Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Voor alle professionele tuurders.. test veels te vroeg afgenomen maar als je heeeel goed tuurt, lijk ik toch wat te zien..

Bijgevoegde bestanden:

Jongemamaworden, Dennik, Lily1989 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hoeveel dpo ben je en op hoeveel tijd is de foto? Ik zie ook iets inderdaad

3. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    De foto is na 2 uur genomen maar dit was na 5 minuten ofzo te zien. Ik ben 7 DPO nu

4. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh grappig, dan gaan we gelijk op! Maar voor 7dpo een heel mooi beginnend streepje denk ik. Ik duim voor een mooie oploop voor je!♥️

5. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Lief van je! Ik duim ook voor jou❤
    Vind het heel spannend allemaal

onzekereMama vindt dit leuk.
  6. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ja ik kan een heel klein tuurstreepje zien

Momoo vindt dit leuk.
  7. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Ja he? Heeeel licht. Heb geen innesteling gevoeld ofzo.. ik doe morgenochtend opnieuw een test, heb er toch nog 12 liggen:roflmao:

MomtobeW vindt dit leuk.
  8. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik krijg vanmiddag mijn doos met 60 easy at homes binnen :roflmao:. Kan ik eindelijk ook testen :o:

Dennik, Lily1989, MomtobeW en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Het leed wat testen heet hahaha, hoop voor je dat het raak is

onzekereMama en Lauren1993 vinden dit leuk.
  10. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Hahaha lekker! Ja je hoort wel eens dat niet iedereen het heeft. Hoop voor je dat ze mooi oplopen!

11. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw
    @Momoo bij goed kijken zie ik ook een heeel licht streepje.. Spannend zeg! Benieuwd naar je test morgen!

Momoo vindt dit leuk.
  12. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik zie het ook! Spannend :)

Momoo vindt dit leuk.
  13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    60?! Wow, wat een voorraad. Hoop voor je dat je er maar een fractie van nodig hebt ;)

Cupmix93 en onzekereMama vinden dit leuk.
  14. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja vorige maand heb ik echt een godsvermogen uit gegeven aan testen, door vage lijntjes etc. Dit kost 23€ voor 60 stuks. Dan kun je voorlopig testen en ben je niet zo veel geld kwijt

Spa1987 vindt dit leuk.
  15. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je 30-11 al terecht kunt zeg. Ik ga volgende week bellen met de verloskundige.

Voor nu is het prima te doen, hopelijk blijft dat zo. Test loopt mooi op. Had gisteravond wat bloedverlies, dus schoot een beetje in de paniek. Tot nu toe geen bloed meer gezien.

Bijgevoegde bestanden:

Jongemamaworden, DisneyMom en Dennik vinden dit leuk.
  16. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Ik zie ook vaag in de verte iets. Hopelijk over 2 dagen een beter lijntje

Momoo vindt dit leuk.
  17. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Hahah ik hoop dat je er maar heeeel weinig nodig hebt!
    Je hoeft je nu in ieder geval niet in te houden, dat is ook fijn.

onzekereMama vindt dit leuk.
  18. MoeshjMoeshj

MoeshjMoeshj Actief lid

6 jul 2021
    159
    71
    28
    Vrouw

Goedemiddag, ik zou graag ook willen meeschrijven.
    10 oktober heb ik helaas een vmk gehad, ik was volgens clearblue 1-2 weken. Het bloeden duurde 4 dagen, zonder krampen. Volgens de app zou ik eergisteren ongesteld moeten worden, echter door de vmk kan mijn cyclus een beetje van slag zijn.

