Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    ♡ovulatiedag/1dpo:
    Gisteren eitje voelen springen denk ik! :)
    Gevoelige tepels vooral rechts.
    ♡1dpo/2dpo:
    Nog redelijk gevoelige tepels vooral rechts.
    Savonds beetje misselijk en rare buik en luchtig.
    Verder niets.
    ♡2dpo/3dpo:
    Erg onrustig wakker geworden.
    Sochtends ook misselijk en diarree (sorry).
    Lichte krampjes baarmoeder.
    Tepels niet meer gevoelig.
    ♡3dpo/4dpo:
    Af en toe steekjes / trekkerig gevoel bij eierstokken.
    Sterk het gevoel dat het deze ronde weer niet lukt.
    S'avonds in bed een hele erge borrel buik en daarna echt pijn gehad.
    ♡4dpo/5dpo:
    Vanmorgen erg trillerig
    Verder niets.....
    ♡5dpo/6dpo:
    Meer (cream) afscheiding.
    Ik heb 1 wijntje op en daarna gelijk een hele zere buik.
    Verkouden geworden.
    ♡6dpo/7dpo:
    Rete verkouden, echt griep.
    Ik voel dat het deze ronde niet gelukt is.
    ♡7dpo/8dpo:
    Nog steeds grieperig.
    Smiddags opeens even brandende tepel rechts.
    ♡8dpo/9dpo:
    3x licht positieve testen zowel easy@home predictor en k2v5!
    Nog steeds niet zo lekker, nog hoesten en hoofdpijn.
    Vanmorgen oud bloed gesnoten.
    Beetje rare maag af en toe.
    ♡9dpo/10dpo:
    De testen zijn gelukkig wat donkerder dan gisteren.
    Borsten zijn soms wat gespannen.
    Soms gevoelige tepel.
    Soms heeele lichte krampjes.
    ♡10dpo/11dpo:
    Onrustig opgestaan.
    Voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.. dit had ik bij mij miskramen wel.. voel me totaal anders.
    ♡11dpo/12dpo:
    Testen weer opgelopen
    Voel me nog steeds niet zwanger.
    Wel snel duizelig.
    ♡12dpo/13dpo:
    Om 6 uur klaar wakker.
    Iedere keer last van maag en darmen.
    Heel af en toe licht gevoelige tepels.
    ♡13dpo/14dpo:
    Krampjes (zo eng)
    Soms gevoelige borsten en tepels
    Best moe
    ♡14/15dpo:
    Laatste keer dat ik dit lijstje bijwerk.
    Veel waterige afscheiding.
    Heel licht gevoelige borsten en tepels.
    Moe.
    Krampjes.

Ik blijf lekker nog mee spieken hier want dat vind ik leuk! Succes dames.

Bootje86 en Shash vinden dit leuk.
  2. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Succes met de verhuizing !!

Bootje86 vindt dit leuk.
  3. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    1 DPO: Niets
    2 DPO: Niets
    3 DPO: Slecht geslapen.. Een beetje een raar gevoel in mijn buik. Gevoelige tepels, ik voelde het meteen toen ik wakker werd vanmorgen
    4 DPO: Niets
    5 DPO: Een paar bijna niet noemenswaardige spelden prikjes in mijn baarmoeder gevoeld, verder veel afscheiding maar dat zal wel door de warmte komen. Verder is alles prima.
    6 DPO: Vanmiddag toen ik stond te koken een beetje menstruatie achtig gevoel in mijn buik en rug maar heel licht. Verder niets.
    Aanvulling: in de nacht na het terrassen (2drankjes op) kreeg ik een koortsig gevoel en steeds koude rillingen..
    7 DPO: wel prima op gestaan, vanmorgen wat lichte steekjes in baarmoeder.. naar t zwembad geweest. Nu ontzettend moe, benen tintelen er helemaal van, maar goed middagje zwembad is ook vermoeiend.. nogsteeds best wat afscheiding
    8 DPO: vanmorgen helder gedroomd en een pijn scheut in mijn linker lies waar ik wakker van werd. heel vaag soms wat steekjes, verder eigenlijk best prima, nogsteeds veel afscheiding.
    9 DPO: slecht geslapen, wakker met kater gevoel ook zo’n droge mond blehh + moeilijk wakker worden.. verder soms wat steekjes en krampjes maar eigenlijk niet veel bijzonders waar ik op let. Merk dat ik deze keer echt veel minder bezig ben met symptomen en ik het ook goed los kan laten ! :)

4. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    3 DPO: Slecht geslapen.. Een beetje een raar gevoel in mijn buik. Gevoelige tepels, ik voelde het meteen toen ik wakker werd vanmorgen
    5 DPO: Een paar bijna niet noemenswaardige spelden prikjes in mijn baarmoeder gevoeld, verder veel afscheiding maar dat zal wel door de warmte komen. Verder is alles prima.
    6 DPO: Vanmiddag toen ik stond te koken eenbeetje menstruatie achtig gevoel in mijn buik en rug maar heel licht. Verder niets.
    Aanvulling: in de nacht na het terrassen (2drankjes op) kreeg ik een koortsig gevoel en steeds koude rillingen..
    7 DPO: wel prima op gestaan, vanmorgen wat lichte steekjes in baarmoeder.. naar t zwembad geweest. Nu ontzettend moe, benen tintelen er helemaal van, maar goed middagje zwembad is ook vermoeiend.. nogsteeds best wat afscheiding
    8 DPO: vanmorgen helder gedroomd en een pijn scheut in mijn linker lies waar ik wakker van werd. heel vaag soms wat steekjes, verder eigenlijk best prima, nogsteeds veel afscheiding.
    9 DPO: slecht geslapen, wakker met kater gevoel ook zo’n droge mond blehh + moeilijk wakker worden.. verder soms wat steekjes en krampjes maar eigenlijk niet veel bijzonders waar ik op let. Merk dat ik deze keer echt veel minder bezig ben met symptomen en ik het ook goed los kan laten ! :)
    10 DPO: slecht geslapen en moe maar had ook een rare werkdag..
    Soms wat vlagen weeïg gevoel In m’n maag, had even gevoelige tepels begin van de avond maar nu niet meer en een soort spierpijn in m’n liezen. Af en toe wat steekjes
    Alleen mijn bmm ligt wat hoger dan ik gewend ben op 10DPO.

als ik dit lijstje naast m’n andere lijstje van 2 maanden terug houdt ga ik denk ik gewoon ongesteld worden van t weekend.

Joylynn vindt dit leuk.
  5. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik hoop toch voor je dat het anders uit pakt. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik er echt heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Dat was toch echt niet zo.

6. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik ben inmiddels al weer 3 dpo. Een eisprong op dag 12 die niet te missen was en een precies goede timing qua seks. Fingers crossed weer voor deze maand! Zou zo mooi zijn, net na de verhuizing, wanneer we er echt de ruimte voor hebben.

SNB, Shash en Joylynn vinden dit leuk.
  7. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ahh okey ! Ja ik heb echt zo weinig pms klachten dit keer (gelukkig maar) maar zo heb ik het altijd gehad eigenlijk voor dat ik lijstjes ging bij houden en voor de keer dat het mis ging in januari

8. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ik duim voor je ! Zou heel mooi uit komen zo !!

Bootje86 vindt dit leuk.
  9. Sammie92

Sammie92 Actief lid

5 apr 2023
    402
    188
    43
    Vrouw
    Vandaag 5dpo.

Ik heb echt 0 klachten. Als ik kijk naar de voorgaande maanden is dat wel een enorm verschil. Toen dacht ik echt van alles te merken en voelen. Deze maand echt helemaal niks.

Heel apart.

10. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Echt eng: mijn zoontje zei net met naar bed brengen ineens: "Mama heeft een baby in de buik, een hele kleine" o_O
    Hij weet niets van onze pogingen, we hebben het er nooit over waar hij bij is, omdat hij alles herhaalt wat hij hoort.
    Hoe hij er bij komt? Werkelijk geen idee.

