J Ik moet zeggen dat ik mij sinds vandaag hartstikke zwanger voel. Waarschijnlijk ben ik dat dan ook want alle vorige keren wist ik het ook zonder test. En als ik denk tis niks is het ook niks. Ik heb alleen al 4 miskramen gehad nu in een jaar tijd. 3 vroege rond 4.5-5 weken en eentje nadat we al kloppend hartje hadden gezien (ging bij 8,5 week mis). Dus ik ga nu kop in het zand strategie toepassen om niet weer een vroege miskraam te detecteren en voorlopig niet testen :s
Wauw ik wilde dat ik die gave had haha… Ik heb sinds een paar uur bij het afvegen een beetje oranje op mn papiertje (door bloed) Ook buikpijn alsof ik ongesteld ga worden.. test nog steeds negatief dus denk dat mn menstruatie elk moment kan doorbreken
Jammer ja heel hormoongevoelig hier .. is niet altijd even handig maar hiervoor wel haha! Weet ook altijd wanneer mijn eisprong is +/- een dag uiteraard .. kan hem niet zien poppen haha
1 en 2 DPO: pijnlijke borsten. 3 DPO: pijnlijke borsten en erg moe. 4 DPO: pijnlijke borsten, maar nu meer steken in mijn borsten. Lichte keelpijn. 5 DPO: minder pijnlijke borsten, heel moe, beetje verkouden en bloed met snuiten. 6 DPO: licht pijnlijke borsten, minder moe gelukkig. Vanochtend even menstruatiekramp en een beetje wee op de maag. Brood eten ging moeizaam. In de avond last van mijn maag. 7 DPO: borsten nog steeds licht pijnlijk, veel crème afscheiding. Nog steeds verkouden. Af en toe lichte menstruatiekramp, trekt soms wat door naar mijn rug. 8 DPO: licht pijnlijke borsten, veel crème afscheiding. Soms lichte krampen, maar ook kriebels vanaf mijn keizersnede litteken naar beneden, heel apart. Ook wat wee op de maag. EDIT: ontdekte in de avond veel pukkeltjes. 9 DPO: geen pijnlijke borsten meer, veel crème afscheiding. Vannacht echt een nachtmerrie gehad. Verder een enkele keer wat wee op de maag, maar eigenlijk nauwelijks ergens last van. Ik begin de hoop een beetje te verliezen. 10 DPO: nauwelijks afscheiding. Vanochtend getest en een vaag lijntje die ik als negatief beschouw (te veel slechte ervaringen met dit soort streepjes). Vanochtend erge rugpijn en menstruatiekramp gehad, maar nu niets meer. Vanmiddag zo moe dat ik het middagslaapje van mijn zoontje heb mee gedaan Voor de vorm bijgevoegd hoe de test er nu uit ziet. Als het niets is, is het eigenlijk wel slecht dat je zulke streepjes kunt krijgen.
Nat zag je ook iets (zie mijn vorige post). Maar ik heb dit bijna elke maand wel en dat draait tot dusver nergens op uit. Het zou beter zijn als die testen echt niets weergeven als je niet zwanger bent. De eerste maanden werd ik hierdoor blij met niets. Inmiddels weet ik helaas beter.
Okeee huh.. iemand ervaring met dr original/testpoint cassette testen? Ongesteldheid breekt niet door dus had net een testje gedaan en er komt een licht streepje binnen 2 minuten al?? Dus gelijk nog een Kruidvat en sensitest gevoelig gedaan maar daar is niks op te zien… slechte test dan misschien? Krijg gelijk weer hoop gister ook een test uit hetzelfde doosje gedaan maar daar kwam echt 0.0 niks op
Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met deze testen, maar ik zie wel wat je bedoelt. Als de andere testen allebei negatief zijn, zou ik ook denken dat dit een vals streepje is jammer genoeg.
