Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa2kids

4 jun 2023
    31
    8
    8
    Vrouw
    Hoi hoi! Ik wil weer meedoen, maar weet m’n eisprong niet precies. Ik heb maar liefst drie dagen last gehad van extreme buikpijn, opgeblazen gevoel en enige misselijkheid. Dus ik weet niet wanneer m’n eisprong was? De derde dag was het ergste, dus zou dat dan de eisprong zijn geweest?

2. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    1dpo- 3dpo. Menstruatieachtige krampen onderbuik - opgeblazen gevoel.
    Beetje emotioneel - vaak wakker geworden vannacht, zal wel door de warme nacht komen. Licht gevoelige en zware borsten.

4dpo. Af en toe wat Lichte krampjes onderin de buik en ter hoogte eierstokken. - rare dromen - om 4 uur er uit om te plassen (heb ik nooit) - pijn in borsten neemt toe. (Komt nog van de eisprong???)

5dpo Gisteravond een soort van slijmprop verloren. Sorry voor de beschrijving maar ineens veel witte waterige afscheiding. om 3 uur klaar wakker en plassen. Af en toe een steekje en weëige onderbuik+ lage rugpijn. Borsten doen nog steeds zeer en voelen zwaar aan. Rommelige darmen

6dpo. Rommelige darmen - beetje afscheiding. Gigantische pijn in mn borsten en ze zijn super gezwollen en hoofdpijn. Weinig energie gister middag 3 uur geslapen en al weer vroeg naar bed

7dpo. Af en toe een licht steekje onderin de buik. Hoofdpijn gelukkig weggetrokken. Lichte afscheiding. Pijn in de borsten nog steeds aanwezig

8dpo. Het gevoel hebben van een bal in de onderbuik daarna een hele felle steek en toen was de bal / drukkend gevoel weg. Nog steeds hele pijnlijke borsten nu ook blauwe aderen op de tepels. Mijn man was vannacht aan het frituren ben wakker geworden van de lucht en had honger. Vanmorgen nog steeds heel erg een hongergevoel lijk niet verzadigd te zijn. Beetje afscheiding en rommelende darmen. Nu ook last van obstipatie

9dpo. Pijnlijke borsten. Super warm hebben vandaag en moe. Heb het gevoel dat het niet is gelukt deze ronde

10dpo. Pijnlijke borsten, lage rugpijn. Tuurstreepje op sensitest.

11dpo. Pijnlijke borsten, erg levendige dromen. Omowit op de test (te veel gedronken of toch vals positief gisteren?) Verder nergens last van normaal al veel acne voor de menstruatie nu helemaal niks.

12dpo. Pijnlijke borsten, levendige dromen. Niet getest.

13dpo. NOD pijn in de borsten wordt weer erger. Levendige dromen. Rommelende darmen. Niet getest ik wacht op menstruatie al lijkt die nog niet te komen.

14dpo pijn in de borsten nog steeds aanwezig. Levendige dromen. Menstruatie blijft uit. Wacht de rest van de dag af anders morgen testen. Ik weet van me 2lingzus dat ze met beide zwangerschappen pas na 8 weken positief testte en zelf bij de bloedtest niks te zien was. We lijken in alles op elkaar dus ik hou hoop.

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ga toch maar meedoen omdat het anders helemaal een verloren maand lijkt.

1 t/m 4 dpo - heel misselijk, duizelig, hoofdpijn en buikpijn (bijwerkingen van antibiotica?)
    5 dpo - nog steeds misselijk en duizelig (denk antibiotica), heel erg moe, in de ochtend krampen in onderbuik, midden in de nacht wakker worden (normaal nooit)
    6 dpo - duizelig, heel erg moe, weeïg gevoel in de onderbuik, slecht slapen en midden in de nacht wakker worden (nooit last van), pijn onder in de rug, hoofdpijn
    7 dpo - temp enorm laag dat ik ga twijfelen. Duizelig, sterke geur, pijn in onderrug (wat ik normaal nooit heb), zeer emotioneel. Kon om alles huilen vandaag o_O
    8 dpo - temp weer klein beetje omhoog, pijn in onderrug houdt aan, alles maakt me misselijk, hele sterke geur, vreemde smaak in de mond, lijk wat op de testen te zien

Bijgevoegde bestanden:

Miley30, LynnK, MomtobeW en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ja ik zie een schaduwlijntje! Spannend

5. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    - 3dpo. Menstruatieachtige krampen onderbuik - opgeblazen gevoel.
    Beetje emotioneel - vaak wakker geworden vannacht, zal wel door de warme nacht komen. Licht gevoelige en zware borsten.

4dpo. Af en toe wat Lichte krampjes onderin de buik en ter hoogte eierstokken. - rare dromen - om 4 uur er uit om te plassen (heb ik nooit) - pijn in borsten neemt toe. (Komt nog van de eisprong???)

