1 dpo: Super vrolijk 2 dpo: Veel witte afscheiding. 3 dpo: Menstruatie achtig pijn gedurende de hele dag. 4 dpo: Gedroomd dat ik zwanger was Niks. Edit: avond erge menstruatie achtig krampen en super koud ineens. Avond halfuurtje steken gehad, li kant baarmoeder. 5dpo: Soort spierpijn onderin buik. Menstruatie achtig gevoel - soort van trekkend gevoel in onderbuik ter hoogte van baarmoeder, best wel heftig. 6dpo: Gevoelige borsten - Vandaag erg chagrijnig geweest, was niet te genieten - af en toe wat steekjes bij schaambot. 7 dpo: Gevoelige borsten - steekjes linker lies. - pijn voor en na het plassen, blaasontsteking?
1 t/m 3/4 DPO: niets alleen veel witte afscheiding, alsof het er uit lekt soms. 4/5 DPO: Een soort lange rug pijn zo door de dag heen, een trekkend gevoel.. 5/6 DPO: Veel afscheiding, verder geen bijzonderheden. 6/7 DPO: vannacht in en in ziek geweest. Trekkend gevoel rond m’n baarmoeder en lage rug, niet slapen, overgeven en diarree.. vanmorgen ook weer misselijk en overgeven. Buikgriepje lijkt het wel. Gelukkig is het nu wat weg getrokken. Hopen dat het zo blijft want ik ga een weekend weg.. het trekkende gevoel rond m’n baarmoeder is er nog wel en het straalt uit naar m’n benen. Blehh 7/8 DPO; nogsteeds niet lekker, rommelende darmen, diarree, gelukkig niet meer overgeven en het trekkende gevoel is ook weg. Soms een soort steken in mijn borsten Eten smaakt me niet lekker helaas..
12 dpo - Voor mijn ‘normale’ cyclus 2 dagen overtijd - Heel moe - De hele dag door honger, maar na 2 happen zit ik vol. - Constant bewust van m’n borsten, gevoeliger en zwaarder - Vaker plassen, ook ‘s nachts - Zeer slecht slapen, al een aantal nachten. En als ik eenmaal slaap de meest vage/enge dromen Maar tot zover alle testen negatief.
Ik schrijf ook weer mee 1DPO: gevoelige tepels, af en toe steekjes links en rechts, beetje lichtbruine afscheiding 2DPO: witte afscheiding, zeurende pijn rechterheup, ‘s avonds licht menstruatiegevoel onderbuik 3DPO: zeurende pijn rechter en linkerheup, avond lichtroze en bruine afscheiding, gevoelige borsten 4DPO: gevoelige borsten, af en toe zeurend gevoel rechterheup 5DPO: gevoelige borsten, branderig gevoel liezen, waterige afscheiding, licht menstruatiegevoel onderbuik 6DPO: gevoelige borsten, af en toe zeurend gevoel heupen, drukkend gevoel rechter lies, slecht geslapen (vaak wakker)
Ik lees hier nog steeds mee hoor, wel grappig dat we weer met een aantal aardig gelijk op gaan. Ik zit nu op 7 DPO. Opvallend is dat ik erg veel afscheiding heb elke dag en zeer pijnlijke, volle borsten (paste mijn bikini gisteren eigenlijk niet) Voor de rest heb ik geen klachten tot dusver.
1 dpo: Super vrolijk 2 dpo: Veel witte afscheiding. 3 dpo: Menstruatie achtig pijn gedurende de hele dag. 4 dpo: Gedroomd dat ik zwanger was Niks. Edit: avond erge menstruatie achtig krampen en super koud ineens. Avond halfuurtje steken gehad, li kant baarmoeder. 5dpo: Soort spierpijn onderin buik. Menstruatie achtig gevoel - soort van trekkend gevoel in onderbuik ter hoogte van baarmoeder, best wel heftig. 6dpo: Gevoelige borsten - Vandaag erg chagrijnig geweest, was niet te genieten - af en toe wat steekjes bij schaambot. 7 dpo: Gevoelige borsten - steekjes linker lies. - pijn voor en na het plassen, blaasontsteking? 8 dpo: Omo witte test( testdrang was niet te houden). - witte afscheiding - iets wat gevoelige borsten, maar minder als voorgaande dagen - Humeurig vandaag - pms klachten lijken te beginnen.
