Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1993

Love1993 Lid

16 jul 2023
    11
    18
    3
    Vrouw
    [/QUOTE]
    Ik zie hier wel een tuurstreepje! Spannend

Snuisterkonijn vindt dit leuk.
  2. Love1993

Love1993 Lid

16 jul 2023
    11
    18
    3
    Vrouw

Wauw gefeliciteerd!!
    Wat jij verteld had ik ook. Ook vanmiddag de Clear blue gedaan en ik ben ook ZWANGER :D

onzekereMama, Minimensje83, JCBRE en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    Wat super! Dan lopen we ook echt heel erg gelijk :D

onzekereMama en Love1993 vinden dit leuk.
  4. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Jaaa!!! Nu heb je in ieder geval duidelijkheid.

Stitch626 vindt dit leuk.
  5. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik heb het altijd van direct na mijn eisprong tot ergens rond 8 tot soms 13 dpo. Soms is het zo erg dat ik er inderdaad niet op kan liggen of dat ik ze vast wil houden met lopen.

Minimensje83 vindt dit leuk.
  6. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

7. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Het gaat nu weer iets beter qua meltdowns, maar ja, soms wel lastig haha. We proberen standvastig te blijven, en hem af te leiden. Als dat niet werkt proberen we hem maar gewoon even te laten en weinig aandacht aan z’n gedrag te besteden.. Wil hem best troosten omdat het voor hem natuurlijk een big deal is op zo’n moment maar soms laat hij dat gewoon niet toe :o:

Vervelend dat je zoveel last van je bekken en gewrichten hebt gehad.. Ik snap dat je die periode zo snel mogelijk gehad wil hebben, dan kan je daarna ook aan je herstel gaan werken en weet je dat het ‘blijvend’ zal zijn en dat je het niet nog een keer hoeft door te gaan!

Qua eetstoornis heb ik het inderdaad wel lastig gehad. Had het echt erg lastig met mijn lichaam, maar terugvallen was geen optie meer. Niet voor ons zoontje, en ook niet omdat mijn man heel duidelijk is geweest dat hij me aan m’n haren een kliniek in zou slepen :rolleyes: Ik wilde destijds alles tegelijk, afvallen, gezond eten, sporten, zorg voor onze new born, alles tegelijk perfect doen. Dat ging niet. Dus ik ben een maand of 2-3 na de bevalling weer begonnen met roken.. M’n man heeft me letterlijk een pakje in m’n schoot geworpen omdat ik als een hoopje ellende op de bank zat, in plaats van alles perfect willen doen lukte niets me meer haha. Verder blijft het natuurlijk wel pittig, ik heb m’n zelfbeeld permanent verpest, kan nooit meer echt tevreden zijn met hoe ik eruit zie want het is nooit goed genoeg voor mij. Maar ik weet ook dat wat ik wil niet normaal en niet gezond is. Dus ik ben ditmaal wel op een gezonde manier afgevallen. Niet zonder dagelijkse struggles hoor, want ook niet eten is een soort verslaving, maar ik probeer er nu meer balans in te vinden. Ik snoep amper maar probeer wel toe te laten om me af en toe te laten gaan en te genieten van lekker eten zonder schuldgevoel. En belangrijkste is dat ik over het algemeen m’n hoofdmaaltijden gewoon binnen krijg.
    Maargoed, het is en blijft gewoon een lastig iets. Gedeeltelijk veroorzaakt door overmatige controledrang denk ik, hoop daar zodra ik behandeling voor m’n autisme krijg (recentelijk diagnose gekregen) ook aan te kunnen werken..

Hahaha kan me voorstellen dat je als werkgever niet meteen staat te springen! Maar je kunt het ook maar beter gehad hebben hè :p Het is jouw leven, jij bepaalt, je werkgever heeft hier maar mee te dealen :) Zo zit ik al sinds september ziek thuis, zou in april beginnen met re-integratie maar m’n werk pest me weg. Inmiddels gaat het dusdanig beter met mij dat we voor een tweede gaan, en ik ga niet langer wachten tot ik omtrent werk/re-integratie meer duidelijkheid heb. Wie weet hoelang dat nog gaat duren. En aangezien ik als het ons gegund is liever geen mega verschil in leeftijd tussen onze kindjes heb ga ik dat risico niet meer nemen om af te wachten :cool:

8. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
  9. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    868
    442
    63
    Vrouw
    ]Ik schrijf ook weer mee:)

1dpo: avond lichte lage rugpijn
    2dpo: minimaal witte afscheiding, af en toe steekjes lies
    3dpo: even kloppende pijn rechterzij, steken linkerzij
    4dpo: even zeurende pijn heupen, steekjes liezen, Drukkend gevoel achter schaambot (samentrekken baarmoeder?). Opgeblazen gevoel.
    5dpo: af en toe heel licht drukkend gevoel lies. Beter reukvermogen . Wat steekjes lies en bovenbeen. Witte afscheiding. Avond weer drukkend gevoel achter schaambot.
    6dpo: drukkend gevoel liezen. Licht drukkend gevoel achter schaambot. Moe.
    7dpo: licht menstruatiegevoel onderbuik, drukkend/beurs gevoel achter schaambot en liezen, soms steekjes onderbuik. Moe. Avond beetje bruine afscheiding met afvegen:confused:.
    8dpo: ochtend licht misselijk, drukkend gevoel liezen. Moe.
    9dpo: negatieve test. Licht bruine afscheiding :(. Zwaar/beurs gevoel achter schaambot. Avond menstruatiegevoel

