Vandaag nog een test gedaan.. 14DPO en morgen NOD... Negatief.. er leek een schaduw lijntje te staan net als de eerste test die ik deed, maar zo licht dat ik ervan uit ga dat ik morgen ongi wordt.. helaas...
Hoii hoi Gisteren wat bloed verloren maar heel klein beetje zonder slijm of iets was ook maar 1x daarna was het gelijk over Nu geen bloed verlies meer normaal heb ik roze afscheiding 2dagen voor ik ongesteld moet worden maar heb dat nu ook niet.. Vandaag is mn NOD Misschien dat het vanavond door zet of morgen ik wacht rustig af
Mijn testen vanmorgen! Ik ga nu proberen niet meer te testen tot maandag. Dan is mn nod. Voel me nog steeds niet zwanger..
Gisteren vergeten te posten. ♡ovulatiedag/1dpo: Gisteren eitje voelen springen denk ik! Gevoelige tepels vooral rechts. ♡1dpo/2dpo: Nog redelijk gevoelige tepels vooral rechts. Savonds beetje misselijk en rare buik en luchtig. Verder niets. ♡2dpo/3dpo: Erg onrustig wakker geworden. Sochtends ook misselijk en diarree (sorry). Lichte krampjes baarmoeder. Tepels niet meer gevoelig. ♡3dpo/4dpo: Af en toe steekjes / trekkerig gevoel bij eierstokken. Sterk het gevoel dat het deze ronde weer niet lukt. S'avonds in bed een hele erge borrel buik en daarna echt pijn gehad. ♡4dpo/5dpo: Vanmorgen erg trillerig Verder niets..... ♡5dpo/6dpo: Meer (cream) afscheiding. Ik heb 1 wijntje op en daarna gelijk een hele zere buik. Verkouden geworden. ♡6dpo/7dpo: Rete verkouden, echt griep. Ik voel dat het deze ronde niet gelukt is. ♡7dpo/8dpo: Nog steeds grieperig. Smiddags opeens even brandende tepel rechts. ♡8dpo/9dpo: 3x licht positieve testen zowel easy@home predictor en k2v5! Nog steeds niet zo lekker, nog hoesten en hoofdpijn. Vanmorgen oud bloed gesnoten. Beetje rare maag af en toe. ♡9dpo/10dpo: De testen zijn gelukkig wat donkerder dan gisteren. Borsten zijn soms wat gespannen. Soms gevoelige tepel. Soms heeele lichte krampjes. ♡10dpo/11dpo: Onrustig opgestaan. Voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.. dit had ik bij mij miskramen wel.. voel me totaal anders. ♡11dpo/12dpo: Testen weer opgelopen! Voel me nog steeds niet zwanger. Wel snel duizelig maar weet niet of het door de warmte of de zwangerschap komt.
Ik ben alleen niet erg hoopvol, nog nooit zo'n vage test gehad de dag voor nod... Morgen wordt spannend..
Ik testte ook slecht met die van de action met m'n vorige zwangerschap terwijl k2v5 al aardig donker was. Vind action echt rot testen..
1 DPO: Niets 2 DPO: Niets 3 DPO: Slecht geslapen.. Een beetje een raar gevoel in mijn buik. Gevoelige tepels, ik voelde het meteen toen ik wakker werd vanmorgen 4 DPO: Niets 5 DPO: Een paar bijna niet noemenswaardige spelden prikjes in mijn baarmoeder gevoeld, verder veel afscheiding maar dat zal wel door de warmte komen. Verder is alles prima. 6 DPO: Vanmiddag toen ik stond te koken een beetje menstruatie achtig gevoel in mijn buik en rug maar heel licht. Veel afscheiding nogsteeds, Verder niets.
Ik teste bij mijn zoon (2021) pas laat omdat ik net corona had gehad en dacht dat daardoor alles in de war was, Met mijn dochter teste ik op CD27 duidelijk positief en een week later een knaltest, met action, maar het was wel al heel duidelijk. Vandaag CD28 en dan zo'n vage test al tot 2x toe geeft me niet heel veel hoop haha...
Misschien andere testen proberen? Die van de action zijn soms zo onduidelijk, zie het vaker voorbij komen dat ze een beetje vaag zijn, misschien kruidvat of etos proberen ?
Edit: zie dat ik op het verkeerde bericht reageer, was bedoelt voor @SNB Ik wil hier nog even op inspringen: ik heb in februari een miskraam gehad en had die zwangerschap ook allerlei kwaaltjes, waaronder extreeem gevoelige borsten. Nu sinds 7 week weer zwanger en ik had ook echt 0 kwaaltjes en stresste daar ook enorm om. Afgelopen week de eerste echo gehad en gewoon een goed kloppend hartje, dus kwaaltjes willen écht niks zeggen!!