Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Dag voor eisprong - Gevoelige tepels, hoge open bmm, opgewekt en veel energie. Opgeblazen/winderig. Obstipatie.
    1dpo - Ongelofelijk opgeblazen.
    2dpo - Moe, droge ogen, meer plassen.
    3 dpo - Erg moe, ook door warmte denk ik. Meer plassen. Last van stuitje. Duizelig bij opstaan.
    4 dpo - Weer erg moe maar er begint ook wat rust te komen na een hectische en chaotische periode dus er is ook wat meer ruimte om de vermoeidheid toe te laten. Meer dorst en meer plassen. Weinig afscheiding. Kleine hormonale puistjes rondom kin/kaak beginnen weer op te komen.

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik mag weer meedoen.

1dpo - hele lichte krampjes, opgeblazen gevoel.
    2dpo - weer bezig met zelfbescherming dat de kans heel klein is dat het gelukt is. Nu al de dagen aan het aftellen ivm testdrang. Predictor ingeslagen
    3dpo - enige dat vandaag opvalt is veel witte afscheiding, wat ik normaal niet heb na ovulatie.

3. DoRicJack

DoRicJack Lid

17 aug 2023
    22
    30
    13
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Ik heb een vraagje ik zit nu rond 10DPO en heb afscheiding die ik een paar centimers kan uitrekken?? Dit gebeurt toch alleen als je richting je eisprong gaat? Zijn er meer die dit gehad hebben?

Daarnaast gisteren veelal met vlagen misselijk, menstruatie achtige krampen af en toe hoofdpijn, mijn buik is opgezet/ opgeblazen en vaker plassen.

Mijn NOD is 30/31 augustus (cyclus 28/29 dagen)

4. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Yeay wat goed !! Ik duim voor je op een plakker

Stitch626 vindt dit leuk.
  5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ben je zeker van je ei dmv testen en/of tempen?

6. DoRicJack

DoRicJack Lid

17 aug 2023
    22
    30
    13
    Vrouw
    Nee niet 100%, ik gebruik de Flo app die normaal aardig accuraat is, alleen deze maand niet ??

Maar heeft het zin om een ovu test te doen straks als ik thuis ben? Zoals ik aangaf mijn cyclus zit rond de 28/29 dagen dus zou het wel raar vinden als ik dan nu pas mijn ei sprong zou hebben en het is wit en uittrekbaar, niet doorzichtig???

31/07 was trouwens mijn eerste ongestelheidsdag ;)

7. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Dan zou ik eerder een zwangerschaps test doen… en als daar niks uitkomt wel ovu test

8. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Dan zou je NOD ongeveer maandag of dinsdag zijn. Dan zit je nu nog best vroeg hoor. Waaruit concludeer je dat je nu op 10 dpo zit?

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Met een cyclus van 28/29 dagen en een gemiddelde LF kom ik uit op 8/9 dpo. Een zwangerschapstest zou misschien heel licht positief kunnen aangeven, maar kan ook nog te vroeg zijn

10. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik loop precies gelijk met jou, was ook de 31e ongesteld en verwacht mijn nod op de 30e. Maar ik ben pas 8dpo vandaag, dus misschien geld dat voor jou ook? Ik had vanmorgen een negatieve test, maar heb ook wit rekbaar slijm. En ik heb wel mijn ei gevonden dmv temperaturen. Dus misschien nog even afwachten? Ik ga morgen weer testen :roflmao:

