Mijn baarmoedermond zit heeeeeeel erg laag valt me op en heb best veel afscheiding… weet alleen niet zo goed wat dit zegt…
Hoelang natijd had jouw easy@home een streepje? En bleef die staan? Ik merkte dat hij tijdens het opdrogen even een echt wel duidelijke streep kreeg welke compleet weg was na het opdrogen..
Er is een heel licht lijntje blijven staan. Hij was na 15 minuten ongeveer zichtbaar. Ik koop ze nooit meer.
Dag voor eisprong - Gevoelige tepels, hoge open bmm, opgewekt en veel energie. Opgeblazen/winderig. Obstipatie. 1dpo - Ongelofelijk opgeblazen. 2dpo - Moe, droge ogen, meer plassen. 3dpo - Erg moe, ook door warmte denk ik. Meer plassen. Last van stuitje. Duizelig bij opstaan. Weinig afscheiding. 4dpo - Weer erg moe maar er begint ook wat rust te komen na een hectische en chaotische periode dus er is ook wat meer ruimte om de vermoeidheid toe te laten. Meer dorst en meer plassen. Weinig afscheiding. Kleine hormonale puistjes rondom kin/kaak beginnen weer op te komen. 5dpo - Diarree. Meer plassen. Af en toe duizelig bij opstaan. Vol gevoel in m’n maag. Weinig tot geen afscheiding. Borrelende darmen en opgeblazen na avondeten. Verder niets opvallends vandaag. Edit: in bed paar steken rechts achter schaambot en licht misselijk/vol gevoel. Bij toiletbezoek toch ineens meer afscheiding. Het gebeurt nooit maar ik ben zowaar ineens veel warmer dan mijn man. 6dpo - Gevoeligere tepels en wat jeuk op de borst. Puistjes zetten nog niet door. Weer wat duizelig bij opstaan. Afscheiding begint weer een beetje te komen. Paar steekjes in lies. Waar ik in de ochtend/middag energie voor 10 had ben ik vanavond helemaal leeg.. 7dpo - Vroeg wakker geworden, met vlagen wat licht misselijk en duizelig. Beetje hoofdpijn. Wat diarree. Wisselende hoeveelheid afscheiding. 8dpo - Negatieve test. Slecht geslapen (zoontje lag tussen ons in) en moest vroeg nodig plassen. Gevoel dat ik met vlagen bepaalde geuren sterker ruik. Rommelende darmen. In de avond soort warm gevoel in m’n onderbuik, soortgelijke warmte alsof je alcohol gedronken hebt maar dat heb ik niet. 9dpo - Twijfel tuurstreepjes op dr Original Early en Predictor Express. Negatieve clear blue early digital. Licht misselijk/weeïg gevoel. Vaker plassen. Rommelende darmen en erg winderig en opgeblazen. Wisselende afscheiding. Best wel moe en droge ogen. Volgens mijn man ben ik een kacheltje. Paar x lichte krampjes. Borsten lijken wat minder gevoelig en puistjes beginnen ook weer iets op te komen. Zo bang dat het toch niets gaat zijn.. Wel tegen de avond nieuwe test gedaan en lijkt een duidelijker streepje dan vanochtend! Zo spannend.. 10dpo - Oplopende testen! Hele dag beetje licht misselijk gevoel, alsof ik iets te veel speeksel heb. Ook nog steeds rommelende darmen. En erg moe vandaag, voor de tweede avond op rij in slaap gevallen tijdens serie kijken. Ook een vreemd licht zeurend gevoel in m’n onderbuik. Hoop zo dat ik niet weer alsnog ga bloeden. 11dpo - Wederom mooie oploop en 1-2 weken zwanger op de clearblue! Veel speeksel en beetje licht misselijk. Voel me bij opstaan al vermoeid en dat is de rest van de dag zo gebleven. M’n oor jeukte rondom m’n oorbellen, had ik in juni ook toen het raak was. Hele erge spierpijn in m’n billen? Bloedend tandvlees. Nog steeds last van winderigheid. Afscheiding lijkt licht toe te nemen. 12dpo - Oploop van vandaag maakt me wat onzeker. Minimale oploop bij predictor en denk geen oploop bij dr original. Weet dat hcg pas elke 48-72 uur hoeft te verdubbelen maar toch. Wat minder misselijk maar wel super vroeg wakker geworden. Af en toe wat lichte steekjes. Borsten lijken wat gevoeliger, zie verder geen verschil. Vermoeidheid begint in de middag weer toe te nemen. Met vlagen licht zeurend menstruatie gevoel in onderbuik. Ben gewoon erg onzeker na de vroege miskraam in juni, heb er niets aan om die onzekerheid toe te laten maar ik kan het niet loslaten.. 13dpo - Duidelijke oploop bij dr original en minimale oploop bij predictor! Diarree. Af en toe wat lichte steekjes en nog steeds met vlagen licht zeurderig menstruatiegevoel. Borsten nog gevoelig maar geen zichtbaar verschil. Laatste 24 uur eigenlijk amper afscheiding, in de avond wat meer. Puistjes achter in nek bij haargrens. Random rood opgezwollen jeukende oorschelp. Tegen de avond super moe.
