Lees al een tijdje mee, maar ik dacht in dit geval je even iets geruster te laten voelen. Bij mijn 2e zwangerschap had ik ook testen die licht bleven en zelfs lichter werden. Ik dacht dat het over was en wachte op mijn NOD, maar toen ik 2 dagen daarna weer testen was de test ineens een stuk donkerder. We hebben nu een gezond meisje van bijna een jaar (Zie testen 9-15 dpo)
Ja precies, daar houd ik mij aan vast het was geen aflopende streep. Maandag ochtend ga ik het opnieuw doen. Dankjewel in ieder geval
Wat lief, dankjewel voor je reactie. Maandag is mijn NOD en dan ga ik opnieuw testen. Het is even spannend
Ik ben nu 10 dpo denk ik en echt nul symptomen behalve nog witte afscheiding. Ik had alle hoop alweer opgegeven maar hou me nu nog maar even vast aan jouw strohalm
Nu op 6dpo. Ik ben echt onwijs moe, niet vooruit te branden. De hele ochtend ook duizelig geweest. Maar dit is voor mij de normale gang van zaken. Altijd dezelfde symptomen wanneer de progesteron stijgt.
Al een aantal dagen steekjes rechts of links onder, gevoel van een zeurende pijn. 7dpo: steken worden feller en pijnlijker Zou het?? Laatste ronde hier vooraleer fertiliteitstraject start...
7dpo vandaag. Echt weer onwijs moe, hoofdpijn die maar irritant aanwezig blijft zijn maar niet zo erg dat ik pijnstilling voor ga innemen. Dacht iets heel vaags te zien op een Etos early vanochtend, maar dat zal wel weer niks zijn. Overmorgen mag ik weer testen van mezelf.
Ben alweer ongesteld geworden afgelopen zondag Hoe is het met jou? Ik zit nu alweer in eerste helft september NOD groepje.
Ik schrijf ook weer mee 1DPO: gevoelige tepels, af en toe steekjes links en rechts, beetje lichtbruine afscheiding
Hier zit ik ook al weer op 2 dpo. Weer een wat vroeger ei op dag 10 van mijn cyclus. Ik ga mijn symptomen niet bijhouden deze maand. Wel morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog, dus ik ben benieuwd. Ik had een minder heftige menstruatie deze keer, dat zul je altijd net zien. De medicatie heb ik dus niet hoeven gebruiken.
Goedemorgen, 10/11 dpo al 4 ochtenden beetje weeig met wakker worden en opstaan, Vandaag lijkt het erger dan gisteren. Af en toe wat krampjes en verder niet veel kwaaltjes van de progesteron deze ronde. Test vanmorgen action early was omowit. Waarschijnlijk zondag nod dus we wachten nog af tot dan maar ik ga uit van menstruatie, dan kan het alleen maar meevallen
Hi! 9DPO vandaag. Voel me nog steeds echt anders dan anders Test van zojuist... Als ik echt met een half oog tuurde & bleef turen, meende ik precies iets te zien, maar besef dat m'n ogen misleid kunnen zijn omdat ik 't wil zien! Advies aan de tuurders onder jullie. Ben ik de enige?
Ooh vind dit heel lastig om te beoordelen.. die van de action zijn ook niet meer wat het geweest is.. ik zou zelf nog een andere erbij doen.. als hier daadwerkelijk iets opstaat zou het waarschijnlijk bij menig ander al zichtbaar zijn.. spannend!