Js ik ben benieuwd.. inderdaad vroeg dus probeer er ook geen hoop aan te hangen meer voor 15dpo maar de nieuwsgierigheid en ongeduld is sterk op het moment haha
Dit is de eerste ronde dat we echt bewust ervoor gaan.. vorige ronde het een beetje op z’n beloop gelaten, toen een hele vroege miskraam bij 4 weken en 2/3 dagen gehad..
Pff toch wel heftig hè, ik heb in juni precies hetzelfde gehad, ook met 4+2.. Was bij ons de 1e ronde dat we er echt voor gingen. Geen lange nasleep oid gehad gelukkig?
Wat spannend! Ik kan echt bijna niet wachten om te testen. Ik hoop dat ik het tot 8 dpo (minimaal) volhou!
DPO1,2,3: niks, (36.8) DPO4: verkouden, gekke smaak (36.5) DPO5: gekke smaak, rugpijn (36.5) DPO6: moe (36.7) DPO7: niks (36.6) DPO8: niks (36.9) DPO9: niks (36.7) DPO10: moe (36.8) DPO11: niks (36.6) DPO12: PMS (36.5) licht bloedverlies (bruin van kleur) DPO13: (36.5) ongesteld geworden Op naar een nieuwe ronde. Succes iedereen!
Zou zeker wat langer wachten want al die testen geven van die vals vage streepjes tegenwoordig. Voor 10 dpo test ik sowieso niet maar gezien het hier vaak bij 4+3 - 5 weken mis gaat wacht ik tot paar dagen na NOD .. scheelt weer een teleurstelling
1 en 2 DPO: pijnlijke borsten. 3 DPO: pijnlijke borsten en erg moe. 4 DPO: pijnlijke borsten, maar nu meer steken in mijn borsten. Lichte keelpijn. 5 DPO: minder pijnlijke borsten, heel moe, beetje verkouden en bloed met snuiten. 6 DPO: licht pijnlijke borsten, minder moe gelukkig. Vanochtend even menstruatiekramp en een beetje wee op de maag. Brood eten ging moeizaam. In de avond last van mijn maag. 7 DPO: borsten nog steeds licht pijnlijk, veel crème afscheiding. Nog steeds verkouden. Af en toe lichte menstruatiekramp, trekt soms wat door naar mijn rug.
Ik vul hem ook aan, had net met afvegen een minuscuul beetje bruinig bloed erbij. Herken dit niet van startende menstruatie. Vraag me alleen af of het qua tijdlijn wel kan. voor ovulatie was ik heel misselijk. Dpo:1 moe Dpo:2 moe, pijnlijke tepels Dpo:3 moe, pijnlijke tepels, emotioneel Dpo:4 moe, pijnlijke tepels, schoonmaakwoede Dpo:5 moe, pijnlijke tepels, beetje spotting ik had zaterdag een positieve ovulatie test. Dus kan ook op 4dpo zitten.
J Ja het was echt heftiger dan ik dacht.. echt super grote stolsels ook verloren en daar schrok ik best wel van.. mn cyclus was maar 1 dag verlaat dus helemaal geen nasleep gelukkig.. bij jou wel? hier beschouw ik de test als negatief. Kwartier na afleestijd zie ik een heel licht streepje maar ik heb hem inmiddels ook uit elkaar gesloopt dus ik ga morgen gewoon opnieuw testen.. zo begon het vorige maand ook op 7dpo dus heb stiekem wel een beetje hoop haha..
Hè wat naar met die stolsels etc. Wel fijn dat je cyclus verder weer normaal was.. Hier helaas iets anders maar had erger gekund, geen bbz oid. Maar met 4+2 is de bloeding begonnen voor 2,5 dag zonder stolsels, test van de 1e dag bloeding was alweer bijna negatief. Toen zondags weer duidelijker en vanaf toen echt een week lang tot zo dag steady oploop tot superduidelijk positieve testen. En vanaf die zondag liepen ze ineens weer af.. Verloskundige en ziekenhuis hebben toen 5 dagen later bevestigd dat er idd niets meer zat. Een week erna werd ik ineens alweer ongesteld, heb tot toen ovu testen gedaan maar bleven negatief dus was een cyclus zonder eisprong, om van de lege follikel cyste af te komen die er van de zwangerschap nog zat.. Was emotioneel wel echt een helse rollercoaster omdat de bloeding nagenoeg een korte menstruatie leek en de testen afliepen, opliepen en weer afliepen. Nu gelukkig allemaal achter ons kunnen laten en goed gebruik gemaakt van m’n eisprong deze dagen Ik herken mezelf echt heel erg in het vroeg testen, testen open slopen en gewoon echt 10 minuten lang naar een test blijven staren op zoek naar een streepje
Ik schrijf ook weer mee 1dpo: avond lichte lage rugpijn 2dpo: minimaal witte afscheiding, af en toe steekjes lies 3dpo: even kloppende pijn rechterzij, steken linkerzij 4dpo: even zeurende pijn heupen, steekjes liezen, Drukkend gevoel achter schaambot (samentrekken baarmoeder?). Opgeblazen gevoel. 5dpo: af en toe heel licht drukkend gevoel lies. Beter reukvermogen . Wat steekjes lies en bovenbeen. Witte afscheiding. Avond weer drukkend gevoel achter schaambot. 6dpo: drukkend gevoel liezen. Licht drukkend gevoel achter schaambot. Moe. 7dpo: licht menstruatiegevoel onderbuik, drukkend/beurs gevoel achter schaambot en liezen, soms steekjes onderbuik. Moe. Avond beetje bruine afscheiding met afvegen. 8dpo: ochtend licht misselijk, drukkend gevoel liezen. Moe.
Jeetje wat een bizar verhaaal… zouden het bijv geen 2 geweest kunnen zijn oid? Ik snap dat dit een rollercoastrr was maar fijn dat je nu verder kunt en ik duim voor een goeie uitkomt dit keer.. heb je al kindjes? Of zal dit de eerste worden?