Oh wat balen voor je! Wees maar extra lief voor jezelf vandaag. En ja, de drang speelt al heeeeel erg op . Maar ik denk het niet hoor, mijn lijstje komt aardig overeen met vorige maand. Dus zal wel gewoon ongesteld worden.
Ben ook 36 en elke keer vlug zwanger geworden in het verleden… maar die cijfers hakken er in mijn hoofd wel in. En als het dan al lukt en je zit bij die 10% (!!) dan heb je nog een grote kans van 30% (!!!) dat het alsnog misgaat.
Ik snap het hoor, maar er zijn zo veel vrouwen die nog een gezonde baby op die leeftijd op de wereld hebben gezet ! Zou me er niet te druk om maken. Cijfers zijn maar cijfers, t is niet op de gehele bevolkingsgroep gebaseerd maar op een deel daar van, dus zeker weten doe je het nooit denk ik dan..
Je hebt ook gelijk… en het is een gemiddelde. Misschien is het zelfbescherming dat ik het zo in mijn hoofd prent
Ik heb echt enorme rugpijn en krampen in m’n buik. 10 dpo nu… zou wel echt vroeg zijn als menstruatie nu al aan gaat breken, dus fingers crossed dat dit de innesteling is.
Doe ook weer eens mee. 2 dpo. Heb het idee dat mijn borsten raar doen en heb nog veel wit slijmverlies. Zegt nu nog helemaal niks natuurlijk.
dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders. dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn . dpo3: heel onrustig gedroomd, niet echt naar, maar ook niet fijn. Verder heel rustig, ik weet niet waarom, maar heb niet het idee dat dit onze maand is. Heel prikkelbaar, moe en chagrijnig dpo4: nog steeds zere tepels, heel onrustig geslapen, moest er 2 keer uit om te plassen… werd wakker met zulke erge honger dat ik meteen een vlaag misselijkheid kreeg. Nog steeds een beetje chagrijnig en weer buikgriepachtige klachten . Lekker naar bed en op naar 5dpo dpo5: voel me wel Okee, op de zere tepels na geen klachten, vandaag visite gehad met een peuter en een baby en ohh wat was dat knuffelen fijn, wel fijn om te ervaren ook dat je sommige dingen niet verleerd. Kan niet wachten tot het ons weer gegund is♥️ dpo6: wakker geworden met hoofdpijn, beetje last van m’n rug en snotterig, gok dat ik ziek ga worden. Gelukkig gaan we bijna weer naar huis want de vakantie is bijna weer voorbij. Moe, chagrijnig, met vlagen misselijk, en het gevoel dat ik moet huilen. Zal wel met dat griepje te maken hebben.
Ik mag weer meedoen. 1dpo - hele lichte krampjes, opgeblazen gevoel. 2dpo - weer bezig met zelfbescherming dat de kans heel klein is dat het gelukt is. Nu al de dagen aan het aftellen ivm testdrang. Predictor ingeslagen
Ik mag ook weer meeschrijven Eerste dagen voelen een beetje zinloos om bij te houden omdat dit tot tenminste 5dpo onmogelijk zwangerschapssymptomen kunnen zijn maar we doen het toch weer Dag voor eisprong - Gevoelige tepels, hoge open bmm, opgewekt en veel energie. Opgeblazen/winderig. Obstipatie. 1dpo - Ongelofelijk opgeblazen. 2dpo - Moe, droge ogen, meer plassen. 3 dpo - Erg moe, ook door warmte denk ik. Meer plassen. Last van stuitje. Duizelig bij opstaan.
dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders. dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn . dpo3: heel onrustig gedroomd, niet echt naar, maar ook niet fijn. Verder heel rustig, ik weet niet waarom, maar heb niet het idee dat dit onze maand is. Heel prikkelbaar, moe en chagrijnig dpo4: nog steeds zere tepels, heel onrustig geslapen, moest er 2 keer uit om te plassen… werd wakker met zulke erge honger dat ik meteen een vlaag misselijkheid kreeg. Nog steeds een beetje chagrijnig en weer buikgriepachtige klachten . Lekker naar bed en op naar 5dpo dpo5: voel me wel Okee, op de zere tepels na geen klachten, vandaag visite gehad met een peuter en een baby en ohh wat was dat knuffelen fijn, wel fijn om te ervaren ook dat je sommige dingen niet verleerd. Kan niet wachten tot het ons weer gegund is♥️ dpo6: wakker geworden met hoofdpijn, beetje last van m’n rug en snotterig, gok dat ik ziek ga worden. Gelukkig gaan we bijna weer naar huis want de vakantie is bijna weer voorbij. Moe, chagrijnig, met vlagen misselijk, en het gevoel dat ik moet huilen. Zal wel met dat griepje te maken hebben. dpo7: vroeg wakker, tepels nog pijnlijk. Bijna heel deze pagina gelezen om te zien hoe vroeg mensen positief testen . Lig nog in bed te twijfelen
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ Ik kwam in 1 van de forums die ik hier las deze link tegen, dacht misschien heeft iemand hier wat aan. je kunt hier zien op hoeveel dpo hoeveel procent van de vrouwen al positief test.
11 DPO slechte nacht weer. Boobs are bigggg. Koud en warm. Vanochtend vroeg dacht ik al dat ik iets zag. Nu vanmiddag opnieuw teststreepje te zien en dus maar direct de digitale gedaan. Straks m’n vriend maar blij maken denk ik. Stick baby stick plsssss
dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders. dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn . dpo3: heel onrustig gedroomd, niet echt naar, maar ook niet fijn. Verder heel rustig, ik weet niet waarom, maar heb niet het idee dat dit onze maand is. Heel prikkelbaar, moe en chagrijnig dpo4: nog steeds zere tepels, heel onrustig geslapen, moest er 2 keer uit om te plassen… werd wakker met zulke erge honger dat ik meteen een vlaag misselijkheid kreeg. Nog steeds een beetje chagrijnig en weer buikgriepachtige klachten . Lekker naar bed en op naar 5dpo dpo5: voel me wel Okee, op de zere tepels na geen klachten, vandaag visite gehad met een peuter en een baby en ohh wat was dat knuffelen fijn, wel fijn om te ervaren ook dat je sommige dingen niet verleerd. Kan niet wachten tot het ons weer gegund is♥️ dpo6: wakker geworden met hoofdpijn, beetje last van m’n rug en snotterig, gok dat ik ziek ga worden. Gelukkig gaan we bijna weer naar huis want de vakantie is bijna weer voorbij. Moe, chagrijnig, met vlagen misselijk, en het gevoel dat ik moet huilen. Zal wel met dat griepje te maken hebben. dpo7: vroeg wakker, tepels nog pijnlijk. Bijna heel deze pagina gelezen om te zien hoe vroeg mensen positief testen . Lig nog in bed te twijfelen maar mijne was zoals verwacht negatief. Sinds vandaag blauwe aderen over mijn borsten