Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Balen zeg..

2. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    1 t/m 3/4 DPO: niets alleen veel witte afscheiding, alsof het er uit lekt soms.
    4/5 DPO: Een soort lange rug pijn zo door de dag heen, een trekkend gevoel..
    5/6 DPO: Veel afscheiding, verder geen bijzonderheden.
    6/7 DPO: vannacht in en in ziek geweest. Trekkend gevoel rond m’n baarmoeder en lage rug, niet slapen, overgeven en diarree.. vanmorgen ook weer misselijk en overgeven. Buikgriepje lijkt het wel. Gelukkig is het nu wat weg getrokken. Hopen dat het zo blijft want ik ga een weekend weg..
    het trekkende gevoel rond m’n baarmoeder is er nog wel en het straalt uit naar m’n benen. Blehh :(
    7/8 DPO; nogsteeds niet lekker, rommelende darmen, diarree, gelukkig niet meer overgeven en het trekkende gevoel is ook weg. Soms een soort steken in mijn borsten
    Eten smaakt me niet lekker helaas..
    8/9 DPO: nogsteeds diarree maar wel weer wat fitter. Wat licht emotioneel en soms wat steekjes en plopjes rondom lies en baarmoeder.. borsten licht gevoelig bij aanraking
    9/10 DPO: moe, maar ook kort geslapen. Heel de dag een beetje zweverig gevoel blehh.. slijmerige afscheiding en soms zwaar gevoel in m’n buik, steekjes e.d. met vlagen licht misselijk. Hoofdpijn achter m’n ogen. Ik dacht eerst dat ik echt ongesteld ging worden na m’n vreetbui toestraks maar toen ik stond te koken was ik nogsteeds helemaal zweverig op m’n benen. Soms ook was duizelig. Dus ik weet het weer niet.. :confused:
    10/11DPO: Vannacht wakker om te plassen, gelijk getest en positief :) Hopen op een plakker dit keer maar zoals de huisarts zei moet het nu wel goed komen. Verder vandaag wel oké, licht gevoelige borsten. Speldenprikjes in mijn baarmoeder hier en daar.
    Verzuring in mijn benen als ik fiets, kom amper vooruit pff.. Trillerige benen en als ik honger heb moet ik ook echt wat eten. Ook mn hoofd is wat snel overprikkeld, wordt leuk komende tijd op werk haha...

Momof3d5, Bootje86, Mal92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw

Wat een goed nieuws! Al mooie duidelijke streep?

4. Mal92

Mal92 Actief lid

18 jul 2023
    309
    145
    43
    Vrouw
    1 dpo: Super vrolijk:D
    2 dpo: Veel witte afscheiding.
    3 dpo: Menstruatie achtig pijn gedurende de hele dag.
    4 dpo: Gedroomd dat ik zwanger was :rolleyes:Niks. Edit: avond erge menstruatie achtig krampen en super koud ineens. Avond halfuurtje steken gehad, li kant baarmoeder.
    5dpo: Soort spierpijn onderin buik. Menstruatie achtig gevoel - soort van trekkend gevoel in onderbuik ter hoogte van baarmoeder, best wel heftig.
    6dpo: Gevoelige borsten - Vandaag erg chagrijnig geweest, was niet te genieten:eek: - af en toe wat steekjes bij schaambot.
    7 dpo: Gevoelige borsten - steekjes linker lies. - pijn voor en na het plassen, blaasontsteking?o_O
    8 dpo: Omo witte test( testdrang was niet te houden:rolleyes:). - witte afscheiding - iets wat gevoelige borsten, maar minder als voorgaande dagen - Humeurig vandaag - pms klachten lijken te beginnen.
    9 dpo: Niks bijzonders behalve een omo witte test. Heel af en toe wat steekjes gehad in liezen.
    10 dpo: Niks bijzonders behalve wat grotere en zwaardere borsten, maar niet pijnlijk. Verder iets afscheiding.

5. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Bizar hoe snel je dit merkt aan je lichaam hè? Ik liep gisteren ook al te duizelen als ik te snel bewoog. En in mijn buik gebeurt nu ook al het een en ander.

