Leuk ik doe een keer mee! Postieve ovulatietest op 2-2 en iui op 3-2 1 tot 4 dpo niks geen klachten. Alleen nog afscheiding 5 dpo: hele pijnlijke steek rond mijn maag, rommelende darmen, duizelig en moe. Geen afscheiding. Opgeblazen 6 dpo: heel koud, moe, honger!! Steekjes rond mijn eierstokken en schaambot. Geen afscheiding. Opgeblazen 7 dpo: in de ochtend 2x een rood streepje met afvegen, hele pijnlijke steek. Rommelende darmen, koud! Ontzettende honger. Steekjes rond mijn eierstokken en schaambot. Voel me heel vochtig down under maar geen afscheiding. Zere borsten. Opgeblazen 8 dpo: in de ochtend 1x een klodder afscheiding crème substantie verder niks. Maagzuur en met vlagen licht misselijk. Voel me heel vochtig down under maar geen afscheiding. Steekjes rond mijn eierstokken en schaambot. Zere borsten. Droge en zere ogen. 9 dpo: in de ochtend weer 1x klodder afscheiding verder de dag droog maar voel me nog steeds vochtig. Hele dag steekjes en zeurende onderbuik. Geen maagzuur meer. Zere borsten. Minder honger maar het gevoel heel "vol" te zitten. Droge en zere ogen. Test negatief 10 dpo: hoofdpijn! Gevoel elk moment ongesteld te worden. Lichte krampen en steekjes. Ontzettend opgeblazen. Moe. 11 dpo: beetje hoofdpijn nog. Geen krampen of steekjes meer. Moe. Een vol gevoel onderin de buik gevoel ongesteld te zijn maar het niet zijn. Puistjes willen nog niet doorbreken. Test negatief 12 dpo: 1x roze afscheiding en 1x rode sliert afscheiding vanmorgen, licht krampen, verstopt. Ga ervanuit morgen ongesteld te worden. 13 dpo: NOD:
1dpo niks temp 36,6 2dpo gevoelige tepels diaree en super emotioneel temp 37 3dpo gevoelige tepels diaree super emo. Pijnscheut rechterlies temp 37 4dpo opgestaan met zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn en diaree. Temp 37 winderig en zwaar gevoel beneden. 5dpo vannacht 4 uur misselijk opgestaan, terug gaan slapen en weer om 8.00 super misselijk. K heb altijd wel zekere borsten voor nod maar dit is abnormaal die tepels. Zelfs zonder te bewegen. Heftige steek in baarmoeder gevoel voor slape gaan. Nu ministeekjes. Verder nergens last van. Temp 37.3 6dpo af en toe mild iets voelen beneden. Savonds opeens grieperig en snotverkouden keelpijn. Maybe snelle griep te pakken. Vanochtend temp weer normaal 37.4 alleen nog verkouden en keelpijn. 7dpo helemaal geen symptomen meer behalve nare smaak in mond die ni weg te poetsen is. Temp 37.2 edit dpo 7: pijnscheut in baarmoeder uit het niets vervolgens tijdens het niezen of hoesten. Nu heeeele lichte ongi krampen. Moet zeggen dat alle klachten deze maand super mild zijn. Hopen dat het een goed teken is. 8dpo stipje rozige bloed bij afvegen. Misselijk met opstaan, onrustige nacht 2 x misselijk wakker geworden. Urine extreem donker. Temp 37.4. Verder niet echt symptomen. 9dpo 10dpo 11dpo 12dpo 13 dpo 14 dpo NOD[/QUOTE]
Ik zie nog niks maar ik zie het zelden , hier ook 2 action testen met een schaduwstreep? Maar denk dat ik dat wil zien
Super raar, ik denk op mijn 2 gewone action testen een soort schaduwstreep te zien en op de early niks... Misschien straks toch maar even een degelijke test halen. Zit al cyclus dag 34 ofzo en 15 dpo...geen buikpijn meer en zelfs geen rugpijn..zeer wazige toestanden deze cyclus
Ja schaduwlijntjes zat gehad deze is toch echt roze. Krijg de kleur er ma ni pp. Tis gwn heel vroeg nog 8dpo
dit was vanmorgen ❤️ de Predictor was bij mij trouwens veel duidelijker toen mijn Kruidvat test zo was als die van jou nu. Misschien kun je die ook nog doen als je die kan kopen bij jou in de buurt?
Wauw mooi proficiat!! Ja ga een predictor halen maar wel voor morgevroeg. Heb net teveel gedronken en de tweede urine was niks te zien
vandaag 12 dpo. Normaal ben ik wel ongesteld geworden.. nu dus nog niet. Test is negatief of echt heel minuscuul een streepje te zien maar twijfel of ie er echt staat of dat ik hem wil zien. gisteren wel een rommelende buik, met best wat krampen, en heel emotioneel en heel chagrijnig. Dat is nu voorbij. krampen tot nu toe ook niet meer gehad alleen bij het wakker worden heel eventjes. misschien dat ik vanavond toch nog even snel langs de action rij en nog 1 testje waag mocht het vandaag niet doorbreken nog een vraagje; we zijn nu 7,5 maand verder sinds het verlies van James. huisartsen helpen natuurlijk pas met vruchrbaarheid na een jaar proberen. Zou ik dit, gezien mijn verhaal, niet al eerder kunnen proberen? Al is het iets om mijn eisprong wat eerder te laten komen? Of zou de huisarts echt zeggen wacht maar tot 12 maanden? We zijn natuurlijk ook niet meteen na de geboorte van James weer begonnen met zwanger raken. Dit pas weer een beetje 3,4 maanden geleden maar ik denk die huisartsen hoeven niet alles te weten .