Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    In het begin totaal geen zelfs normaal wel altijd. Nu 15 weken zwanger en heel veel afscheiding

Shash vindt dit leuk.
  2. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    De eerste week was het bij mij beduidend meer, maar nu is het behoorlijk afgenomen.

3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Hmm wat raar! Hoe ver na nod zat je toen bloedverlies behinMaar met net 4 weken zie je op de echo ook niks anders dan wat verdikt baarmoederslijmvlies.
    nee juist heel weinig bij zwangerschap! Minder dan normaal. Pas vanaf week of 6/7 in zwangerschap neemt dat toe bij mij. En fabeltje dat gele afscheiding niet goed is etc .. het beetje wat ik had dit keer was geel. Dus geef de moed niet op!

4. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders.
    dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn :p.
    dpo3: heel onrustig gedroomd, niet echt naar, maar ook niet fijn. Verder heel rustig, ik weet niet waarom, maar heb niet het idee dat dit onze maand is. Heel prikkelbaar, moe en chagrijnig
    Op naar 4dpo ;)

5. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    1 DPO - constipatie, buikpijn.
    2 DPO - lage rugpijn en heupen. Borsten wat gevoelig
    3 DPO - zero klachten
    4 DPO - verstopte neus. Kort lontje, chagrijnig
    5 DPO - Kan de nacht weer niet doorslapen. Veel piekeren. Vreemd buikgevoel en hongerig.
    6 DPO - rampzalige nacht. Nachtmerries, piekeren. Met extreem honger gevoel wakker geworden. De hele dag dorst (en ik drink normaal weinig) Overdag steeds heel warm en dan weer koud. Enorm vermoeid om 15 uur al.
    7 DPO - betere nacht. Vreemd buikgevoel.
    8 DPO - weinig klachten meer behalve dat borsten wat groter zijn. Testdrang zoals verwacht Omo wit. Vorige maand was pas vanaf 11 Dpo wat te zien dus geen idee waarom ik t vanochtend niet kon laten om te testen :’)

6. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik weet dat ik niet gelijk moet stressen, want mijn urine was vanochtend veel minder geconcentreerd dan gisteren, maar toch zie ik dat de test lichter is dan gisteren (onderste is van vandaag).
    Ik had bedacht na vandaag even niet te testen, maar nu wil ik morgenochtend wel weer kijken welke kant dit op gaat :(

Bijgevoegde bestanden:

7. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Hé bah meid ik snap dat je hier even onzeker van word :( hopelijk morgen weer een duidelijke test!

8. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113

9. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ah
    ahh ik had het van de week ook maar die test was gewoon een beetje raar dus had m’n urine nog bewaard en nog een test gedaan, die zag er beter uit !

hopelijk is het morgen weer beter !! Misschien vanavond nog testen ?

10. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    #3570 Snuisterkonijn, 19 aug 2023
    Laatst bewerkt: 19 aug 2023
    Aah alsnog is hij super duidelijk, komt vast door de concentratie.. en idd anders miss vanavond nog een keer testen? :)

11. Snuisterkonijn

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    3dpo.. voel me best wel rustig en zen ofzo, niet goed uit te leggen. Afgelopen 2 dagen zeurderige buikpijn, naweeën van eisprong.
    4dpo niks bijzonders
    5dpo migraine en sindsdien zeurderig maar prettig??? voelend plekje links onder in baarmoeder.
    6dpo niks
    7dpo niks
    8dpo
    9dpo zeurderige buikpijn gevoelige borsten
    10dpo witte test. zeurderige buikpijn (brandend gevoel) gevoelige borsten
    11dpo nog steeds vaag gevoel in baarmoeder maar test is Omo dus zal morgen wel ongesteld worden :cry:
    12 dpo… vandaag verwachte menstruatie.. temp was vanochtend nog hoog. Test denk ik wederom iets heel lichts op te zien maar niet 100% zeker..

Joylynn vindt dit leuk.
  12. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Heb je foto ervan

13. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Ziet er goed uit hoor soms is die gewoon door de urine wat lichter je kan altijd in de middag restje doen dan zitten er niet zoveel dingen in je ochtend urine :)

Bootje86 vindt dit leuk.
  14. Snuisterkonijn

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Nee krijg het niet eens op de foto zo licht.. was een Kruidvat 2v5.. vanmiddag komen nog sensitesten binnen dus als ik nog niet ongesteld ben doe ik vanavond daar een van

dinabloem vindt dit leuk.
  15. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ja, mijn man is nu nieuwe halen. Morgenochtend doe ik er weer een, dat zal dan hopelijk duidelijkheid geven.
    Maar aangezien mijn urine gisteren bijna bruin was en vanochtend licht geel, verwacht ik dat dat wel een rol speelt.

Shash, Joylynn en Snuisterkonijn vinden dit leuk.
  16. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik duim dat je niet ongesteld wordt!

17. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders.
    dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn :p.
    dpo3: heel onrustig gedroomd, niet echt naar, maar ook niet fijn. Verder heel rustig, ik weet niet waarom, maar heb niet het idee dat dit onze maand is. Heel prikkelbaar, moe en chagrijnig
    dpo4: nog steeds zere tepels, heel onrustig geslapen, moest er 2 keer uit om te plassen… werd wakker met zulke erge honger dat ik meteen een vlaag misselijkheid kreeg. Nog steeds een beetje chagrijnig :oops:

18. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ze zien er nog steeds mooi positief uit, probeer je daar aan vast te houden, komt vast goed, ik hoop met je mee ♥️

Bootje86 en Snuisterkonijn vinden dit leuk.
  19. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik heb deze mindfuck ook gehad met de Kruidvat testen maar ze zijn echt troep geworden. Had 1 dag zelfs opeens nog lichter dan jij. Met exact dezelfde urine de tweede test uit het pakje gedaan en dat was een knaller, net zo donker als controlestreep. De controlelijntjes verschillen ook in kleur moet je maar eens goed kijken. Ik ben na die test dus ook gestopt want het geeft echt alleen maar onzekerheid. Je hebt een dikke positieve test. Je kan niet anders dan afwachten nu… voorzichtige gefeliciteerd ;)

onzekereMama en Bootje86 vinden dit leuk.
  20. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ja, precies. Ik kijk morgen wat er uit komt en dan stop ik met testen. Je weet toch niet hoe het loopt.
    Dankjewel!
    Hoe gaat het nu met jou?

Shash vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina