Ik schrijf ook weer mee 1dpo: avond lichte lage rugpijn 2dpo: minimaal witte afscheiding, af en toe steekjes lies 3dpo: even kloppende pijn rechterzij, steken linkerzij 4dpo: even zeurende pijn heupen, steekjes liezen
Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een spelletje met me speelt.. ik krijg elke dag weer een nieuw vaag symptoom erbij wat ik in mn zwangerschap ook had en sindsdien niet meer.. maar in principe krijg je pas symptomen door het hcg hormoon dus dat zou helemaal nog niet kunnen.♀️ 1dpo - ochtend heel licht aanwezige zeurderige buikpijn, vol baarmoeder gevoel - crème afscheiding - 3x grote boodschap (normaal amper 3x per week) 2dpo- ochtend weer zeurderige buikpijn - sinds de nacht hoofdpijn, heb ik op een migraine na nooit. 3dpo- 2e intense heftige droom - overgegeven in de nacht- vagina scheetjes? - stijve vingers bij het opstaan - 2 puistjes - steekjes in baarmoeder - verslikken in slaap (voor het eerst sinds vorige zwangerschap) 4dpo - ochtend extreem moe - migraine aanval, diarree 12dpo - nod 15dpo - testen
Ja bij mij idd ook ook zo gegaan.. denk dat de test van morgen meer duidelijkheid kan geven ivm verdubbeling hcg
Ik hoop het want ik krijg hier dus stress van hoe dom ook om te blijven testen. Maar mijn cyclus is ook heel anders als bij mijn vorige 2 zwangerschappen, ik weet niet of dat ook meetelt. Ik ben nu standaard 28 en op 29 ongi met eenmalig een uitschieter naar 31 dagen, voorheen zat ik altijd op 35-38 dagen en testte ik voor nod eigenlijk al duidelijk positief. Zo stom dat ik dit nu ook verwacht en dat ik niet kan genieten dat ik nu wél weer echt zwanger ben ongeacht de uitkomst.
hier is het altijd binnen 3 dagen na lichter worden dat het start met bruinverlies. Vond dat ook echt gruwelijk dat wachten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Dat hoop ik stiekem ook nu. Ik heb het gevoel dat het niet goed zit, dus laat het dan maar snel "loskomen" zodat ik door kan gaan.
Hey dames, mag ik mee schrijven hier? Heb 10 weken geleden een miskraam gehad. Tot op heden nog geen menstruatie. Test iedere week voor de zekerheid. Vaker vals positief achtig testen gehad. Nu vandaag weer zoiets met predictor express. Althans dat denk ik. Geen symptomen alleen af en toe steken in mijn borst. Wachten is frustrerend!!
Ik maak hier ook nog niet echt veel van ben ik bang. 10 weken geleden is wel al lang. Heb je nog een check gehad bij gynaecoloog? Kan er niet nog restje zitten? Bij vroege miskramen (voor 6 weken) is cyclus hier altijd normaal bij latere (na 8 weken) varieert het tussen 4-7 weken dat ik weer ongesteld word. 10 vind ik best wel lang eigenlijk ..
Ik denk dat ik inmiddels op 1 dpo zit (of morgen :s). Doe geen ovulatietest maar mijn lijf geeft genoeg signalen .. dus een lijstje .. 1DPO pijnlijke tepels, nog wat zeurderige gevoel in buik en beetje misselijk (heb ik altijd rondom eisprong wel)
DPO1,2,3: niks, (36.8) DPO4: verkouden, gekke smaak (36.5) DPO5: gekke smaak, rugpijn (36.5) DPO6: moe (36.7) DPO7: niks (36.6) DPO8: niks (36.9) DPO9: niks (36.7) DPO10: moe (36.8)
Ik zit inmiddels op 4 DPO. Vannacht gedroomd van een broertje voor mijn zoontje Symptomen so far: 1 en 2 DPO: pijnlijke borsten. 3 DPO: pijnlijke borsten en erg moe. 4 DPO: pijnlijke borsten, maar nu meer steken in mijn borsten. Lichte keelpijn.
Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd. Mijn man en ik zijn het sinds januari aan het proberen maar door een verhuizing alles op een laag pitje gezet. Deze maand voor het eerst weer een poging gewaagd. Ik weet niet helemaal zeker wanneer mijn ovu is geweest ik denk vorige week dinsdag heb normaal gesproken een hele vaste cyclus van 28 dagen, dat zou betekenen dat ik nu op 7dpo zou moeten zitten. Afgelopen dagen best misselijk geweest en hele rommelende darmen wat ik normaalgesproken nooit heb, het is veel te vroeg voor symptomen en misschien houdt me lichaam me echt voor de gek maar kon het niet laten om te testen. Zien jullie wat ik zie? Kan nog van alles misgaan omdat het echt zo vroeg is dus ik zal mijn nod afwachten. Groetjes
Wel een lijntje idd.... 10 weken zou toch telang geleden zijn voor nog Hcg? Weet niet hoelang je zwanger was misschien hoe langer hoe meer Hcg? Geen idee eigenlijk. Hoop voor je daf je cyclus snel weer op gang komt maar beter nog dat dit gewoon echt een positieve test is!