon grieperig gevoel. Nauwelijks afscheiding. 6DPO; nog steeds grieperig. De ochtend hele tijd druppels bloedverlies met afvegen, maar het deed ook beetje pijn dus wellicht een wondje? Pijnlijke borsten en beetje afscheiding. 7DPO; nog steeds grieperig. Beetje afscheiding en beetje menstruatiekrampen. 8DPO; nog steeds grieperig. Soms raar gevoel/krampjes in baarmoeder. Nog steeds afscheiding en pijnlijke borsten. 9DPO; vanmorgen ineens menstruatiekrampen en met afvegen roze en rood bloedverlies. Hele middag niks meer, behalve beetje troebele afscheiding. Vanavond ineens weer veel roze. Zal morgen dus wel doorbreken
Ik had dit vandaag ook. Jammer dat ik zo zeker ben van mijn ei, dat dit niks wordt met wat ik voel nu ondanks de testen. Maar denk dat het er dus zeker mee te maken kan hebben.
Ook een sliert bloed bij je snot? Ik ga er gewoon vanuit dat ik morgen ongesteld word, want de roze afscheiding begint nu alweer meer te worden