Ben ik helemaal met je eens, die streepjes zorgen voor een mindfuck dat is niet normaal meer en ik vind dat veel.testen dat tegenwoordig hebben... Ik hoop dat jou lijntje mooi donkerder wordt meid!
Hallo allemaal, ik was een weekendje weg dus moest even alles terug lezen. Voor diegene die zwanger zijn gefeliciteerd Ik zit nu op 12dpo, 2 positieve op 8 en 9 maar nu helaas omo wit..... Gisteren krampen in mn onderbuik. Ik ga nu mn ongesteldheid afwachten. Op naar ronde 2. En ik schrijf weer snel mee.
Rot is dat dan hè. Ik herken dat. We weten het allemaal en toch begint het weer te kriebelen als de dagen voorbij kruipen. Die 2 weken wachten duren ook zo lang .
Ja dat is echt verschrikkelijk. Ik had ook niet verwacht dat het de eerste ronde direct raak zou zijn hoor. Maar als je 2 positie testen in handen had is het nu wel een beetje . ....... maar ja dat mag de pret niet drukken en we gaan vol goede moet naar ronde 2. Tenminste moet nog ongesteld worden dus laat dat maar heel snel gebeuren dan.
1 dpo: Gevoelige tepels. 2 dpo: Gevoelige tepels. 3 dpo: Afscheiding, Gevoelige tepels en borsten. 4 dpo: Beetje misselijk. Rommelende darmen - kan niet slapen 5 dpo: Rommelende darmen - witte afscheiding - licht misselijk - veel honger 6 dpo : Menstruatie gevoel/krampen - Gevoelige borsten - rommelende darmen - temp dip -niet lekker 7 dpo: Menstruatie gevoel/buikpijn - niet lekker - koud - misselijk Edit: Ongelofelijke testdrang Maar nog beheersbaar. 8 dpo: Beetje witte afscheiding, verder niets bijzonders. 9 dpo: Niks bijzonders 10 dpo: Witte test vanochtend. Niks bijzonders. Pms klachten beginnen te komen. Hopelijk snel ongi
Had je al getest? Ik probeer het bij te houden, maar soms lastig, jij loopt een paar dagen voor op mij
Ja, ik had gisteren getest, maar dat was een super vaag streepje die ik niet als positief kon beschouwen. Nu had ik geen testen meer in huis, dus straks na mijn werk ga ik maar weer iets halen en morgen opnieuw testen.
Herkenbaar, ik had nog gewone van action liggen, dus er net toch 1 gedaan. Heel raar licht streepje. Dus hou m op negatief. Ik wil ook veel te graag een streep zien. Nog even wachten dus
Net in de pauze naar de kruidvat geweest en ze hadden helaas geen 2v5, maar wel de early. Hier ben ik niet bekend mee, maar wel getest. Nu lijk ik weer vaag iets te zien, maar dit streepje staat denk ik te ver naar rechts. Straks thuis toch maar de 2v5 halen. Die vind ik toch fijner.