1 dpo wat buikpijn misselijk en zere tepels 2 dpo zere tepels en zeurend gevoel onderbuik dit zegt me totaal niks, heb ik altijd 2-3 dagen na eisprong :s
Vervelend, even afwachten maar. Je lichaam doet even gek deze maand. Misschien zet het vandaag verder door ..
Ja idd , iedere keer als het een half jaar stabiel is doet het weer raar en verspringt de hele boel. Maakt het zo onvoorspelbaar allemaal en nog lastiger
Ik doe mee deze ronde!! 1 dpo: Gevoelige tepels. 2 dpo: Gevoelige tepels. 3 dpo: Afscheiding, Gevoelige tepels en borsten. 4 dpo: Afscheiding - beetje misselijk.
Heb je geen andere test meer liggen? Ik moet zeggen dat ik echt een beetje baal van de action testen op dit moment...
Jawel maar ik zal het nog even moeten afwachten waarschijnlijk gewoon weer een rare cyclus...had gehoopt een beetje mijn cyclus te kennen voor we de mmm in gaan in september...
DPO1,2,3: niks, (36.8) DPO4: verkouden, gekke smaak (36.5) DPO5: gekke smaak, rugpijn (36.5) DPO6: moe (36.7) DPO7: niks (36.6) DPO8: niks (36.9) DPO9: niks (36.7) DPO10: moe (36.8) DPO11: niks (36.6)
Ik merk dat ik later op de ochtend beter test als met de eerste of tweede urine. Mijn action test was vanmorgen lichter dan gister en die wat ik net 5 minuten geleden gedaan heb is ineens heel donker... Ik heb geen kruidvat testen meer en eigenlijk moet ik het ook gewoon gaan loslaten nu... Ik heb nog 1 action test en die wil ik bewaren tot dit weekend.
Dat gevoel heb ik nu ook, dat mijn cyclus weer terug is naar voor de curretage op een of andere manier.. 1e cyclus: 27 dagen 2e cyclus: 28 dagen 3e cyclus: 28 dagen 4e cyclus: 28 dagen 5e cyclus: 31 dagen Deze cyclus: dag 30 eerste positieve test.
Ik zou het idd nu even loslaten en genieten, het weekend de laatste en dan wachten op je eerste echo..komt vast goed mop
Inmiddels wat meer aangedroogd. Ook hier zie ik eindelijk een stijgend lijntje. Ik denk dat mijn cyclus weer langer is geworden...
1 en 2 DPO: pijnlijke borsten. 3 DPO: pijnlijke borsten en erg moe. 4 DPO: pijnlijke borsten, maar nu meer steken in mijn borsten. Lichte keelpijn. 5 DPO: minder pijnlijke borsten, heel moe, beetje verkouden en bloed met snuiten.
Ja dat is logisch want er is ook nog niets, innesteling is vaak pas rond 6 tot 10 dpo. Dit zijn de laatste hormonen van de eisprong.. Nog even geduld ❤️
Ziet er goed uit! Mijn testen zien er ook zo uit echt heeeeeeeel licht vanmorgen helemaal niks ben bang dat het niet is blijven plakken. Ik wacht volgende week mijn menstruatie af en anders test ik dan pas weer. Echt een nadeel van vroeg testen. Je wordt er giga onzeker van
Ik probeer ook echt even te genieten, maar het is zo moeilijk... Ik zou nu 4w3d zijn maar ik denk zelf dat mijn eisprong later is geweest.