Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ja dat wist ik maar lees dat dat met 0.3 0.5 is maar 0.7 kan ik niks over vinden. Hopelijk schiet hij morgen omhoog werd er ff heel onzeker van, bedankt voor je reactie stelt me iets gerust.

Cupmix93 vindt dit leuk.
  2. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Ik deel ook mijn lijstje!

1dpo: hoofdpijn
    2dpo: koude rillingen en koude handen.
    3dpo: ‘s avonds warme wangen en onstilbare honger, eetbuien, honger die niet weggaat
    4dpo: wakker geworden met lichte keelpijn, trok daarna weer weg. Alweer veel honger. Temperatuur nog verder omhoog, wel onder winterdekbed geslapen.
    5dpo: 37,1 krijg een puistje, wat vage hele lichte buikpijn eerst rond navel, in de avond juist onderin de buik wat gevoelig en scheten laten. Wat opgeblazen gevoel.
    6dpo: 37,2

Momoo en MomtobeW vinden dit leuk.
  3. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    1 DPO: buikkrampen, heb ik altijd rond ovulatie
    2 DPO: trekkerig gevoel rondom baarmoeder
    3 DPO: lichte buikkrampen, ochtenddiarree, trekkerig gevoel, steekjes
    4 DPO: Opgeblazen gevoel, gevoelige tepels, warm hoofd, witte afscheiding. In de avond echt een grieperig gevoel, ik denk dat ik ziek ga worden.
    5 DPO: grieperig gevoel weg. Voel me eigenlijk wel goed. Drukke dag gehad op werk, ik moest 2 lange presentaties geven en geen symptomen gehad toen. Toen ik klaar was ineens heel duudelijke steken in vagina, dit heb ik normaal nooit. Hield +/- 2 uur aan.
    6 DPO: Lichte steekjes rondom baarmoeder. Verder helemaal niks
    7 DPO: Wordt vandaag veels te vroeg wakker en kom niet meer in slaap. Normaal gesproken kom ik m'n bed niet uit in de ochtend:rolleyes:. Borsten lijken een cup groter. Edit: getest met sensi extra vroeg 6 dagen dipsticks. Geen idee waarom:roflmao:. Hele lichte tuurstreep te zien.
    Zegt natuurlijk nog niet zoveel.
    8 DPO: Test vandaag was negatief. Moe, koud en wat humeurig. Verder nergens last van
    9 DPO: Negatieve test. Borsten niet meer gespannen. Af en toe steekjes rond baarmoeder. Vooral het gevoel dat het hem niet gaat worden deze ronde :(
    10 DPO en weer zo'n stomme tuurstreep met sensitest dipsticks. Krijg 'm niet op de foto. Ik ga er vanuit dat ik snel ongesteld word. In de avond écht heel misselijk.
    11 DPO: Niet getest. Steken linksonder in rug en borsten.
    12 DPO
    13 DPO
    14 DPO: NOD

4. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ik denk dat de kruidvat ook indrogers heeft. Deze is van gisteravond. Ik beschouw hem ook negatief edit: na het uploaden vrijwel geen lijn meer te zien

Bijgevoegde bestanden:

5. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb dit bij kruitvat inderdaad met regelmaat gehad de afgelopen maanden..

6. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ja echt vervelend haha, maar goed ik heb nog even nog een paar dagen en dan weten we het... ik snap nu ook weer waarom ik niet wou testen. :):p

7. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ik heb dit ook, gisterochtend nog 37 en nu ineens 36.4 hoop dat het een goed teken is.. volgens mij mag het 2 dagen dalen en daarna moet het weer omhoog toch?

8. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ik lees nu dit: Sommige vrouwen ervaren een innestelingsdip. Dit betekent dat door de innesteling de lichaamstemperatuur een dag of twee kan dalen. Vervolgens zal de temperatuur weer stijgen. Als de temperatuur na deze dip laag blijft, dan kun je er vanuit gaan dat je een paar dagen daarna ongesteld zal worden en dus niet zwanger bent.

9. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Toch niet kunnen laten een test te doen. Dit is 11 DPO. Op het 1e gezicht zou je misschien zeggen een indrooglijntje, maar deze foto is genomen direct na testen. 7 DPO had ik dit ook, dagen erna testte ik negatief. Is de seni extra vroeg. Vind het wel slecht hoor, van die fabrikant

Bijgevoegde bestanden:

10. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik
    ik hoop voor jou dat dit het begin is van iets moois, zelf ken ik die test niet. Maar wat ik hier steeds voorbij zie komen is niet heel positief..:oops:

11. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ik heb dit met deze testen ook gehad helaas heb nu de kv2v5 maar ook indrogers. Het lijkt wel of elke testen tegenwoordig deze ellendige lijntjes heeft.

12. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    @OnzekereMama88 @MomtobeW, ja echt vervelend:( Ik heb dan liever OMO wit. Je krijgt toch een beetje hoop als je die testen ziet. Verder sta ik er positief in, lukt het nu niet dan komt er weer een volgende ronde met kansen:thumup:

13. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Oeps had het huis gedweild vanmorgen en was ff heel moe vannacht niet goed geslapen. Dacht doe even een half uurtje de ogen dicht, 5 uur later......... :p:p:p door de wekker geslapen. Ben net pas wakker zonde van mijn vrije dag had een behoorlijke planning. :D:p

Cupmix93 en Momoo vinden dit leuk.
  14. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Lekker toch ook, dan had je het nodig!:)

MomtobeW vindt dit leuk.
  15. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Precies wat Momoo zegt, dan had je lichaam het even nodig! :p

MomtobeW vindt dit leuk.
  16. Momoo

Momoo Lid

14 nov 2023
    38
    50
    18
    Vrouw
    Ik had deze cyclus de hoop opgegeven maar begin nu toch te twijfelen.. ik heb best wel wat steken in m'n lies en deze houden al een hele tijd aan. Met vlagen misselijk en ik heb een trekkerig gevoel aan de zijkant van mn buik. Nog een keer getest met middag urine (best genant dit testgedrag van mij:roflmao: heb besloten dat ik m'n voorraad mag opmaken). Ik heb het idee dat de streepjes duidelijker worden: ik hoef ze niet meer te bewerken om ze zichtbaar op de foto te krijgen. Zou het dan toch:oops: Heb aardig wat gedronken deze ochtend..Ik hou jullie op de hoogte!

Bijgevoegde bestanden:

Cupmix93 en Dennik vinden dit leuk.
  17. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ahh ik zie het ook!! Morgenochtend weer testen dan kan je ze vergelijken

Momoo vindt dit leuk.
  18. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Dpo1: Geen bijzonderheden
    Dpo2: Pijn in onderbuik en waarschijnlijk een blaasonsteking ivm pijn bij het plassen. Urine morgen laten checken
    Dpo3: blaasontsteking + medicatie, gevoelige tepels, hele dag koud.. vooral mn voeten, lucht in darmen
    Dpo4: Blaasontsteking nog steeds, trekt gelukkig wel wat weg door medicatie, heel koud? Mn voeten worden maar niet warm ondanks hoge en warme sokken + Uggs, gevoelige darmen
    Dpo5: Blaasontsteking wordt gelukkig minder! Voor de rest niet echt ergens last van, darmen beetje gevoelig
    Dpo6: vermoeid, droge ogen en darmen een beetje gevoelig
    Dpo7: Niet fit en opvliegers, lichte hoofdpijn, gevoelige borsten en soort samentrekkingsgevoel in mn baarmoeder of blaas.. geen idee of het echte klachten zijn of dat het komt door dat ik niet fit ben
    Dpo8: vannacht erg gezweet en onrustige geslapen, last van mn darmen, gevoelige borsten, steken in mn linker bovenbeen/lies, een testje gedaan maar helaas negatief, temperatuur was vorige week hele tijd 37 en nu ineens 36,4 dus ben er bang voor :(

19. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Kan een dip zijn dat heb ik nu ook namelijk. Temp is bij mij een beetje opgelopen weer maar dat zegt nog niks hopelijk is het morgen weer hoor. Geen bloed geeft moet en je bent pas 8dpo.

20. MomtobeW

MomtobeW Actief lid

18 jul 2023
    251
    178
    43
    Vrouw
    Ik zie idd ook een heel licht schaduuwlijntje. Hopelijk is hij morgen wat duidelijker. Mijn test van vanmorgen heeft ook weer zn vaag lijntje. Om gek van te worden haha

Momoo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina