1 DPO: Licht pijnlijke borsten, lichte krampen. 2 DPO: licht pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, krampen, ook in rug en linker eierstok. 3 DPO: borsten pijnlijker, veel crème afscheiding, lichte krampen en pijn bij mijn schaambeen. 4 DPO: pijnlijke borsten, in de ochtend diarree en duizelig, daarna was dat weg. Rugpijn en in de avond een scherpe pijn rechts onderin. 5 DPO: pijnlijke borsten, in de ochtend pijn in mijn maag, daarna niet meer. Nog steeds rugpijn en pijn bij mijn schaambeen en rechter lies, steken rechts onder in buik. 6 DPO: pijnlijke borsten, wat misselijk voor mijn ontbijt, duizelig en moe, ondanks dat ik goed geslapen heb. Bij niesen een flinke steek in mijn onderbuik. 7 DPO: weer wat meer afscheiding. Nog steeds wat pijnlijke borsten, duizelig, hoofdpijn en erg moe, een stuk lopen was een beproeving. Af en toe steken in buik en rug.
Wat balen SNB en Latikad Hoi allemaal! Ik kan weer meeschrijven De vorige maand lag ik in de lappenmand waardoor mijn verwachting niet heel hoog was en ik heb toen dan ook niks bijgehouden. Ik ben op dag 10 begonnen met ovulatietesten, maar ik had gisteren op dag 21 pas een iets donkerder streepje en vandaag een knaltest op dag 22. Vandaag had ik een paar uur last van mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden met steekjes onderin mijn buik. Zou dit mijn eisprong al geweest kunnen zijn? We hebben het in ieder geval erg gezellig gemaakt afgelopen week 1/2 DPO: niks 3 DPO: erg moe, vannacht heel slecht geslapen. Lage rugpijn (druk weekend gehad, misschien daardoor), crème witte afscheiding en af en toe lichte steekjes in baarmoeder (voornamelijk rechts), drukkend gevoel in lies links 4 DPO: lage rugpijn, crème witte afscheiding, lichte steekjes in baarmoeder (voornamelijk rechts), licht gevoelige tepels (voornamelijk rechts), drukkend gevoel in lies links. Hele dag lekkere trek haha en buik lijkt iets opgezet (broek zit ineens niet meer zo lekker) 5 DPO: veel afscheiding, lichtje steekjes in baarmoeder, licht gevoelige tepels, afgelopen nacht een hele levendige droom gehad (over een positieve zwangerschapstest ), moodswings
Zo balen voor jullie dames! Hopelijk met goede moed door naar de volgende ronde! Ik schiet de laatste 2 dagen alle kanten op; hoopvol en dan weer overtuigd dat het niet zo is deze ronde. Als mijn hartslag morgen onderuit gaat dan is het vrij zeker dat de menstruatie er aan komt. Laatste update; Ovulatie waarschijnlijk 15/16 januari 1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68. 2 DPO Niet fit. Verhoging, één oor zit dicht, maagzuur. Hartslag in rust 68. 3 DPO Weer wat fitter, hartslag gaat ook weer naar beneden. Lage rugpijn. Soms wat krampen / steekjes in buik. Hartslag in rust 67. 4 DPO Ziek! Overgeven, diarree, steken in buik. Hartslag in rust 69. 5 DPO Gelukkig weer wat fitter. Kortdurende griep? Nog wel snel buiten adem. Vanochtend last van onderrug. Soms wat steekjes / krampen onderin buik. Borsten zijn wat gevoeliger, of beeld ik het me in? Hartslag in rust 68. 6 DPO In gezicht, decolleté en op rug een paar onderhuidse puisten. Opgeblazen / naar gevoel in buik. Beetje afscheiding. Hartslag in rust 67. 7 DPO In de ochtend weeïg gevoel. Rommelende darmen, dunne ontlasting. In avond veel lucht buik / darmen. Hartslag in rust 67. 8 DPO Emotioneel (J. had het over baby’s). Soms wat steken en krampen. Weer veel lucht in de darmen in de avond + zeurend gevoel in onderrug. Kleine mee-eters in gezicht, geen goed teken. Hartslag in rust 69. 9 DPO Af en aan wat lichte menstruatiekrampen. Nu ook veel onderhuidse zere pukkels in gezicht. Wederom lucht in de darmen. Hartslag in rust 70.
