Yep... het is echt niet leuk meer.. Net cito bloed geprikt op hcg, hopelijk straks de uitslag al en dan een plan van aanpak maken.. zucht..
Wij hebben een zoontje van 9 maanden, maar de wens voor een tweede was er al heel snel na zijn geboorte. Ik heb nooit geweten dat je zo snel weer zo.n sterke wens kan hebben. Ondanks gebroken nachten en dergelijke. Kvind het heel bijzonder. Wij zijn nu met ronde 5 bezig.
Ja ik snap echt precies wat je bedoelt.. ondanks dat het nu soms echt nog loeizwaar is kijk ik er zooo naar uit. En ik vind het kleine leeftijdsverschil denk ik geweldig..
Ik vind trouwens die weken indicators die ze bij Kruidvat hebben fijn om oploop te testen.. Ik haal ze van Amazon, daar zijn 2 voor 11 ipv 1 voor 8.. ik had maandag net aan 25miu en door die test kan ik nu zien dat ik nu tussen de 100 en de 300 zit.. en die 300 begint ook op te komen.. zaterdag weer eentje hiervan..
Bloed Hcg 0.5 Waarom de urinetesten dan duidelijk positief aanslaan (2 verschillende merken) is een raadsel.. ik word morgen of vrijdag door de medische molen getrokken in het ziekenhuis. Ze staan voor een raadsel.
Wat bizar zeg.. hopelijk komt er snel meer duidelijkheid veel succes en sterkte morgen of vrijdag in ieder geval
1dpo- 3dpo. Menstruatieachtige krampen onderbuik - opgeblazen gevoel. Beetje emotioneel - vaak wakker geworden vannacht, zal wel door de warme nacht komen. Licht gevoelige en zware borsten. 4dpo. Af en toe wat Lichte krampjes onderin de buik en ter hoogte eierstokken. - rare dromen - om 4 uur er uit om te plassen (heb ik nooit) - pijn in borsten neemt toe. (Komt nog van de eisprong???) 5dpo Gisteravond een soort van slijmprop verloren. Sorry voor de beschrijving maar ineens veel witte waterige afscheiding. om 3 uur klaar wakker en plassen. Af en toe een steekje en weëige onderbuik+ lage rugpijn. Borsten doen nog steeds zeer en voelen zwaar aan. Rommelige darmen 6dpo. Rommelige darmen - beetje afscheiding. Gigantische pijn in mn borsten en ze zijn super gezwollen en hoofdpijn. Weinig energie gister middag 3 uur geslapen en al weer vroeg naar bed.
Ik ga ook een keer mee doen! 1 t/m 3dpo: hele pijnlijke tepels! 4dpo: tepels minder gevoelig. Heel moe vandaag, last van lage rugpijn en veel zin in Zoete dingen
Ik denk dat ik ziek ga worden, de hoofdpijn is heel erg toegenomen vandaag lig al de hele middag op de bank ook. Merk wel dat ik chagrijnig begin te worden van dat wachten. Maar dat zal iedereen wel hebben, ben gelukkig niet de enige.
Nee inmiddels op 10 gelukkig. Dat wachten is echt killing. Toch rustig proberen te blijven. Maar bah wat lastig.
Echt zo! Elke maand zeg ik tegen mijzelf, ik ga het helemaal los laten. Dat is tot nu toe nog niet gelukt haha. Maar spannend! Wanneer mag/ kan je testen?
Ik schrijf toch ook even mee! 1 t/m 3dpo: nog steeds gevoelige tepels. 4 t/m 6dpo: nagenoeg geen klachten. Af en toe wat meer emotioneel naar mijn idee. 7dpo: toename vermoeidheid en onrustig slapen. 8dpo: sex in de ochtend waarbij een bloeding ontdekt. Geschrokken, maar ook gedachte bij mogelijke innesteling. Bloeding was van korte duur en later op de dag enkel nog wat lichtbruine afscheiding gehad. 9dpo: geen bloeding meer, normale afscheiding. Rommelende darmen en lichte steekjes onder in mijn buik/schaamstreek. 10dpo: Testje gewaagd in de ochtend, licht positief!! Verder best vermoeid en nog steeds wat steekjes onder in de buik. Darmen blijven rommelen. 11dpo: Nogmaals een test gedaan, alweer een iets duidelijkere lijn zichtbaar! Klachten gelijk aan de laatste dagen, maar nu met vlagen ook flink misselijk. 12dpo: onrustige nacht gehad. Ik merk dat ik meer moet plassen dan anders. Vandaag geen test meer gedaan, wil hier nu tot het weekend mee wachten. Nog steeds vlagen van misselijkheid en krampjes.