DoRicJack en Snuisterkonijn vinden dit leuk.
  11. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    dpo1: pijnlijke tepels, blijkbaar heb ik dat standaard na m’n eisprong, alleen valt me pas op nu ik er op let. Maar niets bijzonders.
    dpo2: buikgriepje? &opruimwoede, in hoofdletters! net als vorige maand. Marie kundo is er niets bij. Er zijn vandaag 12 vuilniszakken kleding, beddengoed etc naar het goede doel gegaan. De kamer van mijn zoon meteen uitgezocht. Alles bij elkaar nog 7 vuilniszakken. Het kan maar weg zijn :p.
    dpo3: heel onrustig gedroomd, niet echt naar, maar ook niet fijn. Verder heel rustig, ik weet niet waarom, maar heb niet het idee dat dit onze maand is. Heel prikkelbaar, moe en chagrijnig
    dpo4: nog steeds zere tepels, heel onrustig geslapen, moest er 2 keer uit om te plassen… werd wakker met zulke erge honger dat ik meteen een vlaag misselijkheid kreeg. Nog steeds een beetje chagrijnig :oops: en weer buikgriepachtige klachten o_O. Lekker naar bed en op naar 5dpo
    dpo5: voel me wel Okee, op de zere tepels na geen klachten, vandaag visite gehad met een peuter en een baby en ohh wat was dat knuffelen fijn, wel fijn om te ervaren ook dat je sommige dingen niet verleerd. Kan niet wachten tot het ons weer gegund is♥️
    dpo6: wakker geworden met hoofdpijn, beetje last van m’n rug en snotterig, gok dat ik ziek ga worden. Gelukkig gaan we bijna weer naar huis want de vakantie is bijna weer voorbij. Moe, chagrijnig, met vlagen misselijk, en het gevoel dat ik moet huilen. Zal wel met dat griepje te maken hebben.
    dpo7: vroeg wakker, tepels nog pijnlijk. Bijna heel deze pagina gelezen om te zien hoe vroeg mensen positief testen :roflmao:. Lig nog in bed te twijfelen:p maar mijne was zoals verwacht negatief. Sinds vandaag blauwe aderen over mijn borsten o_O
    dpo8: weer vroeg wakker, tepels nog pijnlijk en jeuken af en toe. Lichte ongesteldheid achtige krampen in onderbuik vanmorgen, nu weer weg. Maar zou wel erg vroeg zijn. Nog steeds blauwe aderen op m’n borsten. Test was negatief

12. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Nou vandaag ook maar even bij Medikamente Die Grenze bij ons in het centrum geweest. Heb de predictor inderdaad voor €1 per stuk kunnen kopen! :) Durfde er niet meer dan 5 van mee te nemen hahaha. Zag ook die van Dr. original vroege testen liggen, €1 voor 2 testen! Dus daar dan weer wel 3 doosjes van erbij mee gepakt hahaha.

Shash en onzekereMama vinden dit leuk.
  13. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh goeie tip, als het deze maand niet raak is rij ik daar binnenkort ook een keer heen, zie net dat hij hier redelijk in de buurt zit

14. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Ze zijn denk ik niet standaard zo goedkoop, geloof dat het een aanbieding is! Dus durf niet te zeggen voor hoelang ze ze tegen deze prijs verkopen.. :$

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik koop ze al bijna 6 maand voor die prijs bij die Grenze ;):thumup: denk meer dat het aan de voorraad en assortiment ligt

16. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    Eerste 24 uur wel al een oploopje te zien.

hoop zo dat het blijft plakken.
    Denk dat als ik vorige cyclus niet na 4wk5dgn die VMK had gehad dat ik wel relaxter erbij had gezeten.
    Nu denk ik alleen maar ja eerst maar eens NOD op 4wkn halen en daarna week 6 echo etc etc.
    Ieder wc bezoek zeker checken of ik niet bloed enzo.

Bijgevoegde bestanden:

Bootje86, onzekereMama, DoRicJack en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Ohh kijk dat scheelt!

18. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Yes mooie oploop! Ik snap je onzekerheid heel goed, had je al een echo geplant?

19. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Mooie oploop hoor!
    Ik snap je angst heel goed, hier in juli een vmk met 4+1 gehad.. Nog niet terug zwanger maar ik weet nu al dat ik dezelfde angsten ga hebben als jij nu hebt.. Niet leuk.

Misschien mag je wel op vroege controle/echo bij de verloskundige gezien je vmk de vorige ronde?

20. DoRicJack

DoRicJack Lid

17 aug 2023
    22
    30
    13
    Vrouw

Via de app Flo ;) aangezien die ervoor er wel goed mee zat hield ik daar nu ook weer rekening mee. Ik zou op 13/08 de eisprong hebben volgens de app, daarnaast kreeg ik ook de klachten die ik altijd heb na de eisprong, dus geteld vanaf 14/08 als 1dpo

En nod klopt die is ergens maandag of dinsdag ;)

In ieder geval als dat van jou zou kloppen vind ik het nog te vroeg om te testen, zo ie zo na de vroege miskraam in juni(4+1) testen ik op de donderdag positief voor de miskraam en op maandag ging het toen fout

Ow joh, dan lopen we wel heel gelijk.

Ik probeer niet te testen in ieder geval tot een dag na NOD, na 2x een eug en een vmk durf ik het niet meer zo goed en laatste maand had ik last van alles en zelfs de gedachte dat ik zwanger was, maar helaas nu weer duimen dat het deze ronde misschien is gelukt

Deel Deze Pagina