Ik mag ook weer mee doen! Eerste cyclus na mijn HSG. 1dpo: Licht pijn in me tepels en onderrug. Verder geen klachten
Hoi allemaal, Ik kom hier ook meeschrijven. Eisprong zondagavond/nacht vermoed ik, temperatuur pas dinsdagochtend omhoog. Dus ik reken 7-11 als 1 DPO. Basale temp gemiddeld 36.4. 1 DPO: temp 36.6, gevoelige tepels 2 DPO: temp 36.7, gevoelige tepels 3 DPO: temp 36.7, gevoelige tepels 4 DPO: temp 36.8, niks 5 DPO: temp 36.6, niks 6 DPO: temp 36.8, niks 7 DPO: temp 37.0, steekjes achter schaambot, ook steekjes aan de zijkant van m’n borsten en ineens wat bruin/rood bloed… 8 DPO: temp 36.9, geen bruin/rood bloed te spotten. We gaan zien wat de dag brengt. Niet getest.
Ik mag weer mee doen met het dpo lijstje, vorige maand een erg lange cyclus door de griep nu gewoon weer normaal. We zitten in ronde 6 voor ons eerste kindje. 1dpo. Niks 2dpo. Lichtgevoelige borsten/ obstipatie.
Ik weet het niet … Heb gisterenavond en vanochtend een test gedaan, maar die van vanochtend was lichter dan gisterenavond. Ook heb ik nog steeds bruinverlies. Ik vertrouw het niet
Dit zijn de testen. Nu had ik die van gisterenavond wel verzopen in de urine (wat ook te zien is aan de test, sorry daarvoor) omdat ik niet had gelezen dat je maar 4 druppels moest doen Wat denken jullie? Voor nu zwanger, zeker. Maar na 5 vroege miskramen vraag ik me af of ie donker genoeg is en of het kleurverschil zorgelijk is?
Oei, je hebt er behoorlijk last van! Heb je dat vaker na je eisprong? Voel je je al wat beter? Geen griep (heerst enorm)?
Misschien omdat hij verzopen is dat je hem niet heel erg goed mag beschouwen, ik zal morgen ochtend gewoon opnieuw testen en dan vergelijken. Zou me nog niet zn zorgen maken heel eerlijk
Daar heb je gelijk in ja! Morgen maar even opnieuw inderdaad. Dankjewel voor het meekijken, -denken en je reactie. Waardeer ik zeer
ik denk inderdaad dat ik de griep te pakken heb, gelukkig gaat het de goede kant op..en kan ik waarschijnlijk donderdag weer werken (woensdag ben ik altijd vrij)
Goedemiddag, ik zou graag ook willen meeschrijven. 10 oktober heb ik helaas een vmk gehad, ik was volgens clearblue 1-2 weken. Het bloeden duurde 4 dagen, zonder krampen. Volgens de app zou ik eergisteren ongesteld moeten worden, echter door de vmk kan mijn cyclus een beetje van slag zijn. Vorige week zondag 5 november, hebben manlief en ik het gezellig gehad. Dinsdag had ik een positieve ovulatietest, en in de avond voelde ik echt de ovulatiepijn. Woensdag voelde ik niks meer, en tel ik woensdag als dpo1 dpo1: niks bijzonders dpo2: slaperig, vermoeid dpo3: af en toe gevoelige en gespannen borsten dpo4: niks bijzonders dpo5: honger, pijn in onderrug, af en toe buikkrampen en af en toe gespannen en gevoelige borsten (vooral in de avond) dpo6: Zondag op maandag in de nacht werd ik wakker door hevige buikkrampen..Het begon eerst onder mijn navel richting mijn baarmoeder, vervolgens links erge krampen..gemene steken..rond 4.35 een hele heftige steek, daarna begon het weer wat rustig te worden. overdag nog een paar zeurende krampen gehad. Last van koude rillingen, hoofdpijn. Heb me voor vandaag ziek gemeld. heel weinig eetlust, rare smaak in mijn mond. De pasta die ik graag wilde eten, smaakte me totaal niet. krampen in mijn buik, rondom mijn baarmoeder dpo7: ik voel me vandaag een stukken beter, wel nog last van hoesten en af en toe hoofdpijn. had vandaag een testje gedaan..veel te vroeg..negatief natuurlijk Vandaag tijdens het toiletbezoek, grote boodschap.. Eén veegje bloed..heel licht roze..
Oeh, bloed bij 7 dpo zou een innesteling kunnen zijn. Hoe lang duurt jouw fase na eisprong meestal? Ik wil je echt niet ontmoedigen en alles kan, maar liggen jouw datum van gezellig maken en positieve ovulatietest niet een beetje ver uit elkaar? Na een positieve test heb je je eisprong 24-48 uur later pas, dus dan zit je daar maximaal 96 uur vandaan. Nu heb ik toevallig een collega die ‘per ongeluk’ zwanger is geworden van gezelligheid een week voor haar eisprong, dus het kán, maar gemiddeld leven zaadcellen 72 uur. Als je eisprong 24 uur na piek is geweest, val je daar natuurlijk nog binnen. Dus laten we vooral ook positief blijven Maar wilde toch even aangeven, voor eventueel een volgende keer.
Voor de volledigheid weer een bijgewerkte lijst. 1 dpo: last van darmen, heb ik vaak 2e helft van cyclus. En m’n rechter (en enige) eierstok doet pijn 2 dpo: darmen en verkouden 3 dpo: darmen en verkouden 4 dpo: same 5 dpo: pijnlijke borsten, verder niets 6 dpo: borsten zijn weer normaal, verder niets 7 dpo: niets, verlies de moed alweer … 8 dpo: overdag niets, heb ‘snachts ik bed ver-schrik-ke-lijk gezweten. Heb ik vaker voor m’n menstruatie 9 dpo: ik zoek ruzie met m’n man, ook een teken van naderende menstruatie bij mij. Tegen beter weten in, doe ik een zwangerschapstest: negatief natuurlijk. 10 dpo: gisterenavond krampen in baarmoeder gehad. Naïeve (hoopvolle) hoofd denk nu natuurlijk aan innesteling. Vandaag vooralsnog weinig aan de hand. 11 dpo: Overdag oke, savonds ineens moe, misselijk en soort van duizelig. Ook krampen en steken in baarmoeder. 12 dpo: Een licht positieve test, maar ook bloedverlies en krampen waarvan ik denk dat die te heftig zijn voor innesteling … Buikpijn houdt de hele dag aan, ben ook wazig in m’n hoofd en heel moe. Bloedverlies blijft minimaal: alleen sochtends en savonds wat bij toiletbezoek. 13 dpo: Met wakker worden licht misselijk, nog steeds wazig in hoofd en enorm opgeblazen. Steekjes/krampen in baarmoeder lijken minder. 14 dpo: nod. En ik ben níet ongesteld. Getest en die is positief. Ik ben enorm onzeker en bang vanwege al 5 vroege miskramen, maar het begin is er. Symptomen? Nog kleine steekjes in baarmoeder, maar stuk minder dan afgelopen dagen. Sochtends ben ik een pietsie misselijk, maar niet heel erg. Als ik er niet op zou letten, zou ik het niet merken denk ik. Opvallendheden: mijn borsten zijn dus nog heel “zacht” en rustig, wat ze rond menstruatie, maar ook bij andere zwangerschappen niet bepaald waren. Ook heb ik nagenoeg geen afscheiding. [/QUOTE][/QUOTE]