5dpo Gisteravond een soort van slijmprop verloren. Sorry voor de beschrijving maar ineens veel witte waterige afscheiding. om 3 uur klaar wakker en plassen. Af en toe een steekje en weëige onderbuik+ lage rugpijn. Borsten doen nog steeds zeer en voelen zwaar aan. Rommelige darmen

6dpo. Rommelige darmen - beetje afscheiding. Gigantische pijn in mn borsten en ze zijn super gezwollen en hoofdpijn. Weinig energie gister middag 3 uur geslapen en al weer vroeg naar bed

7dpo. Af en toe een licht steekje onderin de buik. Hoofdpijn gelukkig weggetrokken. Lichte afscheiding. Pijn in de borsten nog steeds aanwezig

8dpo. Het gevoel hebben van een bal in de onderbuik daarna een hele felle steek en toen was de bal / drukkend gevoel weg. Nog steeds hele pijnlijke borsten nu ook blauwe aderen op de tepels. Mijn man was vannacht aan het frituren ben wakker geworden van de lucht en had honger. Vanmorgen nog steeds heel erg een hongergevoel lijk niet verzadigd te zijn. Beetje afscheiding en rommelende darmen. Nu ook last van obstipatie

9dpo. Pijnlijke borsten. Super warm hebben vandaag en moe. Heb het gevoel dat het niet is gelukt deze ronde

10dpo. Pijnlijke borsten, lage rugpijn. Tuurstreepje op sensitest.

11dpo. Pijnlijke borsten, erg levendige dromen. Omowit op de test (te veel gedronken of toch vals positief gisteren?) Verder nergens last van normaal al veel acne voor de menstruatie nu helemaal niks.

12dpo. Pijnlijke borsten, levendige dromen. Niet getest.

13dpo. NOD pijn in de borsten wordt weer erger. Levendige dromen. Rommelende darmen. Niet getest ik wacht op menstruatie al lijkt die nog niet te komen.

14dpo pijn in de borsten nog steeds aanwezig. Levendige dromen. Menstruatie blijft uit. Wacht de rest van de dag af anders morgen testen. Ik weet van me 2lingzus dat ze met beide zwangerschappen pas na 8 weken positief testte en zelf bij de bloedtest niks te zien was. We lijken in alles op elkaar dus ik hou hoop

15dpo. Ik kan helaas op rood.....

Wel ga ik vol goede moed op naar ronde 5. Ik kan geen lijstje bijhouden ivm vakantie maar hopelijk geeft dat ook minder stress en meer rust ik blijf jullie volgen. Voor de dames op het wachtbankje heel veel succes. En sending all the babydust.:oops::thumup:

6. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Kan maar kan ook nog naweeën zijn van de eisprong? Heb je ovulatietesten gebruikt?

7. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong.

1dpo: zere tepels

2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb.

3dpo: zere tepels en ontzettend moe

4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe…

5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen.

6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand… :oops:

7dpo :
    volle gespannen pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje zeurend, net wel net niet zegmaar. ik zou zweren dat ik een streepje op de test van action early zie. Word gestoord van die indroog dingen. Eigenlijk zou later testen dat natuurlijk verhelpen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het nou eenmaal. Ik blijf positief deze ronde, mijn man word gek van me. Maar ik word gek van mijn borsten, dus dan hebben we allebij wat. Op naar 8dpo.

8dpo : nog steeds zere borsten, word een beetje 1tonig. Vanmorgen brood aan het smeren voor d. En toen kreeg ik echt een vlaag misselijkheid. Maar test was Omo. Dus zal wel weer tussen mijn oren zitten :p

9dpo : nog zere borsten, onredelijk en moe. Vage testen, met vage (indroogachtige) streepjes. Ik word er heel onrustig van

10dpo : m’n borsten zijn nog steeds gevoelig, met vlagen misselijk. Maar kan niet van een eventuele zwangerschap zijn, op de action test een witte streep, dus clear blue gedaan. Duidelijk, niet zwanger. Een beetje teleurgesteld, maar de ronde is nog niet voorbij..

8. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Lijk ook af te zien spannend ga voor je duimen

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Helaas blij om niks gisteren… :cry:

Bijgevoegde bestanden:

10. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    1 t/m 4 DPO: Erg moe, pijnlijke zware borsten.
    5 DPO: Onrustig gevoel in mijn onderbuik met een sooort 'speldenprikjes'? Nog steeds pijnlijke borsten met duidelijk zichtbare blauwe aders op de tepelhof en borst zelf, ook meer bultjes van Montgomery (die bultjes op je tepel).

11. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Balen zeg! :( hoe is het nu?

12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Mijn nieuwe lijstje!