Vandaag mijn NOD, maar vanmorgen helaas een witte test. Per dag heb ik mijn klachten niet opgeschreven maar dit is een lijstje: - Over de hele dag een weeïg gevoel - Pijnlijke, dooraderde, borsten en tepels - enorm moe - sinds 2 dagen een enorme trek in zoetigheid - Veel haaruitval - Af en toe wat steekjes laag in mijn buik - Na lang staan wat klachten aan mijn banden - In rust hartkloppingen - wittige afscheiding - regelmatig duizelig - veel en levendig dromen (normaal weet ik nooit meer wat ik heb gedroomd...) - na een uur of 12 krijg ik een enorm rood hoofd. Ik heb het koud, maar mijn gezicht staat in de fik - sinds gisteren mega emotioneel. Echt om helemaal niets. Mijn 4-jarig zoontje vertelde dat hij dol is op een meisje uit zijn klas en dat hij een kaart met hartjes voor haar wilde kopen. Dus ik zei: maar mama is toch je grootste liefde?! Nee, dat is .....!! Nou.. en daar ging ik. Tranen met tuiten. Tot snikken aan toe. En dat terwijl ik het eigenlijk heel liefs, schattig en geinig vind hahaha. Het slaat dus nergens op haha. 5 jaar terug, toen ik zwanger was van mijn zoontje, had ik pas een knaltest toen ik 6 dagen over tijd ben dus ik hou nog wat hoop!
Ik heb het ook bijgehouden, niet 100% zeker van wanneer mijn ovulatie was. 1dpo: geen 2dpo: geen 3dpo: menstruatiekramp (zo voelt het) 4dpo: puist op kin 5dpo: geen (naja die puist zat er nog ) 6dpo: druppel bloed en menstruatiekramp 7dpo: menstruatiekramp en niet lekker ‘s nachts 8dpo: menstruatiekramp en weer druppel bloed 9dpo: menstruatiekramp, vlagen van misselijkheid, negatieve zwangerschapstest 10dpo: menstruatiekramp, waterige afscheiding 11dpo: menstruatiekramp, waterige afscheiding 12dpo: menstruatiekramp, veel waterige met wit kleverige afscheiding, sterretjes zien tijdens het douchen, vlagen misselijkheid inclusief kokhalzen, negatieve zwangerschapstest (vandaag) 13dpo: 14dpo: Aardig wat buikpijn dus, het voelt al een paar dagen of de menstruatie kan losbarsten.