Minimensje83 vindt dit leuk.
  10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Gefeliciteerd! :D

11. Snuisterkonijn

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Ik denk wellicht gister innesteling, ik kan me dat enorme brakke door een bus overreden gevoel herinneren van mijn vorige goede zwangerschap.. dus hoop op een deze dagen op een positieve test en anders moet ik morgen ongesteld worden :)

1dpo
    - ochtend heel licht aanwezige zeurderige buikpijn, vol baarmoeder gevoel - crème afscheiding - 3x grote boodschap (normaal amper 3x per week)
    2dpo- ochtend weer zeurderige buikpijn - sinds de nacht hoofdpijn, heb ik op een migraine na nooit.
    3dpo- 2e intense heftige droom - overgegeven in de nacht- vagina scheetjes? - stijve vingers bij het opstaan - 2 puistjes - steekjes in baarmoeder - verslikken in slaap (voor het eerst sinds vorige zwangerschap)
    4dpo - ochtend extreem moe - migraine aanval, diarree, hele dag wat moe geweest.
    5dpo - moe, trillerig, chagrijnig.
    6dpo - moe
    7dpo - hele week al levendige enge dromen - moe, hoofdpijn, af en toe zeurende buikpijn, diarree, ineens zin in zoet, veel afscheiding - 1 pijnlijke borst - buikpijn
    8dpo - al 2 nachten op rij in 1 ruk doorgeslapen.. sinds vorige zwangerschap niet meer gebeurt - beide borsten gevoelig - zeurende buikpijn - moe hele dag - hoofdpijn
    9dpo - intense rot droom - slecht geslapen - hoofdpijn - duizelig - enorm brak gevoel en bizar moe
    10dpo- weer intense droom - af en toe buikpijn -

12dpo - nod
    15dpo - testen

Momof3d5 vindt dit leuk.
  12. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

13. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

14. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
  15. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw
    Pffffff, zwanger zijn na een miskraam, ligt het aan mij of wordt ieder krampje vertienvoudigd? Kan niet wachten tot het 4 augustus is... :oops:

Shash en onzekereMama vinden dit leuk.
  16. Sammie92

Sammie92 Actief lid

5 apr 2023
    402
    188
    43
    Vrouw
    Zo, daar had ik echt totaal niet aan gedacht!

Hele goede. Ik moest even zoeken, maar ik had ook nog een test liggen.
    Van die negatieve test werd ik wel erg gelukkig.

Maar het had inderdaad zomaar gekund.

17. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    Omdat men graag tuurt naar streepjes. Mooie oploop denk ik zo :)

Action early test trouwens nog altijd negatief dus zou die echt niet aanraden

Bijgevoegde bestanden:

Shash, dinabloem, Minimensje83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    1 en 2 DPO: pijnlijke borsten.
    3 DPO: pijnlijke borsten en erg moe.
    4 DPO: pijnlijke borsten, maar nu meer steken in mijn borsten. Lichte keelpijn.
    5 DPO: minder pijnlijke borsten, heel moe, beetje verkouden en bloed met snuiten.
    6 DPO: licht pijnlijke borsten, minder moe gelukkig. Vanochtend even menstruatiekramp en een beetje wee op de maag. Brood eten ging moeizaam. In de avond last van mijn maag.
    7 DPO: borsten nog steeds licht pijnlijk, veel crème afscheiding. Nog steeds verkouden. Af en toe lichte menstruatiekramp, trekt soms wat door naar mijn rug.
    8 DPO: licht pijnlijke borsten, veel crème afscheiding. Soms lichte krampen, maar ook kriebels vanaf mijn keizersnede litteken naar beneden, heel apart. Ook wat wee op de maag. EDIT: ontdekte in de avond veel pukkeltjes.
    9 DPO: geen pijnlijke borsten meer, veel crème afscheiding. Vannacht echt een nachtmerrie gehad. Verder een enkele keer wat wee op de maag, maar eigenlijk nauwelijks ergens last van.
    Ik begin de hoop een beetje te verliezen.

19. Snuisterkonijn

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Ziet er goed uit! 11dpo was hij voor het eerst positief bij jou?
    Hier op 10dpo nog negatief.. ik begin er een hard hoofd in te krijgen

20. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    1 dpo wat buikpijn misselijk en zere tepels, nog doorzichtige afscheiding maar veel minder dan dagen ervoor
    2 dpo zere tepels en zeurend gevoel onderbuik, nog doorzichtige afscheiding maar niet veel meer
    3 dpo nauwelijks afscheiding, pijnlijke tepels en borsten beginnen zwaar te worden, zwaarder gevoel achter schaambot, avond rommelende darmen
    4 dpo levendige dromen, rommelende darmen, tepels en borsten gaan meer pijn doen, weeiig gevoel in buik, intens moe, amper afscheiding
    5 dpo rommelende darmen, borsten heel pijnlijk, weeïg gevoel, moe maar niet meer zo intens als gister, amper afscheiding
    6 dpo, ik slaap als een malle, borsten heel pijnlijk aan zij en onderkant, flinke menstruatiekrampen, amper afscheiding, weinig eetlust (ik denk een progesteron piekje :))

NOD 31 juli
    Testen 5 aug (nieuwe vroege miskraam wil ik even niet weten dus ik wacht wat langer :))

Deel Deze Pagina