1 t/m 5 DPO; veel afscheiding

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Aan het wachten op een menstruatie haha

14. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik schrijf ook maar mee, dan voelt het tenminste alsof ik er nog een beetje invloed op heb. Het kan dat ik wat verder weg ben al, ben uitgegaan van de laatst mogelijke eisprong.

2dpo : zere tepels en rare buikkramp, beetje als een ballon die op knappen staat ik mijn onderbuik. En wat last van windjes etc wat ik nooit heb.

4dpo : zere tepels en kon vanmiddag wel in slaap vallen toen we ergens waren. Zo moe…

5dpo : zere tepels, niet zo extreem als van de week. Moe eind van de dag, wat krampjes en veel plassen.

6dpo : ontzettend moe, D. Naar school gebracht, wat boodschappen gedaan en toen wilde ik 5 minuten op bed gaan liggen, maar heb dik 2 uur geslapen. Maar vanacht een kort nachtje gehad, dus dat zal het wel zijn. Verder wat vollere borsten en nog steeds zere tepels. En ik had vandaag een discussie met mijn vader, en toen begon ik ontzettend te huilen. Niets voor mij, ben helemaal geen huiler eigenlijk, zeker niet als iemand het kan zien. Kruitvattest had vandaag een Indrooglijn. Stiekem hoop ik dat het toch het begin is, heb een goed gevoel over deze maand… :oops:

7dpo :
    volle gespannen pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje zeurend, net wel net niet zegmaar. ik zou zweren dat ik een streepje op de test van action early zie. Word gestoord van die indroog dingen. Eigenlijk zou later testen dat natuurlijk verhelpen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het nou eenmaal. Ik blijf positief deze ronde, mijn man word gek van me. Maar ik word gek van mijn borsten, dus dan hebben we allebij wat. Op naar 8dpo.

8dpo : nog steeds zere borsten, word een beetje 1tonig. Vanmorgen brood aan het smeren voor d. En toen kreeg ik echt een vlaag misselijkheid. Maar test was Omo. Dus zal wel weer tussen mijn oren zitten :p

9dpo : nog zere borsten, onredelijk en moe. Vage testen, met vage (indroogachtige) streepjes. Ik word er heel onrustig van

10dpo : m’n borsten zijn nog steeds gevoelig, met vlagen misselijk. Maar kan niet van een eventuele zwangerschap zijn, op de action test een witte streep, dus clear blue gedaan. Duidelijk, niet zwanger. Een beetje teleurgesteld, maar de ronde is nog niet voorbij..

11dpo& 12dpo: nog steeds zere borsten, met vlagen misselijk en moe. Nog steeds meer afscheiding als normaal.

morgen is waarschijnlijk mijn nod. Ben benieuwd..testen zijn nog steeds negatief. Maar ik heb ondanks alles toch nog hoop, hoe stom dat misschien ook is.

15. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland

7dpo :

11dpo& 12dpo: nog steeds zere borsten, met vlagen misselijk en moe. Nog steeds meer afscheiding als normaal.

morgen is waarschijnlijk mijn nod. Ben benieuwd..testen zijn nog steeds negatief. Maar ik heb ondanks alles toch nog hoop, hoe stom dat misschien ook is.

13dpo : exact op de dag, op rood. Op naar ronde 4.

16. Melissa2kids

4 jun 2023
    31
    8
    8
    Vrouw
    DPO1+2: niks 36.7
    DPO3: hele erge buikpijn, onderin buik. Raar? Veel witte afscheiding. 37.0
    DPO4+5: Veel witte afscheiding. 37.1

17. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Mijn nieuwe lijstje!

1 t/m 5 DPO; veel afscheiding
    6DPO; minuut gekke steekjes baarmoeder, verder wat last van baarmoeder en litteken van bevalling en wat rugpijn. Weinig afscheiding. M'n temperatuur is ook lager dan andere cyclussen.

18. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    5 DPO: Onrustig gevoel in mijn onderbuik met een sooort 'speldenprikjes'? Nog steeds pijnlijke borsten met duidelijk zichtbare blauwe aders op de tepelhof en borst zelf, ook meer bultjes van Montgomery (die bultjes op je tepel).
    6 DPO: Nog steeds moe, weinig afscheiding.

19. Melissa2kids

4 jun 2023
    31
    8
    8
    Vrouw
    Temp voor eisprong: 35.9-36.3
    DPO1+2: niks 36.7
    DPO3: hele erge buikpijn, onderin buik. Raar? Veel witte afscheiding. 37.0
    DPO4+5: Veel witte afscheiding. 37.1
    ‘S Avonds heel warm, veel zweten (37.8)
    DPO6: Moe, soms wat last van de borsten. 37.0

20. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    6 DPO: Nog steeds moe, weinig afscheiding.
    7-8 DPO: Zelfde als voorgaande dagen, rommelende darmen, meer honger ook lijkt het.

Deel Deze Pagina