Ja denk dat dat voor nu inderdaad even de conclusie is… morgen/overmorgen weer testen als ik niet ongesteld ben geworden
heb hem even terug gezocht en als je goed kijkt zie je in de verte wel iets. heel irritant dat je weet dat als je vroeg test dat je gefrustreerd raakt door de tuurstreepjes en het toch niet kunnen laten hè *zucht*
Onze kat kwam vanmiddag ineens weer op m’n schoot liggen. Ze houdt wel van aandacht maar meestal ligt ze ergens in de buurt of bij m’n man. Ze was tijdens mijn 1e zwangerschap niet bij me weg te slaan (m’n man moest bijna oorlog voeren om een plekje op z’n hoofdkussen te bemachtigen hahaha) en rondom de miskraam lag ze ook constant op m’n buik. Pas toen m’n hcg weer aan het dalen was ging ze weer elders liggen. Voorspellende kat? Weet ze iets wat nog moet gaan gebeuren? Dagen voor eisprong - Gevoelige tepels, hoge open bmm, opgewekt en veel energie. Opgeblazen. Dag van eisprong - Diarree, hoge open bmm, opgewekt en veel energie. Opgeblazen. 1dpo - Hoge open bmm, weinig afscheiding, veel plassen (snel volle blaas met veel urine), last van stuitje, vermoeid. 2dpo - Last van stuitje, vermoeid, hoofdpijn, licht brandend maagzuur (kan ook van ibuprofen komen ivm ontstoken pocket verstandskies). Meer trek dan normaal, maar had net besloten om deze week suiker even te laten staan 3dpo - Vermoeid, beginnend verkouden, lichte hoofdpijn met vlagen, last van mijn darmen, zin in zoetigheid, vanmiddag licht ongi gevoel.
Ja, heel irritant inderdaad en toch zwicht ik weer, omdat ik bij mijn zoontje op 10 dpo positief testte.
ik ben precies zo hoor… alle eerdere zwangerschappen kon ik ook niet wachten tot NOD… nu is pas ronde 1 en dag van ovulatie (waarschijnlijk) dus ik moet nog even op het wachtbankje, maar ik heb nu al een flinke voorraad testen liggen die me aankijken
1dpo - ochtend heel licht aanwezige zeurderige buikpijn, vol baarmoeder gevoel - crème afscheiding - 3x grote boodschap (normaal amper 3x per week) 2dpo- ochtend weer zeurderige buikpijn - sinds de nacht hoofdpijn, heb ik op een migraine na nooit. 3dpo- 2e intense heftige droom - overgegeven in de nacht- vagina scheetjes? - stijve vingers bij het opstaan - 2 puistjes - steekjes in baarmoeder - verslikken in slaap (voor het eerst sinds vorige zwangerschap) 4dpo - ochtend extreem moe - migraine aanval, diarree, hele dag wat moe geweest. 5dpo - moe, trillerig, chagrijnig. 6dpo - moe 7dpo - hele week al levendige enge dromen - moe, hoofdpijn, af en toe zeurende buikpijn, diarree, ineens zin in zoet, veel afscheiding - 1 pijnlijke borst - buikpijn 8dpo - al 2 nachten op rij in 1 ruk doorgeslapen.. sinds vorige zwangerschap niet meer gebeurt - beide borsten gevoelig - zeurende buikpijn - moe hele dag - hoofdpijn 9dpo - intense rot droom - slecht geslapen - hoofdpijn - duizelig - enorm brak gevoel en bizar moe 10dpo - snel trillerig - hoofdpijn - moe - test negatief - in bed savonds vrij aanwezige buik en rugpijn, voorbode voor menstruatie? 11dpo - weer dromen- nog steeds moe en hoofdpijn - test vanochtend ruim na afleestijd heel licht streepje 12dpo - nod - ongesteld.. door naar de volgende ronde
]voor ovulatie was ik heel misselijk. Dpo:1 moe Dpo:2 moe, pijnlijke tepels Dpo:3 moe, pijnlijke tepels, emotioneel Dpo:4 moe, pijnlijke tepels, schoonmaakwoede, rare dromen Dpo:5 moe, pijnlijke tepels, beetje spotting Dpo:6 moe, pijnlijke tepels, emotioneel, wat steekjes links onderin buik. Dpo:7 moe, zere borsten en tepels, meer afscheiding(wittig doorzichtig), veel plassen, extra honger. Dpo:8 test negatief. moe, zere borsten, slecht geslapen, temp hoger, veel afscheiding(wit/doorzichtig), opruimwoede, wat trekkende steekjes links onder in m’n buik savonds, emotioneel, meer plassen Dpo:9 zere borsten, borsten voelen iets voller. temp nog iets gestegen. mijn man zei gister, als ik kijk naar hoe je bent en gedraagd zou ik zeggen dat je zwanger bent, maar je bent er ook erg mee bezig dus misschien houd je lichaam je voor de gek.