Vorige week zondag 5 november, hebben manlief en ik het gezellig gehad. Dinsdag had ik een positieve ovulatietest, en in de avond voelde ik echt de ovulatiepijn. Woensdag voelde ik niks meer, en tel ik woensdag als dpo1

dpo1: niks bijzonders
    dpo2: slaperig, vermoeid
    dpo3: af en toe gevoelige en gespannen borsten
    dpo4: niks bijzonders
    dpo5: honger, pijn in onderrug, af en toe buikkrampen en af en
    toe gespannen en gevoelige borsten (vooral in de avond)
    dpo6: Zondag op maandag in de nacht werd ik wakker door hevige buikkrampen..Het begon eerst onder mijn navel richting mijn baarmoeder, vervolgens links erge krampen..gemene steken..rond 4.35 een hele heftige steek, daarna begon het weer wat rustig te worden. overdag nog een paar zeurende krampen gehad. Last van koude rillingen, hoofdpijn. Heb me voor vandaag ziek gemeld. heel weinig eetlust, rare smaak in mijn mond. De pasta die ik graag wilde eten, smaakte me totaal niet. krampen in mijn buik, rondom mijn baarmoeder
    dpo7: ik voel me vandaag een stukken beter, wel nog last van hoesten en af en toe hoofdpijn. had vandaag een testje gedaan..veel te vroeg..negatief natuurlijk:rolleyes: Vandaag tijdens het toiletbezoek, grote boodschap.. Eén veegje bloed..heel licht roze..klodder witte afscheiding
    voordat ik naar bed ging, ging ik toch even spieken op de test..en zag een vaag streepje..
    8dpo: kon maar niet in slaap vallen, ondanks super kort geslapen toch uitgerust. Toen ik ging douchen zag ik zichtbare aderen op mijn handen..nu is het een beetje weggetrokken.
    Heb met mijn 2de urine een action early gedaan, wat was mijn urine donker zeg! ik dacht eerst dat er bloed tussen zat, maar dat was gelukkig niet zo.. op de test zie ik een dun vaag streepje..zo vaag..ik krijg het niet op de foto..
    morgen weer een testje wagen:rolleyes:
    9dpo: vandaag 3 testjes ertegen aan gegooid.. Action early, kruidvat early en gewone kruidvat test: alle 3 helaas negatief.
    Als ik eenmaal testen in huis heb, wil ik zoveel mogelijk testen..ik ga overmorgen een nieuwe poging wagen. Ik heb heel erg last van hoesten (geen zwangerschapssymptoom) maar echt van die zeehonden hoest. Heel de dag door. Super vervelend, hierdoor voel ik me ook erg futloos. Ik heb besloten om deze week helemaal niet te werken, en vanaf maandag weer te komen. Dit is de eerste keer dat ik me ziek heb gemeld (vanaf maandag), gelukkig deed de leidinggevende niet moeilijk ofzo..

voor de rest weinig symptomen

10dpo: af en toe wat krampjes/steeljes rondom mijn baarmoeder, voor de rest niks bijzonders. Heb me voorgenomen om pas weer te testen wanneer ik echt weer symptomen voel. Heb vanmorgen weer getest: negatief.. maar merk dat ik er zo obsessief mee bezig ben.. zie ik wel een lijntje? Wat nou als ik de test openhaal? even met de zaklamp erop schijnen.. misschien als ik het zo vasthoud.. pff zo was ik ook bij mijn vmk..ik verloor mezelf erin..

19. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Herkenbaar, dat jezelf erin verliezen. Het is natuurlijk ook nogal wat!
    Ik accepteer maar gewoon dat ik hier blijkbaar obsessief mee om ga, ik doe er immers niemand kwaad mee. Als ik dat testen en turen zat ben zal het obsessieve vanzelf afnemen denk ik.

onzekereMama en MoeshjMoeshj vinden dit leuk.
  20. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Ronde 3 voor ons, waarvan de eerste uitgelopen is op een vmk.

Vanaf afgelopen zaterdag 11/11 gaan testen. Maandag 13/11 eerste positieve test gehad. Dinsdag 14/11 LH-piek geweest en mijn eisprong gevoeld. Woensdag 15/11 1dpo LH enorm naar beneden.
    - 1dpo: 36.7 Hoofdpijn, moe en stemmingswisselingen
    - 2dpo: 36.6 Kleine puistjes op mijn borst, gevoelige borsten, sneller geïrriteerd, moe
    - 3dpo: 36.7 Gevoelige borsten, trekkend gevoel in onderbuik, stemmingswisselingen, puistjes in nek en op de borst.

Deel Deze Pagina