Nee dit is gewoon een menstruatie. Zou het vooral niet zo gaan over analyseren. Ik heb ook weleens 1 kant maandverband gevuld dan zit er net ff iets anders, dat zegt verder echt totaal niks. Op naar de volgende ronde maar ..
Goedemorgen dames, hoe is het hier met iedereen? Vandaag CD 30 en 14 dpo 1 Dpo - naweeën eisprong, borsten nog gevoelig 2 Dpo - witverlies , diaree 3 Dpo - heel veel witverlies , diaree 4 Dpo - paar minuten flinke pijn links zij en heup? Veel witverlies 5 Dpo - steekjes en krampjes super mild, af en toe duizelig 6 Dpo - prima weinig te melden 7 Dpo - weinig klachten, wat steekjes en begin onrustig te worden 8 Dpo - rommelde onderbuik, beetje overactieve darmen, winderig. Nerveus testdrang 9 Dpo - rommelde darmen, beetje gevoelige onderbuik. 10 Dpo - lichte menstratie krampjes , winderig, nog steeds witverlies 11 Dpo - af en toe best aanwezige krampjes, wat last van onderrug, maagzuur en winderig. Steekjes borsten of is dat verbeelding?? 12 Dpo - afscheiding waterig wit , beetje gevoelige tepels , lichte menstruatie krampjes, trekkende liezen soms 13 Dpo - misselijk met wakker worden, waterige witte afscheiding, wat last van mijn tepels en lichte menstruatie krampjes. Paar flinke steken achter schaambeen. Trekkende luezen soms 14 Dpo 13/7 Nod - licht weeig op de maag, pijnlijke tepels en wat lichte krampjes af en toe met wakker worden. Benieuwd wat de dag brengt. Edit: ik ben wel eens misselijk rond eisprong en menstruatie dus daar durf ik niet naar te kijken.
1 - 3 DPO; pijnlijke tepels, veel afscheiding 4-7 DPO; pijnlijke borsten, veel draderige afscheiding, menstruatiekrampen en rugpijn 8DPO; menstruatiekrampen, steken in borsten en flinke hoofdpijn 9DPO; menstruatiekrampen en hoofdpijn. Lijkt wel alsof er een ballon in baarmoeder zit en of ik soms steekjes in vagina krijg 10 - 11 DPO; menstruatiekrampen, steekjes op 1 plek in baarmoeder, steekjes borsten en steekjes liezen 12 DPO; menstruatiekrampen, steekjes in liezen en vagina lijkt het soms? Vorige IUI ronde was ik op 9DPO al ongesteld en anders altijd op 12DPO al. Nu 13DPO en nog hoge temperatuur. Eigenlijk al 4 dagen hoger dan anders
Zoooo ik lees echt heel veel verschillende symptomen, echt bizar. Ik wil graag mee doen. Heb al twee kindjes en wil een derde. DPO1,2,3: niks, 36.8, normaal 36.3) DPO4: verkouden, gekke smaak (36.5) DPO5 (vandaag): gekke smaak (36.5) Ik denk dat het deze ronde niet gaat worden omdat ik bij m’n eerdere twee zwangerschappen na de ovulatie continu een temperatuur van boven de 37 had…
Hoi Joylynn, ik ben een stille meelezer en volgde jouw verhaal al een tijdje. Super fijn nieuws!!! Gefeliciteerd en het is je meer dan gegunt!! ❤️
DPO1,2,3: niks, (36.8) DPO4: verkouden, gekke smaak (36.5) DPO5: gekke smaak, rugpijn (36.5) DPO6: moe (36.7)
hoe is het hier met iedereen? Vandaag CD 31 en 15 dpo. Ben inmiddels behoorlijk zenuwachtig en vind moeilijk rust of afleiding 1 Dpo - naweeën eisprong, borsten nog gevoelig 2 Dpo - witverlies , diaree 3 Dpo - heel veel witverlies , diaree 4 Dpo - paar minuten flinke pijn links zij en heup? Veel witverlies 5 Dpo - steekjes en krampjes super mild, af en toe duizelig 6 Dpo - prima weinig te melden 7 Dpo - weinig klachten, wat steekjes en begin onrustig te worden 8 Dpo - rommelde onderbuik, beetje overactieve darmen, winderig. Nerveus testdrang 9 Dpo - rommelde darmen, beetje gevoelige onderbuik. 10 Dpo - lichte menstratie krampjes , winderig, nog steeds witverlies 11 Dpo - af en toe best aanwezige krampjes, wat last van onderrug, maagzuur en winderig. Steekjes borsten of is dat verbeelding?? 12 Dpo - afscheiding waterig wit , beetje gevoelige tepels , lichte menstruatie krampjes, trekkende liezen soms 13 Dpo - misselijk met wakker worden, waterige witte afscheiding, wat last van mijn tepels en lichte menstruatie krampjes. Paar flinke steken achter schaambeen. Trekkende luezen soms 14 Dpo 13/7 - licht weeig op de maag, pijnlijke tepels en wat lichte krampjes af en toe met wakker worden. Benieuwd wat de dag brengt. Waterig witverlies. Onrustige benen. 15 Dpo 14/7 Nod - sochtends weer menstruatie krampen. Licht weeig op de maag. Rond de middag krampen en rugpijn verdwenen. Nog steeds waterig witverlies,geen bloed. Edit: ik ben wel eens misselijk rond eisprong en menstruatie dus daar durf ik niet naar te
Hi dames! Ik ben net nieuw en ga ook mee doen mijn partner en ik hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Vorige cyclus een hele vroege miskraam (of biochemische zwangerschap) gehad op 4 weken en 1 dag.. ik testen op 3 weken en 3 dagen al positief… dat ga ik dus niet meer doen eisprong was vermoedelijk gister in de nacht dus ik ga uit van vandaag 1dpo. Ik heb een luteale fase van 11 dagen maar ik wil dit keer pas testen vanaf 15dpo. 1dpo - ochtend heel licht aanwezige zeurderige buikpijn, vol baarmoeder gevoel - crème afscheiding - 3x grote boodschap (normaal amper 3x per week) 12dpo - nod 15dpo - testen
Shit spaar ik de hele middag urine ga ik net gewoon plassen zonder te testen..echt gewoon vergeten...zelfbescherming misschien...iig nog geen bloed en probeer straks misschien anders morgenochtend