Na mijn vmk vorige maand mag ik weer meeschrijven voor ronde 2. 1 dpo: lage rug- en buikpijn 2 dpo: slapeloosheid en bekkenpijn 3 dpo: niks 4 dpo: zeurend gevoel rechts onderin buik en rug, puistjes op kin en in de nek. Humeurig en heel koud hebben. 5 dpo: Slapeloosheid en onwijs snel geïrriteerd. 6 dpo: Koud hebben, vermoeid door slechte slapen, lusteloos, zere onderbuik en onderrug en lichtelijk misselijk.
Ik mag ook weer meedoen deze ronde! Vrijdag/zaterdag mijn ovulatie gehad. 1/2DPO: geen klachten, enkel vandaag wat krampen in baarmoeder en gevoelige borsten. 2/3DPO: 3/4DPO: 4/5DPO: 5/6DPO: 6/7DPO: 7/8DPO: 8/9DPO: 9/10DPO: 10/11DPO: 11/12DPO: 12/13DPO: eerste testje? 13/14DPO:
Het is weer zover, ik mag weer meeschrijven 2 dagen voor eisprong al hele zere borsten. 1dpo: lichte hoofdpijn- zere borsten/tepels 2dpo: lichte hoofdpijn-zere borsten/tepels. In bed zelfs sportbh aangedaan, zoveel last had ik er van. 3dpo: koud en zere borsten/tepels 4dpo: temperatuur dip. bijna geen pijn meer in m’n borsten. Heel vreemd. Normaal zet dit door tot cd3. Snotterig, koud. Zal wel een griepje krijgen.
Het is weer zover, ik mag weer meeschrijven 2 dagen voor eisprong al hele zere borsten. 1dpo: lichte hoofdpijn- zere borsten/tepels 2dpo: lichte hoofdpijn-zere borsten/tepels. In bed zelfs sportbh aangedaan, zoveel last had ik er van. 3dpo: koud en zere borsten/tepels 4dpo: temperatuur dip. bijna geen pijn meer in m’n borsten. Heel vreemd. Normaal zet dit door tot cd3. Snotterig, koud. Zal wel een griepje krijgen. Heel moe en last van krampen. Lekker met een kruik naar bedje, op naar 5dpo. 5dpo:
Ik mag ook weer meedoen deze ronde! Vrijdag/zaterdag mijn ovulatie gehad. 1/2DPO: geen klachten, enkel vandaag wat krampen in baarmoeder en gevoelige borsten. 2/3DPO: vannacht wat misselijk geweest, altijd na mijn eisprong, verder niet veel kwaaltjes vandaag. 3/4DPO: 4/5DPO: 5/6DPO: 6/7DPO: 7/8DPO: 8/9DPO: 9/10DPO: 10/11DPO: 11/12DPO: 12/13DPO: eerste testje? 13/14DPO:
Het is weer zover, ik mag weer meeschrijven 2 dagen voor eisprong al hele zere borsten. 1dpo: lichte hoofdpijn- zere borsten/tepels 2dpo: lichte hoofdpijn-zere borsten/tepels. In bed zelfs sportbh aangedaan, zoveel last had ik er van. 3dpo: koud en zere borsten/tepels 4dpo: temperatuur dip. bijna geen pijn meer in m’n borsten. Heel vreemd. Normaal zet dit door tot cd3. Snotterig, koud. Zal wel een griepje krijgen. Heel moe en last van krampen. Lekker met een kruik naar bedje, op naar 5dpo. 5dpo: temp is weer netjes omhoog, merk dat ik heel erg onzeker word dat ik deze maand geen klachten heb, terwijl voorgaande maanden mijn lijf van alles deed. 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: eindelijk een test doen?
Ik schrijf ook weer mee om de TWW door te komen! 1dpo: geen bijzonderheden 2dpo: licht gevoelige tepels 3dpo: kriebelig weeïg gevoel in de onderbuik. Herkenbaar van eerdere rondes 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: ik mag testje doen !!!
Haha we hebben een pact gemaakt, moeten allebij tot 10 wachten. Geloof dat ik het moeilijker vind als Shirley
Het is weer zover, ik mag weer meeschrijven 2 dagen voor eisprong al hele zere borsten. 1dpo: lichte hoofdpijn- zere borsten/tepels 2dpo: lichte hoofdpijn-zere borsten/tepels. In bed zelfs sportbh aangedaan, zoveel last had ik er van. 3dpo: koud en zere borsten/tepels 4dpo: temperatuur dip. bijna geen pijn meer in m’n borsten. Heel vreemd. Normaal zet dit door tot cd3. Snotterig, koud. Zal wel een griepje krijgen. Heel moe en last van krampen. Lekker met een kruik naar bedje, op naar 5dpo. 5dpo: temp is weer netjes omhoog, merk dat ik heel erg onzeker word dat ik deze maand geen klachten heb, terwijl voorgaande maanden mijn lijf van alles deed. 6dpo: lichte hoofdpijn, temperatuur dipje.. raar kaartje zo. Licht gevoelige borsten, maar lang niet wat het was. 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: eindelijk een test doen?
Ik mag ook weer meedoen deze ronde! Vrijdag/zaterdag mijn ovulatie gehad. 1/2DPO: geen klachten, enkel vandaag wat krampen in baarmoeder en gevoelige borsten. 2/3DPO: vannacht wat misselijk geweest, altijd na mijn eisprong, verder niet veel kwaaltjes vandaag. 3/4DPO: vandaag wat krampjes in onderbuik en rug, verder snel koud hebben, mijn borsten worden minder gevoelig. 4/5DPO: tot nu toe nog weinig! Behalve wat krampjes in buik en rug. 5/6DPO: 6/7DPO: 7/8DPO: 8/9DPO: 9/10DPO: 10/11DPO: 11/12DPO: 12/13DPO: eerste testje? 13/14DPO:
Haha ik denk inderdaad @onzekereMama omdat ze al 2 dagen verder is en ik echt wel weet dat ik op 4 dpo nog niks zie…
Zij is eerder bij die 10 maar ik denk dat als zij een testje gaat doen op haar 10dpo dat ik me niet meer kan inhouden op mijn 8dpo
Het is weer zover, ik mag weer meeschrijven 2 dagen voor eisprong al hele zere borsten. 1dpo: lichte hoofdpijn- zere borsten/tepels 2dpo: lichte hoofdpijn-zere borsten/tepels. In bed zelfs sportbh aangedaan, zoveel last had ik er van. 3dpo: koud en zere borsten/tepels 4dpo: temperatuur dip. bijna geen pijn meer in m’n borsten. Heel vreemd. Normaal zet dit door tot cd3. Snotterig, koud. Zal wel een griepje krijgen. Heel moe en last van krampen. Lekker met een kruik naar bedje, op naar 5dpo. 5dpo: temp is weer netjes omhoog, merk dat ik heel erg onzeker word dat ik deze maand geen klachten heb, terwijl voorgaande maanden mijn lijf van alles deed. 6dpo: lichte hoofdpijn, temperatuur dipje.. raar kaartje zo. Licht gevoelige borsten, maar lang niet wat het was. Vreemde pijn aan zijkant linker borst, beetje misselijk na het avondeten. Optijd naar bed, op naar 7dpo 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: eindelijk een test doen?
Ik schrijf ook weer mee om de TWW door te komen! 1dpo: geen bijzonderheden 2dpo: licht gevoelige tepels 3dpo: kriebelig weeïg gevoel in de onderbuik. Herkenbaar van eerdere rondes 4dpo: licht gevoelige tepels, acne uitbarstingen op kin, erg moe 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: ik mag testje doen !!!