SNB en Shash vinden dit leuk.
  11. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    6 DPO: Vanmiddag toen ik stond te koken eenbeetje menstruatie achtig gevoel in mijn buik en rug maar heel licht. Verder niets.
    Soms wat vlagen weeïg gevoel In m’n maag, had even gevoelige tepels begin van de avond maar nu niet meer en een soort spierpijn in m’n liezen. Af en toe wat steekjes
    11 DPO: vanmorgen had ik test drang maar ik wist me te bedwingen haha, ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen want ben bang dat het m weer niet is..
    Moe, licht gevoelige borsten en tepels, opgezwollen klieren in mijn nek, keelpijn en vanavond buikkramp en diarree.. Nergens zin in.. soms wat kortaf maar verder wel oké! Bmm nogsteeds hoog

SNB vindt dit leuk.
  12. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Dit klinkt erg hoopvol! Knap dat je kan wachten met testen!

13. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je @Shash?

Shash vindt dit leuk.
  14. Sammie92

Sammie92 Actief lid

5 apr 2023
    402
    188
    43
    Vrouw
    7dpo vandaag.

Wat last van krampjes en m’n temp is iets gedaald vandaag. Ik hoop natuurlijk op innesteling, maar dat is weer afwachten.

Ik ga pas op z’n vroegst zondag een testje wagen. Aangezien maandag NOD alweer is…

Shash vindt dit leuk.
  15. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    11 DPO: vanmorgen had ik test drang maar ik wist me te bedwingen haha, ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen want ben bang dat het m weer niet is..
    Moe, licht gevoelige borsten en tepels, opgezwollen klieren in mijn nek, keelpijn en vanavond buikkramp en diarree.. Nergens zin in.. soms wat kortaf maar verder wel oké! Bmm nogsteeds hoog
    12 DPO: Bmm weer laag dus ik wist al dat ik ongesteld ging worden maar toch maar getest, witter dan wit. Verder moe en lusteloos en ongesteldheidsbuikpijn dus ik voelde hem al aan komen.
    13 DPO: Ongesteld

Op naar de volgende ronde na juli want manlief is weer weg komende maand, tenzij mijn ei weer op CD 18 is dan valt ie precies in de week dat ik daar naartoe gaat. We gaan het zien.
    Ik sta er positief in want ik ben blij dat ik van mijn ergste PMS klachten af ben, dat betekend dat mijn hormonen weer wat meer op orde zijn, over 2 weken weer bloedprikken en evt bijstellen van medicatie voor de schildklier!

Ik lees en duim met jullie mee lieverds! :)

16. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ah, toch jammer! Maar wel fijn dat je deze maand minder klachten hebt gehad dan.

Shash vindt dit leuk.
  17. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Balen zeg! Maar wel fijn dat je minder PMS klachten heb!

Shash vindt dit leuk.
  18. Sammie92

Sammie92 Actief lid

5 apr 2023
    402
    188
    43
    Vrouw
    Vandaag 8dpo

Ik voel me echt beroerd vandaag. Hoofdpijn, misselijk en MOE.
    Dus, omdat ik geen zelfbeheersing heb, een test gedaan. Zo negatief als maar kan.

In combinatie met de krampen die ik nu al 2 dagen heb, ga ik er vanuit dat ik 1 dezer dagen gewoon weer ongesteld word. Helaas…

19. 92anoniem

92anoniem Actief lid

31 dec 2022
    211
    262
    63
    Vrouw
    Vandaag 8 dpo, donkerrode afscheiding, vanmorgen getest en negatief. Verwacht ongesteld te worden.. alhoewel het nu ook pas kan innestellen toch?

20. Sammie92

Sammie92 Actief lid

5 apr 2023
    402
    188
    43
    Vrouw
    9dpo

Temp is onwijs omhoog geschoten, dus nog een testje gedaan.
    Er staat een onwijs licht streepje, maar ik durf het nog niet positief te noemen.
    Morgen nogmaals testen :)

Deel Deze Pagina