Ik werd vanmorgen ineens wakker met een soort steken in mijn linker lies. Het gebeurde in mijn droom en in het echt dus ook, toen werd ik er wakker van. Zo gek, ergens heb ik een positief gevoel maar ik durf ook bijna niet positief meer te zijn..
Vandaag 3 dpo Gister hele dag wat steken rond baarmoeder, vandaag niks. Geen andere kwaaltjes, behalve gevoelige tepels. Geen afscheiding meer na ovulatie.
Was ik ook al over aan het denken want dit is hem ook niet, ik haat onduidelijkheid. Wel af en toe krampjes gehad vandaag dat ik dacht: daar komt het, maar niks. Echt niks... Alleen afscheiding.
Denk dat als je ze vandaag besteld je ze dinsdag gelijk hebt !! Ohhh en hoe is het normaal voor je ongesteldheid ? Spannend zeg!!
♡ovulatiedag/1dpo: Gisteren eitje voelen springen denk ik! Gevoelige tepels vooral rechts. ♡1dpo/2dpo: Nog redelijk gevoelige tepels vooral rechts. Savonds beetje misselijk en rare buik en luchtig. Verder niets. ♡2dpo/3dpo: Erg onrustig wakker geworden. Sochtends ook misselijk en diarree (sorry). Lichte krampjes baarmoeder. Tepels niet meer gevoelig. ♡3dpo/4dpo: Af en toe steekjes / trekkerig gevoel bij eierstokken. Sterk het gevoel dat het deze ronde weer niet lukt. S'avonds in bed een hele erge borrel buik en daarna echt pijn gehad. ♡4dpo/5dpo: Vanmorgen erg trillerig Verder niets..... ♡5dpo/6dpo: Meer (cream) afscheiding. Ik heb 1 wijntje op en daarna gelijk een hele zere buik. Verkouden geworden. ♡6dpo/7dpo: Rete verkouden, echt griep. Ik voel dat het deze ronde niet gelukt is. ♡7dpo/8dpo: Nog steeds grieperig. Smiddags opeens even brandende tepel rechts. ♡8dpo/9dpo: 3x licht positieve testen zowel easy@home predictor en k2v5! Nog steeds niet zo lekker, nog hoesten en hoofdpijn. Vanmorgen oud bloed gesnoten. Beetje rare maag af en toe. ♡9dpo/10dpo: De testen zijn gelukkig wat donkerder dan gisteren. Borsten zijn soms wat gespannen. Soms gevoelige tepel. Soms heeele lichte krampjes. ♡10dpo/11dpo: Onrustig opgestaan. Voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.. dit had ik bij mij miskramen wel.. voel me totaal anders. ♡11dpo/12dpo: Testen weer opgelopen Voel me nog steeds niet zwanger. Wel snel duizelig. ♡12dpo/13dpo: Om 6 uur klaar wakker. Iedere keer last van maag en darmen. Heel af en toe licht gevoelige tepels. ♡13dpo/14dpo: Krampjes zoals menstruatiepijn (zo eng) Soms gevoelige borsten en tepels
Spannend weer voor een aantal van jullie lees ik! @SNB, bij mijn zoontje had ik ook steeds krampen, was er heilig van overtuigd ongesteld te gaan worden. Dat kan er dus prima bij horen, maar ik begrijp heel goed dat het spannend blijft. Ik heb deze keer geen vroege eisprong gelukkig, dus ik verwacht hem eigenlijk morgen weer. Ga mijn symptomen weer niet bijhouden, want we zijn nog steeds druk met verhuizen.
Normaal hoofdpijn, rugpijn, buikpijn, ik voel het echt al 2 dagen van tevoren aankomen. Vandaag was er behalve doodmoe steeds helemaal niks. Maar (helaas) ben ik vanavond begonnen met bloeden. Dus we kunnen deze ronde na bijna 31 dagen eindelijk afsluiten. Ik denk zelf dat er toch iets geweest is, maar het toch al vrij vroeg fout gegaan is.
Helaas ja, het zou een mooi cadeautje geweest zijn zo vlak na de uitgerekende datum van ons meisje, maar we gaan vrolijk door en met nieuwe goeie moed. Ik merk toch nu die uitgerekende datum geweest is en ik afgelopen week het er toch nog wel even erg moeilijk mee gehad heb, dat ik nu wel met een andere kijk en gevoel een nieuwe ronde inga.. de oude zwangerschap is nu zeg maar echt 'klaar'.
Ahh wat jammer zeg.. maar wel gek idd dat het dan zo anders is ineens. fijn dat je nu in elk geval wel duidelijkheid hebt xxxxx
1 DPO: Niets 2 DPO: Niets 3 DPO: Slecht geslapen.. Een beetje een raar gevoel in mijn buik. Gevoelige tepels, ik voelde het meteen toen ik wakker werd vanmorgen 4 DPO: Niets 5 DPO: Een paar bijna niet noemenswaardige spelden prikjes in mijn baarmoeder gevoeld, verder veel afscheiding maar dat zal wel door de warmte komen. Verder is alles prima. 6 DPO: Vanmiddag toen ik stond te koken een beetje menstruatie achtig gevoel in mijn buik en rug maar heel licht. Verder niets. Aanvulling: in de nacht na het terrassen (2drankjes op) kreeg ik een koortsig gevoel en steeds koude rillingen.. 7 DPO: wel prima op gestaan, vanmorgen wat lichte steekjes in baarmoeder.. naar t zwembad geweest. Nu ontzettend moe, benen tintelen er helemaal van, maar goed middagje zwembad is ook vermoeiend.. nogsteeds best wat afscheiding 8 DPO: vanmorgen helder gedroomd en een pijn scheut in mijn linker lies waar ik wakker van werd. heel vaag soms wat steekjes, verder eigenlijk best prima, nogsteeds veel afscheiding.
Ik vind de oploop van easy@home erg mooi maar k2v5 is maar een klein beetje donkerder in 3 dagen tijd..
Ik zie vaker zulke k2v5 testen na NOD. Kunnen die wel helemaal knallend kleuren? Ik snap dat het je onzeker maakt, maar ik denk echt dat het niet nodig is en beter is om te stoppen met testen
K2v5 loopt echt heel traag op, heb ik zelf ook altijd. Zelf wanneer een clearbleu digital al 3+ aangeeft heb je nog steeds geen knal strepen bij K2v5.
Hoi dames, Ben ik weer! Afgelopen vrijdag een tp gehad van een 5 daagse blasto. Ik slik progynova 1x 2mg per dag, 3x 10 mg duphaston en 1x Ascal 100 mg bruistabl. Nu heb ik vanaf zondag wat bloedverlies. Mijn cyclus ligt stil door de progynova, dus ik heb ook geen eisprong gehad. In theorie zou een menstruatie niet moeten kunnen. Ik zeg wel eerlijk gezien het moment van het bloedverlies lijkt het op een innesteling, maar ik vind daar het bloedverlies iets wat te veel voor. het is bij het afvegen en een klein streepje in het maandverband. Het is wel echt rood, totaal niet roze-achtig. Het begon als bruin, werd roze en nu rood. Het is wel weer veel minder dan bij een menstruatie. Je zou toch denken na 8x zwanger geweest te zijn dat ik het onderhand zou moeten weten, maar helaas..