Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong. 1dpo: zere tepels 2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb. 3dpo: zere tepels en ontzettend moe 4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe… 5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen. 6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand…
Nee lig al in bed, zag dat ie op de kv 2v5 zit en de action early. Maar heb al vaker van die vage indrooglijntjes gehad. En het was echt na afleestijd. Dus morgen ochtend weer een nieuwe doen. Ik heb nog steeds een goed gevoel over deze maand
6dpo zou ook wel heeeeeel vroeg zijn, maar niet onmogelijk ik duim voor je en wacht ongeduldig op je test van morgen…
Ja daarom, komt vast goed, snel slapen dan is het zo morgen. Hoe is het bij jou? Kun je de testdrang nog in bedwang houden?
Mijn lijn ogen maken me echt knettergek . Ik lijk een schaduw te zien, maar beschouw hem als negatief omdat hij nog niet duidelijk is. (Action early) Ik heb niet zoveel testen meer in huis, nog 1 kv2v5.. en 2 gewone action testen. Denk dat ik morgen de 2v5 weer doe
Ga toch maar meedoen omdat het anders helemaal een verloren maand lijkt. 1 t/m 4 dpo - heel misselijk, duizelig, hoofdpijn en buikpijn (bijwerkingen van antibiotica?) 5 dpo - nog steeds misselijk en duizelig (denk antibiotica), heel erg moe, in de ochtend krampen in onderbuik, midden in de nacht wakker worden (normaal nooit) 6 dpo - duizelig, heel erg moe, weeïg gevoel in de onderbuik, slecht slapen en midden in de nacht wakker worden (nooit last van) mensen zullen me misschien voor gek verklaren. Maar heb zo ontzettend sterk het gevoel dat ik nog een zoon erbij zal krijgen. Kan niet uitleggen waar dat vandaan komt en dit gevoel heb ik sinds een paar weken.
Ja als ik dichterbij ga met m’n telefoon word het alleen maar waziger. Zo stom… maar ik beschouw ze als negatief hoor, morgen weer een kans
Ik denk dat ik zo de clearblue early even ga halen, of zijn er nog betere die vroeg kunnen detecteren?
1 t/m 3dpo: hele pijnlijke tepels! 4dpo: tepels minder gevoelig. Heel moe vandaag, last van lage rugpijn en veel zin in Zoete dingen 5dpo: pijnlijke borsten, gelukkig minder moe dan gisteren. Vandaag veel doorzichtige slijmachtige afscheiding. 6dpo: Vooral pijnlijke borsten, verder eigenlijk geen klachten 7dpo: Nog steeds pijnlijke borsten wel nog afscheiding. Nu alleen wat witter 8dpo: Word eentonig maar nog steeds hele pijnlijke borsten. Op me rechter tepel hele dikke blauwe aders te zien. Volgens mij vriend licht ontvlambaar 9dpo: weinig klachten waargenomen. Misschien ook omdat ik de hele dag met mijn vriend op de SEH zat. Toen ik daar naar de wc ging roze afscheiding bij het afvegen. In de avond dacht ik dit ook nog te zien. 10dpo: Jammer genoeg vanmorgen ongesteld geworden. Hopelijk volgende maand beter.
Pfff waarom voelt die laatste week wachten toch altijd het zwaarst?! Ik word gek van mijn eigen gegoogle, gezoek en getuur. Was het maar vast de 26e…
Hahaha Zie je wat in het echt? Ik lijk een schaduwtje te zien maar ik heb zulke lijnogen, ik kan van alles streepjes maken geloof ik