ik heb vanmorgen die van de Action gedaan en die was negatief.. Ik vertrouwde het niet dus toen maar de Clearblue gedaan en daar stond meteen 1-2 weken zwanger! Misschien kan je ook die van Clearblue proberen?
Had je symptomen, omdat je het niet vertrouwde? *edit; oeps zie nu welk topic dit is en je lijst haha*
ik vind het nog best spannend om de clearblue te doen.. ik dacht, ik was nog eerst op een positieve test van kruidvat of action en daarna pas de clearblue. Gister had ik voor de zekerheid een maandverband, die was schoon. In de avond weer een maandverband, die was in de ochtend schoon. Na het douchen een schone maandverband, daar zag ik een druppel bloed..maar heel licht van kleur..met slijm leek het wel..en bij het afvegen zag ik niks
het was een beetje bruin achtig.. pfff ik word er wel een beetje gek van. Vanochtend even lekker gefietst, voelde ik menstruatie krampen (alweer) ik dacht echt: hier komt het.. maar nog niks.. ik denk echt..laat maar komen dan, of ik wil gewoon twee strepen zien.. geef me duidelijkheid!!! grrr
Bij mij ging het ook zo! Dacht dat ik elk moment ongesteld zou worden door de kramp die ik had. Had gisteren en eergisteren ook een beetje slijm met 2 heeeele kleine bruine stipjes. Zit je al rond je NOD? Ik zou het echt eens met de Clearblue test proberen! Ik duim voor je!
wat lief dat je zo reageert @Miertje21 alleen denk ik dat mijn menstruatie begonnen is. Tijdens het plassen verlies ik druppels bloed, en op mijn maandverband ook. Ik ben er best verdrietig van, ik had goede hoop.. ik verwen me vandaag met lekkere chocola
helaas is het echt doorgezet, ik tel gisteren als mijn eerste cyclus dag. Ik wens iedereen succes met het zwanger worden en zwanger blijven. ik ga voor nu even stoppen met schrijven, maar ik lees wel graag mee
Hier 9DPO, vorige cyclus begon m'n spotting toen. Ik voel aan alles dat ik ongesteld ga worden, maar toch een spannende dag
Hallo dames, hoe is het hier? Leuk weekend gehad? Vandaag mijn lijstje updaten , nog een paar dagen spanning. 1 Dpo - naweeën eisprong, borsten nog gevoelig 2 Dpo - witverlies , diaree 3 Dpo - heel veel witverlies , diaree 4 Dpo - paar minuten flinke pijn links zij en heup? Veel witverlies 5 Dpo - steekjes en krampjes super mild, af en toe duizelig 6 Dpo - prima weinig te melden 7 Dpo - weinig klachten, wat steekjes en begin onrustig te worden 8 Dpo - rommelde onderbuik, beetje overactieve darmen, winderig. Nerveus testdrang 9 Dpo - rommelde darmen, beetje gevoelige onderbuik. 10 Dpo - lichte menstratie krampjes , winderig, nog steeds witverlies 11 Dpo - af en toe best aanwezige krampjes, wat last van onderrug, maagzuur en winderig. Steekjes borsten of is dat verbeelding?? 12 Dpo - 13 Dpo - 14 Dpo 13/7 Nod - Best spannend, heb echt goede hoop deze ronde maar gelukkig niet meer zo bezeten en heerlijk geen testen in huis. Krijg steeds meer rust hoe korter op nod ik kom..
Fijn dat je NOD al dichtbij komt. Geen testen in huis halen is misschien wel slim, dan kun je er ook niet te vroeg aan beginnen. Mijn eisprong komt er deze week weer aan, dus hier zitten we weer in de betere dagen
hoi hoi.. zoals jullie weten begon zaterdag mijn menstruatie.. ik verloor bloed..maar niet echt veel, voornamelijk tijdens het plassen. Gister verloor ik meer bloed, ook stolsels..maar het gekke was dat het( zo leek het) vanuit een kant kwam. Op mijn maandverband was het voornamelijk rechts waar het op kwam..af en toe links..maar voornamelijk rechts.. en vandaag verlies ik bloed..maar het is zo goed als afgelopen.. dit kan toch geen innestelingsbloeding zijn? zo laat, en met stolsels..?
Spannend zeg! Hier herkenbaar, ik heb ook goede hoop en hoe dichter bij nod, hoe rustiger. Maar ik denk wel vaker dat het raak is, dus vrees dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houdt