6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    In je buik voelt het dan toch soort anders hé? Ik had dat vorige cyclus ook.
    Jij weer getest vanmorgen? :)

Bootje86 vindt dit leuk.
  7. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ook al is de kans zeer klein, ik schrijf toch maar mee.
    1 DPO; afscheiding
    2 DPO; afscheiding en soms flink last van m'n buik
    3 DPO - 5 DPO; weinig afscheiding en weinig bijzonderheden.
    6DPO; nog steeds weinig afscheiding en niks bijzonders. Ook wel gek na altijd van alles te voelen eigenlijk :roflmao:

8. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Jazeker, en ik denk dat ik wel kan stellen dat er oploop is :) Allebei de foto's zijn na dezelfde tijd gemaakt:

Bijgevoegde bestanden:

Minimensje83, Linn93, onzekereMama en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    1 DPO - constipatie, buikpijn.
    2 DPO - lage rugpijn en heupen. Borsten wat gevoelig
    3 DPO - zero klachten
    4 DPO - verstopte neus. Kort lontje, chagrijnig
    5 DPO - Kan de nacht weer niet doorslapen. Veel piekeren. Vreemd buikgevoel en hongerig.
    6 DPO - rampzalige nacht. Nachtmerries, piekeren. Extreem honger gevoel wakker geworden.

10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Dat is heel duidelijke oploop ja :D

Bootje86 vindt dit leuk.
  11. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    3dpo.. voel me best wel rustig en zen ofzo, niet goed uit te leggen. Afgelopen 2 dagen zeurderige buikpijn, naweeën van eisprong.
    4dpo niks bijzonders
    5dpo migraine en sindsdien zeurderig maar prettig??? voelend plekje links onder in baarmoeder.
    6dpo niks
    7dpo niks
    8dpo
    9dpo zeurderige buikpijn gevoelige borsten
    10dpo witte test. zeurderige buikpijn (brandend gevoel) gevoelige borsten

Nu voelt het voor mijn idee al gedane zaak om op 10 dpo nog niets te zien op een test.. is natuurlijk niet zo maar toch voelt het zo haha

12. Snuisterkonijn

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    ziet er goed uit!

Bootje86 vindt dit leuk.
  13. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Jaa echt zoo !! Pff dat plassen heel de tijd, ik word er gek van hahah

14. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Netjes, mooie oploop !! Hier zijn de mijne :)

Bijgevoegde bestanden:

Minimensje83, Joylynn, Linn93 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Thanks! Ik zie bij jou ook oploop :)
    Fijn dat het dan bevestigd wordt.

Shash vindt dit leuk.
  16. DoRicJack

DoRicJack Lid

17 aug 2023
    22
    30
    13
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Even kort ons verhaaltje en misschien dat dit mij ook een beetje helpt. Vanaf maart 2022 proberen wij zwanger te worden van ons 2de kindje. Wij hebben al een zoontje van net 4 :)

November 2022 hebben wij helaas een EUG gehad, na rust zijn wij het toen weer gaan proberen, helaas maart 2023 opnieuw een EUG, het eitje had zich ingenesteld in het reststukje van de rechtereileider, die bij de eerste was verwijderd. Flink wat pech dus. Aangezien we het graag willen opnieuw gaan proberen en juni een vroege miskraam gehad.

Ik gebruik nu sinds kort de flo app en zou afgelopen zondag mijn eisprong gehad hebben. Ik kom dus nu op 4 DPO.

Op 4 DPO vermoeid en gevoelige borsten/ tepels. afscheiding lijkt iets meer dan normaal, creme achtig.

Ik heb na de eisprong altijd gevoelige borsten, het enige wat ik op merk is dat het toeneemt en normaal heb ik dit dus niet.

17. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders.
    dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn :p.

LittleMies en Joylynn vinden dit leuk.
  18. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ook al is de kans zeer klein, ik schrijf toch maar mee.
    1 DPO; afscheiding
    2 DPO; afscheiding en soms flink last van m'n buik
    3 DPO - 5 DPO; weinig afscheiding en weinig bijzonderheden.
    6DPO; nog steeds weinig afscheiding en niks bijzonders. Ook wel gek na altijd van alles te voelen eigenlijk :roflmao:
    7DPO; weinig afscheiding, wat slijmerig bij afvegen. Soms wat steken in de tepels. Het lijkt hele dag alsof ik wat steekjes in de vagina heb of rondom m'n baarmoeder/eierstokken

19. Snuisterkonijn

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Hier de hele dag al een brandend gevoel in mn baarmoeder.. zou het bijna omschrijven als bandenpijn.. herkent iemand dat? En dan tijdens een zwangerschap of niet in een zwangerschap?

20. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    1 DPO - constipatie, buikpijn.
    2 DPO - lage rugpijn en heupen. Borsten wat gevoelig
    3 DPO - zero klachten
    4 DPO - verstopte neus. Kort lontje, chagrijnig
    5 DPO - Kan de nacht weer niet doorslapen. Veel piekeren. Vreemd buikgevoel en hongerig.
    6 DPO - rampzalige nacht. Nachtmerries, piekeren. Met extreem honger gevoel wakker geworden. De hele dag dorst (en ik drink normaal weinig) Overdag steeds heel warm en dan weer koud. Enorm vermoeid om 15 uur al.
    7 DPO - betere nacht. Vreemd buikgevoel.

Deel Deze Pagina