Oh heeerlijk! Ziet er top uit! Ja dat buikpijn gevoel herken ik inderdaad ook.. ondanks dat ik elke maand dat weer dacht voelt het nu toch wel anders haha.. hopelijk blijft die misselijkheid wat in toom bij jou
1dpo t/m 6dpo: Nog niet echt symptomen gevoeld. 7dpo: Steken rechts onderin mijn buik. Einde van de dag lichtelijk bloed verlies en roze slijm bij afvegen. 8dpo: Zeurderig gevoel in de buik. Soort spierpijn en aankomende menstruatiepijn. Misselijk worden van het eten van paling, terwijl ik dat altijd heerlijk vind. Veel beter ruiken. Ik dacht dat mascara altijd geurloos was maar wat stinkt dat! Koude voeten in de avond. 9dpo: Menstruatiegevoel in de onderbuik en vlagen van misselijkheid. 10dpo: Gevoel dat er spanning staat op de onderbuik. Met vlagen goed misselijk, moe, vaak plassen, reuk is sterker. Test Kv5 is positiever dan gisteren.
Ik begin eigenlijk nu pas wat symptomen te krijgen. 1dpo t/m 7 dpo: nergens last van, geen erg in. 8dpo t/m 10dpo: heel erg moe en heel gek maar gewoon het gevoel alsof ik zwanger ben, een zeker gevoel ofzo. 10dpo: middag test action early en Kruidvat 2v5, heel licht streepje. In de avond nog een Kruidvat gedaan en ook licht streepje. Menstruatie gevoel, krampjes en steekjes. In de avond erg moe en licht misselijk. Vandaag 11 dpo: erg misselijk wakker geworden en nu nog steeds, nog steeds dezelfde menstruatie gevoel. Vanochtend met ochtend urine (2e plasje) een positieve clear blue digitaal test. Na 5 eerdere miskramen voor mijn zwangerschap van mijn zoontje ben ik toch wel enorm bang voor weer een miskraam. Vooral door die menstruatie pijn blehhh. Ik ga morgen nog een Kruidvat test doen en even deze week om de dag blijven testen en hopen op een goeie op loop!
Ik voel me erg normaal… normaal elke maand voor de menstruatie meer klachten haha.. kan het nog steeds niet helemaal geloven en het voelt nog te mooi om waar te zijn.. heb jij dat ook?
Ik snap wat je bedoelt met dat je het nog niet kan geloven. Dat heb ik ook! Maar ik voel mij wel compleet anders dan voor mijn menstruatie. Nu maar hopen dat de testjes blijven oplopen. Dat vind ik een spannende periode. Wanneer waag jij weer een testje?
Oooh ja? Anders als in gewoon een onbeschrijfelijk gevoel? Of?? Ik heb net nog even getest.. ik had 50 early@home testen nog liggen maar die lopen zo traag op dat ik onzeker werd en een action test erbij gedaan heb volgens mij prima maar 3 maand geleden ging het ook vanaf morgen berg afwaarts met de testen dus blijft eng Wanneer jij nog een keer testen??
Beide, onbeschrijfelijk gevoel. Ook omdat het de eerste ronde is. Ook door de kwaaltjes. Alleen zijn die kwaaltjes anderzijds fijn omdat het houvast geeft dat het nog goed zit ofzo. Ohhhh maar die testjes zien er keurig uit. Heb je zo een pech gehad afgelopen maanden? Dat vind ik sneu en gun je zo dat het nu goed mag gaan. Haha ik herken die vele testen wel. Heb ook van allerlei testen in huis en de CB heb ik vandaag ook besteld.
Wat voor kwaaltjes heb je allemaal? Ik zag iets van misselijk voorbij komen toch? Ik wil ook kwaaaltjes, inderdaad om de reden die jij ook noemt hahaa.. ik mag absoluut niet klagen hoor, heb boven een prachtig meisje liggen van bijna 8 maand oud.. dit is ronde 4, in ronde 1 is het bij 4+1 mis gegaan.. buiten dat om nooit iets soortgelijks ervaren maar maakt wel dat ik nu extra zenuwachtig ben
1dpo- 3dpo. Menstruatieachtige krampen onderbuik - opgeblazen gevoel. Beetje emotioneel - vaak wakker geworden vannacht, zal wel door de warme nacht komen. Licht gevoelige en zware borsten. 4dpo. Af en toe wat Lichte krampjes onderin de buik en ter hoogte eierstokken. - rare dromen - om 4 uur er uit om te plassen (heb ik nooit) - pijn in borsten neemt toe. (Komt nog van de eisprong???) 5dpo Gisteravond een soort van slijmprop verloren. Sorry voor de beschrijving maar ineens veel witte waterige afscheiding. om 3 uur klaar wakker en plassen. Af en toe een steekje en weëige onderbuik+ lage rugpijn. Borsten doen nog steeds zeer en voelen zwaar aan. Rommelige darmen. Iemand bekend met de slijmprop?
Oh meiden, gefeliciteerd!!!!♥️ Hier kan ik geen dpo’s tellen. Heb niets bij gehouden deze maand. Maar gister pijn gehad wat leek op m’n eisprong, en sinds gister bizarre dromen. Borsten zijn ook weer gevoelig. Dus denk dat m’n eisprong wel is geweest.
Ja mijn kwaaltjes zijn: misselijk met vlagen, sterkere reuk, afkeer voor sommig eten, veel plassen, Trekkend gevoel in onderbuik, sneller emotioneel zijn en sinds vanmorgen komen daar de enorme opvliegers bij. Ohh dan snap ik dat het idd aardig spannend is nu. Ondanks dat je al zo een engeltje hebt . Wij hebben ook twee mooie meiden. Vanmorgen weer getest en hij loopt nog steeds op.
Oh dat zijn al best veel kwalen joh!! Opvliegers had ik nog van de vorige zwangerschap haha.. wanneer zijn de testen van je foto gedaan?
Zeg dat ja. Van afgelopen dagen en vanmorgen. Iedere dag eentje. Vanmiddag ga ik een CB doen. Maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van de foto na het uploaden direct daalt als ik hem hier in het forum open.
Ja die kwaliteit is echt rot… ben benieuwd naar je cb test.. die is sowieso positief hierop! mijne loopt ook weer lekker op. Wat een fijn gevoel is dat toch.. bovenste van gister onderste van vandaag. Ik ga zaterdag 15dpo weer een cb weken indicator doen.. ben benieuwd wat hij dan zegt
En de saga continues.... Ik ben eindelijk 3 september ongesteld geworden, alles was precies zoals altijd... 7 september was ik schoon. Laatste HCG was de week ervoor 4 dus negatief. Sinds zondag af en aan bruinverlies en soms wat helder rood. Verloskundige en gynaecoloog weer gesproken... misschien doordat alles ontregeld is een ovulatie bloeding, zou wel vroeg zijn (cyclus dag 8) maar kon wel. Uiteindelijk vandaag nog steeds af en aan bloedverlies, hoofdpijn, gewoon niet lekker.. weer contact met verloskundige gehad.. 2 testen samen gedaan... positief.... hoe dan???? We tasten echt in het duister op dit moment... als vorige week een innestelingsbloeding was had de test nu veel duidelijker moeten zijn, zo kort na mn menstruatie een eisprong en bevruchting zijn ook onmogelijk, dus wat nu... Pfffffff ik denk echt dat mijn zoon enigskind gaat blijven, ik trek dit niet langer.