Oke, maar eens halen dan wil mezelf nog niet te blij maken want vorige keer is het ook nog mis gegaan en ongesteld geworden. Vandaar dat ik nu pas wil testen op me nod.
Ik teste voor nod met action heel licht ben toen Kruidvat gaan halen en daar kreeg ik veel beter beeld van. Ik was denk 8 dpo
De testen lopen op, minimaal, maar er is oploop. Onderste 2 zijn nog niet droog, die zijn van vandaag, maar met het blote oog toch een duidelijk verschil met de eerdere dagen.
Vooral deze zijn al een wereld van verschil en dan is t vandaag niet eens met ochtendurine (heb n halve fles water op) aangezien de kleine dreumes zichzelf tussen de bank en de tafel had gevouwen toen ik wilde testen en daardoor vergeten was de urine op te vangen toen ik eindelijk naar de wc kon. Mijn hart is in ieder geval al een beetje blijer nu!
Sorry maar ik herken de blijdschap niet. Ik snap dat je hoop wilt hebben maar dit is echt heel beperkt voor 2 dagen later. Je zou echt een duidelijke lijn verwachten. Nog geen knaller maar wel gewoon een duidelijker Ik wil niet negatief zijn maar wel realistisch. Hoop heel erg dat ik er naast zit!
Geen idee, ik heb niks bijgehouden deze cyclus omdat ik er echt even helemaal klaar mee was. Volgens mijn normale cyclus zou zondag mijn NOD zijn, volgens mijn langste cyclus maandag.
In het echt is het vele malen duidelijker als op de foto. Ik ben hier op dit moment blij mee en knaltesten zeggen mij ook helemaal niks meer en kloppende hartjes ook niet want dat heb ik allemaal al mee gemaakt en dat ging ook fout. Voor nu geniet ik ervan dat ik in ieder geval na het december drama weer zwanger ben, ongeacht de uitkomst.