Hoii Ik ben nieuw hier. Wat vind ik het fijn om hier van alles te kunnen lezen, dankjewel hier voor!! Ik ben al 2 jaar niet meer aan de pil, Ik wilde geen hormonen met in mijn lichaam. We hebben gewoon zoiets gehad van als het gebeurt dan gebeurt het, maar nooit echt mee bezig geweest. Eind 2021 had ik flinke pijn mijn eierstokken, alle testen in het ziekenhuis gehad alles was goed gelukkig. Regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Maar door onze life-style nog steeds niet bezig met een kind krijgen en gewoon lekker feesten en doen. Nu Sinds januari beide echt gestopt met alcohol drinken en zijn we gezonder gaan leven en gaan we er echt voor. Dus nu onze eerste echte ronde eigenlijk. Ongeveer 14 januari mijn eisprong gehad, geen ovutest gedaan. Tot 5 dpo aan de maca tabletten gezeten. Ik heb normaal nauwelijks PMS klachten. 1dpo: niets. Naar de Osteopaat geweest waar ik al een tijd loop ivm darmklachten. Verteld dat we voor een kindje gaan, heeft ook mijn baarmoeder los gemasseerd. 2dpo: Niets 3dpo: Niets 4dpo: Niets 5dpo: Beetje vreemd gevoel in mijn buik en veel afscheiding. Rechts en achter het schaambot wat steekjes. 6dpo: Veel afscheiding 7dpo: Heel moe, niet vooruit te branden, soms duizelig ook als ik zit. 's Avonds lichte hoofdpijn. Last van mijn onderrug en ook buikkrampen die doortrokken naar mijn benen 8dpo: Futloos, moet mezelf dwingen om iets te doen. Manlief wilde in de ochtend wat gezelligheid hihi, ik had totaal geen zin (waar ik normaal een heel loog libido heb, vooral als ik ongesteld moet worden) Lichte rugkramp en in de avond lichte menstruatie krampen, ook wat steekjes/plopjes in mijn lies. 9dpo: In de ochtend vroeg op gestaan en wat huishoudelijke dingen gedaan, daarna op de bank in slaap gevallen.. Geen eetlust, mn vers gemaakte smoothie krijg ik met veel moeite weg. Daarna weer even energie om wat te doen, toen naar werk. Als ik een kop thee leeg drink ben ik hierna misselijk. Op werk ben ik nog steeds wat misselijk en wordt ik misselijk als er over eten gepraat wordt, lichte menstruatie kramp, vooral links. Ook weer steken in mijn linker lies. Sommige momenten gevoelige borsten/tepels, niet constand. Witte afscheiding maar gewoon normaal. 10e op: ik droomde over een positieve test vanmorgen.. Net zojuist een test gedaan. Ik zie echt een streepje.. Kijken jullie mee ? morgen weer testen 11dpo: weer een licht streepje, dit keer Kruidvat 2v5. Op mijn nod vrijdag probeer ik de clear blue ! Verder weinig symptomen alleen wat steekjes en onrustig geslapen vannacht.. 12dpo: weer slecht geslapen, angst voor het mis gaan of toch niet waar zijn. Vandaag een action early en een 2v5 test gedaan, beide weer een licht streepje. Bij de 2v5 kwam het streepje bijna direct tevoorschijn. Ik ben zo moe, voel vage menstruatie krampen, soms wat propjes en wat steekjes. Toch wel gevoelige borsten.
oh wellicht is het nog te vroeg voor je test. Ik zit nu ook op 12dpo en de streepjes zijn echt heel licht te zien.. dus wellicht als je op je nod test ?!
1 DPO: Licht pijnlijke borsten, lichte krampen. 2 DPO: licht pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, krampen, ook in rug en linker eierstok. 3 DPO: borsten pijnlijker, veel crème afscheiding, lichte krampen en pijn bij mijn schaambeen. 4 DPO: pijnlijke borsten, in de ochtend diarree en duizelig, daarna was dat weg. Rugpijn en in de avond een scherpe pijn rechts onderin. 5 DPO: pijnlijke borsten, in de ochtend pijn in mijn maag, daarna niet meer. Nog steeds rugpijn en pijn bij mijn schaambeen en rechter lies, steken rechts onder in buik. 6 DPO: pijnlijke borsten, wat misselijk voor mijn ontbijt, duizelig en moe, ondanks dat ik goed geslapen heb. Bij niesen een flinke steek in mijn onderbuik. 7 DPO: weer wat meer afscheiding. Nog steeds wat pijnlijke borsten, duizelig, hoofdpijn en erg moe, een stuk lopen was een beproeving. Af en toe steken in buik en rug. 8 DPO: Borsten weer pijnlijk, weer zo moe. Een pijnlijke steek ineens bij opstaan van de bank en af en toe lichte krampen.