1 DPO - constipatie, buikpijn. 2 DPO - lage rugpijn en heupen. Borsten wat gevoelig 3 DPO - zero klachten
1 t/m 3/4 DPO: niets alleen veel witte afscheiding, alsof het er uit lekt soms. 4/5 DPO: Een soort lange rug pijn zo door de dag heen, een trekkend gevoel.. 5/6 DPO: Veel afscheiding, verder geen bijzonderheden. 6/7 DPO: vannacht in en in ziek geweest. Trekkend gevoel rond m’n baarmoeder en lage rug, niet slapen, overgeven en diarree.. vanmorgen ook weer misselijk en overgeven. Buikgriepje lijkt het wel. Gelukkig is het nu wat weg getrokken. Hopen dat het zo blijft want ik ga een weekend weg.. het trekkende gevoel rond m’n baarmoeder is er nog wel en het straalt uit naar m’n benen. Blehh 7/8 DPO; nogsteeds niet lekker, rommelende darmen, diarree, gelukkig niet meer overgeven en het trekkende gevoel is ook weg. Soms een soort steken in mijn borsten Eten smaakt me niet lekker helaas.. 8/9 DPO: nogsteeds diarree maar wel weer wat fitter. Wat licht emotioneel en soms wat steekjes en plopjes rondom lies en baarmoeder.. borsten licht gevoelig bij aanraking
Ik schrijf ook weer mee 1DPO: gevoelige tepels, af en toe steekjes links en rechts, beetje lichtbruine afscheiding 2DPO: witte afscheiding, zeurende pijn rechterheup, ‘s avonds licht menstruatiegevoel onderbuik 3DPO: zeurende pijn rechter en linkerheup, avond lichtroze en bruine afscheiding, gevoelige borsten 4DPO: gevoelige borsten, af en toe zeurend gevoel rechterheup 5DPO: gevoelige borsten, branderig gevoel liezen, waterige afscheiding, licht menstruatiegevoel onderbuik 6DPO: gevoelige borsten, af en toe zeurend gevoel heupen, drukkend gevoel rechter lies, avond erg menstruatiegevoel, slecht geslapen (vaak wakker) 7DPO: licht zeurend gevoel heup, af en toe drukkend gevoel liezen, gevoelige borsten. Waterige afscheiding
1 DPO - constipatie, buikpijn. 2 DPO - lage rugpijn en heupen. Borsten wat gevoelig 3 DPO - zero klachten 4 DPO - verstopte neus. Kort lontje, chagrijnig
Ik denk dat als mijn temp morgen stijgt, vandaag mijn eisprong was. En ik morgen weer mag gaan tellen. Vorige maand kreeg ik ook zere tepels op de dag dat mijn eisprong was.
Ik voeg me weer bij. Zit nu 21 dagen na het begin van de miskraam, bruinverlies is sinds vandaag ook gestopt, bij de controle afgelopen week zagen ze een normaal slijmvlies, dus hoop dat ik binnen nu en 2 weken ook weer ongesteld wordt en mijn cyclus hopelijk snel weer normaal is.
Hier vandaag 8dpo. Afgelopen dagen niks bijzonders gevoeld.. Net zoals elke maand ben ik toch gezwicht om eerder dan nod te testen en net zoals elke maand denk ik een streepje te zien maar net als elke maand krijg ik hem niet op de foto (want waarschijnlijk is hij er ook niet )
Ik zit nu ook op 8 dpo en denk dat ik een virusje van mijn zoontje heb gekregen: supermoe, een gloeiend hoofd, lichte keelpijn en misselijkheid na de lunch. Totaal niet fit dus.
Ik kon gelukkig vanochtend niet testen en heb me voorgenomen echt pas donderdag op zijn vroegst te testen. Ik zie namelijk ook zo vaak die gekke tuurstreepjes.