Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong. 1dpo: zere tepels 2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb. 3dpo: zere tepels en ontzettend moe 4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe… 5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen. 6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand… 7dpo : volle gespannen pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje zeurend, net wel net niet zegmaar. ik zou zweren dat ik een streepje op de test van action early zie. Word gestoord van die indroog dingen. Eigenlijk zou later testen dat natuurlijk verhelpen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het nou eenmaal
Was net bij de kv. Die testen zijn €20,- ps . Dan wacht ik liever een paar dagen voor ik die doe, dat ik echt wat meer zekerheid heb, zit nog 6dgn voor nod..
Bij bol zijn ze 2 voor 18 en morgen in huis. deze gaf bij mij op 8 of 9 dpo met een amper zichtbaar streepje zwanger aan
Thanks! Die ga ik Ff bestellen dan inderdaad! Ik heb er een goed gevoel over, maar mijn man zei gister, dat heb je iedere maand . Maar vorige maand dacht ik al vrij vroeg, dit word hem niet. En nu heb ik dat nog niet
Ga toch maar meedoen omdat het anders helemaal een verloren maand lijkt. 1 t/m 4 dpo - heel misselijk, duizelig, hoofdpijn en buikpijn (bijwerkingen van antibiotica?) 5 dpo - nog steeds misselijk en duizelig (denk antibiotica), heel erg moe, in de ochtend krampen in onderbuik, midden in de nacht wakker worden (normaal nooit) 6 dpo - duizelig, heel erg moe, weeïg gevoel in de onderbuik, slecht slapen en midden in de nacht wakker worden (nooit last van), pijn onder in de rug, hoofdpijn
Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong. 1dpo: zere tepels 2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb. 3dpo: zere tepels en ontzettend moe 4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe… 5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen. 6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand… 7dpo : volle gespannen pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje zeurend, net wel net niet zegmaar. ik zou zweren dat ik een streepje op de test van action early zie. Word gestoord van die indroog dingen. Eigenlijk zou later testen dat natuurlijk verhelpen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het nou eenmaal. Ik blijf positief deze ronde, mijn man word gek van me. Maar ik word gek van mijn borsten, dus dan hebben we allebij wat. Op naar 8dpo.
1dpo- 3dpo. Menstruatieachtige krampen onderbuik - opgeblazen gevoel. Beetje emotioneel - vaak wakker geworden vannacht, zal wel door de warme nacht komen. Licht gevoelige en zware borsten. 4dpo. Af en toe wat Lichte krampjes onderin de buik en ter hoogte eierstokken. - rare dromen - om 4 uur er uit om te plassen (heb ik nooit) - pijn in borsten neemt toe. (Komt nog van de eisprong???) 5dpo Gisteravond een soort van slijmprop verloren. Sorry voor de beschrijving maar ineens veel witte waterige afscheiding. om 3 uur klaar wakker en plassen. Af en toe een steekje en weëige onderbuik+ lage rugpijn. Borsten doen nog steeds zeer en voelen zwaar aan. Rommelige darmen 6dpo. Rommelige darmen - beetje afscheiding. Gigantische pijn in mn borsten en ze zijn super gezwollen en hoofdpijn. Weinig energie gister middag 3 uur geslapen en al weer vroeg naar bed 7dpo. Af en toe een licht steekje onderin de buik. Hoofdpijn gelukkig weggetrokken. Lichte afscheiding. Pijn in de borsten nog steeds aanwezig 8dpo. Het gevoel hebben van een bal in de onderbuik daarna een hele felle steek en toen was de bal / drukkend gevoel weg. Nog steeds hele pijnlijke borsten nu ook blauwe aderen op de tepels. Mijn man was vannacht aan het frituren ben wakker geworden van de lucht en had honger. Vanmorgen nog steeds heel erg een hongergevoel lijk niet verzadigd te zijn. Beetje afscheiding en rommelende darmen. Nu ook last van obstipatie 9dpo. Pijnlijke borsten. Super warm hebben vandaag en moe. Heb het gevoel dat het niet is gelukt deze ronde 10dpo. Pijnlijke borsten, lage rugpijn. Tuurstreepje op sensitest. 11dpo. Pijnlijke borsten, erg levendige dromen. Omowit op de test (te veel gedronken of toch vals positief gisteren?) Verder nergens last van normaal al veel acne voor de menstruatie nu helemaal niks. 12dpo. Pijnlijke borsten, levendige dromen. Niet getest. 13dpo. NOD pijn in de borsten wordt weer erger. Levendige dromen. Rommelende darmen. Niet getest ik wacht op menstruatie al lijkt die nog niet te komen. 14dpo.
Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong. 1dpo: zere tepels 2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb. 3dpo: zere tepels en ontzettend moe 4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe… 5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen. 6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand… 7dpo : volle gespannen pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje zeurend, net wel net niet zegmaar. ik zou zweren dat ik een streepje op de test van action early zie. Word gestoord van die indroog dingen. Eigenlijk zou later testen dat natuurlijk verhelpen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het nou eenmaal. Ik blijf positief deze ronde, mijn man word gek van me. Maar ik word gek van mijn borsten, dus dan hebben we allebij wat. Op naar 8dpo. 8dpo : nog steeds zere borsten, word een beetje 1tonig. Vanmorgen brood aan het smeren voor d. En toen kreeg ik echt een vlaag misselijkheid. Maar test was Omo. Dus zal wel weer tussen mijn oren zitten
1 t/m 3dpo: nog steeds gevoelige tepels. 4 t/m 6dpo: nagenoeg geen klachten. Af en toe wat meer emotioneel naar mijn idee. 7dpo: toename vermoeidheid en onrustig slapen. 8dpo: sex in de ochtend waarbij een bloeding ontdekt. Geschrokken, maar ook gedachte bij mogelijke innesteling. Bloeding was van korte duur en later op de dag enkel nog wat lichtbruine afscheiding gehad. 9dpo: geen bloeding meer, normale afscheiding. Rommelende darmen en lichte steekjes onder in mijn buik/schaamstreek. 10dpo: Testje gewaagd in de ochtend, licht positief!! Verder best vermoeid en nog steeds wat steekjes onder in de buik. Darmen blijven rommelen. 11dpo: Nogmaals een test gedaan, alweer een iets duidelijkere lijn zichtbaar! Klachten gelijk aan de laatste dagen, maar nu met vlagen ook flink misselijk. 12dpo: onrustige nacht gehad. Ik merk dat ik meermoet plassen dan anders. Vandaag geen test meer gedaan, wil hier nu tot het weekend mee wachten. Nog steeds vlagen van misselijkheid en krampjes. 13dpo: in de ochtend wakker met misselijkheid. Kon niet wachten dus nog een test gedaan, al duidelijker positief! Gedurende dag wat krampen die lijken op menstruatie pijn, kunnen ook darmen zijn (daar ook wat last van gehad). Vlagen van misselijkheid weer in de avond. Ook ontzettend moe! 14dpo: misselijkheid houdt aan. Yoghurt staat me ineens niet aan, vind ik normaal heel lekker. Af en toe steken in mijn borsten. Afwisselend kramp in de buik, ook gerelateerd aan m’n darmen. Idee dat ik meer afscheiding heb? Vandaag of morgen is mijn NOD, ik weet niet precies wanneer mijn eisprong geweest is. 15dpo: NOD dus vandaag of gisteren. Slecht geslapen, veel wakker liggen. Al heel vroeg uit bed om te plassen en meteen getest. Testen worden duidelijker + CB zwanger en 2-3 weken. Als ik op sta ben ik zo misselijk alsof ik een flinke kater heb, maar he dat kan deze keer niet. Ook lijken mijn tepels te veranderen en heb ik vrij veel afscheiding t.o.v. normaal. Ik ben vrij moe en het is hier kermis, dus feest in het dorp, maar lang staan in de feesttent lukt me niet.. 16dpo: misselijkheid in de ochtend, regelmatig steken in mijn borsten, lijk ook wat meer aders te zien lopen. Trekkerig gevoel thv mijn baarmoeder blijft aanwezig, m.n. in de avond of na lang staan. Over het algemeen staat eten me niet aan. 17dpo: klachten gelijk aan gisteren, misselijkheid nu ook gedurende de dag aanwezig. Ook heb ik trouwens ijskoud! 18dpo: inmiddels een afspraak gemaakt met de verloskundige, aanstaande donderdag intake! Het voelt goed. Kwaaltjes zoals eerdere dagen blijven aanwezig. Overdag ben ik heel moe, maar ‘s nachts slaap ik slecht.. 19dpo: misselijk opgestaan. Vanochtend met mijn vriend een intake gehad bij de verloskundige, dat was erg fijn. Ook navraag gedaan over het vervelende gevoel in mijn onderbuik en liezen, dat hoort idd bij het groeien van de baarmoeder. Verder weinig klachten vandaag. Morgen nog een keer de oploop testen en dan hou ik ermee op!
Leuk om van iedereen mee te lezen! Spannend voor degene die nog in onzekerheid zijn, ik duim voor jullie!
Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong. 1dpo: zere tepels 2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb. 3dpo: zere tepels en ontzettend moe 4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe… 5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen. 6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand… 7dpo : volle gespannen pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje zeurend, net wel net niet zegmaar. ik zou zweren dat ik een streepje op de test van action early zie. Word gestoord van die indroog dingen. Eigenlijk zou later testen dat natuurlijk verhelpen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het nou eenmaal. Ik blijf positief deze ronde, mijn man word gek van me. Maar ik word gek van mijn borsten, dus dan hebben we allebij wat. Op naar 8dpo. 8dpo : nog steeds zere borsten, word een beetje 1tonig. Vanmorgen brood aan het smeren voor d. En toen kreeg ik echt een vlaag misselijkheid. Maar test was Omo. Dus zal wel weer tussen mijn oren zitten heel moe en veel afscheiding. net toen mijn man zijn stem verhief tegen me, ontzettend begonnen te huilen. Of ik last heb van zwangerschapshormonen of gewone hormonen, idk. Maar gaat lekker zo…
Ga toch maar meedoen omdat het anders helemaal een verloren maand lijkt. 1 t/m 4 dpo - heel misselijk, duizelig, hoofdpijn en buikpijn (bijwerkingen van antibiotica?) 5 dpo - nog steeds misselijk en duizelig (denk antibiotica), heel erg moe, in de ochtend krampen in onderbuik, midden in de nacht wakker worden (normaal nooit) 6 dpo - duizelig, heel erg moe, weeïg gevoel in de onderbuik, slecht slapen en midden in de nacht wakker worden (nooit last van), pijn onder in de rug, hoofdpijn 7 dpo - temp enorm laag dat ik ga twijfelen. Duizelig, sterke geur, pijn in onderrug (wat ik normaal nooit heb), zeer emotioneel. Kon om alles huilen vandaag