Ovulatie waarschijnlijk 15/16 januari 1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68. 2 DPO Niet fit. Verhoging, één oor zit dicht, maagzuur. Hartslag in rust 68. 3 DPO Weer wat fitter, hartslag gaat ook weer naar beneden. Lage rugpijn. Soms wat krampen / steekjes in buik. Hartslag in rust 67. 4 DPO Ziek! Overgeven, diarree, steken in buik. Hartslag in rust 69. 5 DPO Gelukkig weer wat fitter. Kortdurende griep? Nog wel snel buiten adem. Vanochtend last van onderrug. Soms wat steekjes / krampen onderin buik. Borsten zijn wat gevoeliger, of beeld ik het me in? Hartslag in rust 68. 6 DPO In gezicht, decolleté en op rug een paar onderhuidse puisten. Opgeblazen / naar gevoel in buik. Beetje afscheiding. Hartslag in rust 67. 7 DPO In de ochtend weeïg gevoel. Rommelende darmen, dunne ontlasting. In avond veel lucht buik / darmen. Hartslag in rust 67. 8 DPO Emotioneel (J. had het over baby’s). Soms wat steken en krampen. Weer veel lucht in de darmen in de avond + zeurend gevoel in onderrug. Kleine mee-eters in gezicht, geen goed teken. Hartslag in rust 69. 9 DPO Af en aan wat lichte menstruatiekrampen. Veel pukkels in gezicht. Wederom lucht in de darmen. Hartslag in rust 70. 10 DPO In ochtend gelijk flink lagere hartslag. Ga er vanuit dat het klaar is voor deze ronde. Later op de dag roze afscheiding. Hartslag in rust 67.
Hoi allemaal! Ik kan weer meeschrijven De vorige maand lag ik in de lappenmand waardoor mijn verwachting niet heel hoog was en ik heb toen dan ook niks bijgehouden. Ik ben op dag 10 begonnen met ovulatietesten, maar ik had gisteren op dag 21 pas een iets donkerder streepje en vandaag een knaltest op dag 22. Vandaag had ik een paar uur last van mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden met steekjes onderin mijn buik. Zou dit mijn eisprong al geweest kunnen zijn? We hebben het in ieder geval erg gezellig gemaakt afgelopen week 1/2 DPO: niks 3 DPO: erg moe, vannacht heel slecht geslapen. Lage rugpijn (druk weekend gehad, misschien daardoor), crème witte afscheiding en af en toe lichte steekjes in baarmoeder (voornamelijk rechts), drukkend gevoel in lies links 4 DPO: lage rugpijn, crème witte afscheiding, lichte steekjes in baarmoeder (voornamelijk rechts), licht gevoelige tepels (voornamelijk rechts), drukkend gevoel in lies links. Hele dag lekkere trek haha en buik lijkt iets opgezet (broek zit ineens niet meer zo lekker) 5 DPO: veel afscheiding, lichtje steekjes in baarmoeder, licht gevoelige tepels, afgelopen nacht een hele levendige droom gehad (over een positieve zwangerschapstest ), moodswingS 6 DPO: veel afscheiding, vannacht weer een hele levendige droom over zwangerschap, opgestaan met hoofdpijn maar trok snel weg. Met vlagen licht gevoelige tepels, halve dag raar gevoel in onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden maar toch niet helemaal in de avond is dat weer weg. Avond laat last van darmen, zijn veel aan het rommelen.