Even een kort lijstje van afgelopen dagen, gelukkig nog niet te veel. Af en toe wat last van misselijkheid Slijm in mijn keel, wat ook niet helemaal helpt met de misselijkheid haha Borsten/ vooral tepels erg gevoelig Af en toe menstruatie krampjes gevoel maar niet heel heftig. Vanmorgen toch even wat onzekerheid, dus nog maar een test gedaan gewoon voor bevestiging waarschijnlijk herkenbaar (de lichte was maandag, de donkere vanmorgen) Daarnaast heb ik 6 september al een echo, dit komt doordat ik 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad, dus duimen dat het goed zit Vorige keren had ik toen wel duidelijk pijn in mijn lies en nu niet dus ben redelijk relaxed tot dat er wel steekjes daar komen
Ahh die onzekerheid toch hè, mooie knaller vandaag! Spannend hoor dat je 6 september al een echo hebt, ik duim met je mee dat het nu op de goede plek zit! <3
Pfft ja het ging redelijk goed maar dan toch even zo een stemmetje in je hoofd Ja is vroeg zit dan net over de 5 weken heen (als het goed is) Dankjewel, wij hopen het ook en houd jullie op de hoogte
Ik doe ook maar weer mee, al heb ik nog niet zoveel te melden. 1-3 dpo; eigenlijk niks abnormaals, alleen de eisprong waar ik last van heb/had. Gevoelige tepels, opgeblazen gevoel. 4 dpo; wat gekke steken in m’n liezen. En voor het eerst in maanden een paniekaanval gehad. Die was wel apart.
hi meiden, Wellicht een stomme vraag, maar het is allemaal nieuw.. ik heb een cyclus van 30 dagen en testte vanochtend op 10dpo negatief. Ik ervaar wel nog de klachten van hierboven, heb nog erg gevoelige borsten, ruik veel sterker en ben bij vlagen misselijk. Dinsdag is m’n NOD. Is er nog een kans dat ik komende dagen wel positief test terwijl de test vanochtend spierwit was? Zie zoveel reacties hier die tussen 8-10 dpo al positief testen..
Ja die kans is er zeker nog! De innesteling vind over het algemeen plaats tussen 5dpo en 12dpo (gemiddeld pas op 9dpo) en er gaat een dag of 2 overheen voordat je genoeg hcg hebt voor een zwangerschapstest om te kunnen detecteren. Als je nu 10dpo bent is er dus een kleine kans dat de innesteling nog moet gebeuren, en dan is het nog wachten tot er genoeg hcg is om positief te kunnen testen. Mijn 1e zwangerschap heb ik rond 12dpo positief getest. Mijn 2e op NOD pas, al is dit helaas een vroege miskraam geworden.
Ik doe ook maar weer mee, al heb ik nog niet zoveel te melden. 1-3 dpo; eigenlijk niks abnormaals, alleen de eisprong waar ik last van heb/had. Gevoelige tepels, opgeblazen gevoel. 4 dpo; wat gekke steken in m’n liezen. En voor het eerst in maanden een paniekaanval gehad. Die was wel apart. 5 dpo; na de aanval van gisteren als een blok in slaap gevallen. Wel een heel aantal keer wakker geworden. Vandaag ook een behoorlijke dip in temperatuur, van 36,8 naar 36,4. Geen flauw idee of dat normaal is.
hee dames! ik doe hier even mee. zit nog wel pas op 4dpo. 1dpo nergens last van 2dpo vermoeidheid rugpijn opgeblazen gevoel 3dpo vermoeidheid rugpijn krampen 4dpo af en toe steken onderin buik (hoogte van eierstokken heb ik het idee) veel naar de wc (last van ontlasting/darmen) pijn aan rechter bovenbeen / onderbeen tot nu toe zijn dat mijn symptomen.
Nou hier op 14 dpo. Zou afgelopen vrijdag of gisteren ongesteld moeten zijn. Nog niks nada. Zwangerschapstest omo-wit Heb nog de illusie dat het misschien een later ei en/of innesteling is en dus nog niet detecteerbaar. Maar waarschijnlijk gewoon langere cyclus. Is wel tijdje terug alweer dat NOD zolang duurde... Sta op punt om early test te kopen Maar bedwing me maar en wacht maar af.
Ik kan nu ook echt meedoen Afgelopen woensdag een dubbele eisprong gehad dankzij letrozol 5mg Ik heb van de groei van de eitjes veel last gehad omdat ze hard groeiden. 1 tot en met 4dpo(vandaag) veel last van mijn onderrug en in mijn onderbuik ter hoogte van mijn eierstokken. Verder eigenlijk niks bijzonders.
Ik doe ook maar weer mee, al heb ik nog niet zoveel te melden. 1-3 dpo; eigenlijk niks abnormaals, alleen de eisprong waar ik last van heb/had. Gevoelige tepels, opgeblazen gevoel. 4 dpo; wat gekke steken in m’n liezen. En voor het eerst in maanden een paniekaanval gehad. Die was wel apart. 5 dpo; na de aanval van gisteren als een blok in slaap gevallen. Wel een heel aantal keer wakker geworden. Vandaag ook een behoorlijke dip in temperatuur, van 36,8 naar 36,4. Geen flauw idee of dat normaal is. 6 dpo; vandaag uitermate moe, maar echt niet vooruit te branden. Wel ongeveer 11 uur geslapen afgelopen nacht. Beetje misselijk, hoofdpijn en m’n tepels doen enorm zeer. Verder nergens trek in, alles maakt me misselijk. Temp ook weer flink gestegen naar 37.00 Dacht (weer) een tuurstreepje te zien, maar met 6dpo lijkt me dat onmogelijk.