@Bootje86 @Faith95 @Boju pff wat lijken al die klachten toch op pms klachten hè.. zo moeilijk en spannend om te wachten. Ik duim voor jullie
Hoii Ik ben nieuw hier. Wat vind ik het fijn om hier van alles te kunnen lezen, dankjewel hier voor!! Ik ben al 2 jaar niet meer aan de pil, Ik wilde geen hormonen met in mijn lichaam. We hebben gewoon zoiets gehad van als het gebeurt dan gebeurt het, maar nooit echt mee bezig geweest. Eind 2021 had ik flinke pijn mijn eierstokken, alle testen in het ziekenhuis gehad alles was goed gelukkig. Regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Maar door onze life-style nog steeds niet bezig met een kind krijgen en gewoon lekker feesten en doen. Nu Sinds januari beide echt gestopt met alcohol drinken en zijn we gezonder gaan leven en gaan we er echt voor. Dus nu onze eerste echte ronde eigenlijk. Ongeveer 14 januari mijn eisprong gehad, geen ovutest gedaan. Tot 5 dpo aan de maca tabletten gezeten. Ik heb normaal nauwelijks PMS klachten. 1dpo: niets. Naar de Osteopaat geweest waar ik al een tijd loop ivm darmklachten. Verteld dat we voor een kindje gaan, heeft ook mijn baarmoeder los gemasseerd. 2dpo: Niets 3dpo: Niets 4dpo: Niets 5dpo: Beetje vreemd gevoel in mijn buik en veel afscheiding. Rechts en achter het schaambot wat steekjes. 6dpo: Veel afscheiding 7dpo: Heel moe, niet vooruit te branden, soms duizelig ook als ik zit. 's Avonds lichte hoofdpijn. Last van mijn onderrug en ook buikkrampen die doortrokken naar mijn benen 8dpo: Futloos, moet mezelf dwingen om iets te doen. Manlief wilde in de ochtend wat gezelligheid hihi, ik had totaal geen zin (waar ik normaal een heel loog libido heb, vooral als ik ongesteld moet worden) Lichte rugkramp en in de avond lichte menstruatie krampen, ook wat steekjes/plopjes in mijn lies. 9dpo: In de ochtend vroeg op gestaan en wat huishoudelijke dingen gedaan, daarna op de bank in slaap gevallen.. Geen eetlust, mn vers gemaakte smoothie krijg ik met veel moeite weg. Daarna weer even energie om wat te doen, toen naar werk. Als ik een kop thee leeg drink ben ik hierna misselijk. Op werk ben ik nog steeds wat misselijk en wordt ik misselijk als er over eten gepraat wordt, lichte menstruatie kramp, vooral links. Ook weer steken in mijn linker lies. Sommige momenten gevoelige borsten/tepels, niet constand. Witte afscheiding maar gewoon normaal. 10e op: ik droomde over een positieve test vanmorgen.. Net zojuist een test gedaan. Ik zie echt een streepje.. Kijken jullie mee ? morgen weer testen 11dpo: weer een licht streepje, dit keer Kruidvat 2v5. Op mijn nod vrijdag probeer ik de clear blue ! Verder weinig symptomen alleen wat steekjes en onrustig geslapen vannacht.. 12dpo: weer slecht geslapen, angst voor het mis gaan of toch niet waar zijn. Vandaag een action early en een 2v5 test gedaan, beide weer een licht streepje. Bij de 2v5 kwam het streepje bijna direct tevoorschijn. Ik ben zo moe, voel vage menstruatie krampen, soms wat propjes en wat steekjes. Toch wel gevoelige borsten. In de middag een action early gedaan, licht streepje.. 13dpo: vanmorgen een action early gedaan, negatief. Gelijk weer helemaal onzeker, ik durf de digitale vandaag toch niet te doen. Ik wacht denk ik tot zondag, dan ben ik “over tijd” morgen maar weer Kruidvat proberen. Lees ook veel wisselende verhalen van action early.. Vannacht wel goed geslapen gelukkig en vanmorgen wakker met flink gevoelige borsten. Ik heb toch wel het gevoel dat er iets in mijn buik zit, hopen op beter resultaat morgen. Wat me trouwens echt op valt is dat ik het savonds voor ik naar bed ga zo koud heb, het is ook een andere kou dan ik normaal heb als ik ongesteld moet worden.. dit heb ik al 5 dagen