Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    ja ben ermee gestopt nadat ik zag dat mn eisprong wegbleef en uiteindelijk 5 dagen erna gelukkig wel gekregen.. voor mij geen maca meer

2. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Oh bah! Ik ga er ook naar mee stoppen inderdaad!

3. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ronde #3

Dpo1: gevoelige borsten en duizelig, temperatuur 36.8
    Dpo2: gevoelige borsten, krampen in baarmoeder/darmen, temperatuur 36.9

4. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ik hoorde trouwens dat bio rooibos thee goed is voor de innesteling! Geen idee of het echt helpt maar ik dacht proberen kan altijd! :oops:

Lauren1993 vindt dit leuk.
  5. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

19 apr 2023
    518
    476
    63
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ik kan ook weer mee doen!
    Tweede ronde na HSG

1dpo: Moe, maar dit komt denk ik door het feestje van gisteren. Lichte kramp ter hoogte van mijn baarmoeder.
    2dpo: pijn in linker eierstok en last van lage rugpijn
    3dpo: Geen klachten
    4dpo: Soms krampen ter hoogte van mijn baarmoeder. Veel witte cremeagtige afscheiding
    5dpo: Vanmorgen wat krampen in me buik. Hele dag last van opvliegers gehad en licht ontvlambaar.
    6dpo: Geen opvallende klachten. Borsten zijn al wat gespannen aan het raken.

Kersencola12 en DisneyMom vinden dit leuk.
  6. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Het maakt alleen uit als de man slechte zaadcellen heeft. Dan bij voorkeur om de dag. Indien manlief geen problemen heeft maakt het niet uit.

DisneyMom vindt dit leuk.
  7. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    warme sokken in bed ook! Dat had ik deze ronde gedaan!

DisneyMom vindt dit leuk.
  8. EA93

EA93 Lid

2 nov 2023
    48
    45
    18
    Vrouw
    Nee snap ik! Veel succes voor de volgende ronde :thumup:

9. EA93

EA93 Lid

2 nov 2023
    48
    45
    18
    Vrouw
    Ik ben morgen 10DPO en ga toch maar is testen.. Ben heel benieuwd en bang :( maar kan echt niet meer wachten

Dennik en Wensdraakje vinden dit leuk.
  10. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Gewoon doen, geef je mogelijk ook wat meer rust! Knuffel

EA93 vindt dit leuk.
  11. EA93

EA93 Lid

2 nov 2023
    48
    45
    18
    Vrouw
    Net getest en helaas witte test.. :( moet wel zeggen dat het de vorige keer ook pas na 11dpo een lichte streep had dus hopelijk de volgende keer wel een streepje

12. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Hoi Dames,
    Ik doe even met jullie mee om een beetje te ventileren.
    Ik heb allerlei zwangerschapssymptomen. Ik heb laatst een antibiotica kuur gehad terwijl ik aan de anticonceptie zit, kwam er later pas achter dat anticonceptie minder goed werkt door de antibiotica die ik kreeg.

Het begon met misselijkheid, dat bleef ongeveer 3 dagen aanhouden door een soort weeïg gevoel in m’n maag. Ook een dag of 2/3 wat licht roze afscheiding afgeveegd. Paar dagen later kreeg ik flinke pijn aan m’n borsten en gister ook pijn aan de melkklieren in mn oksels. Tot nu elke dag momentjes misselijk en pijn aan mn borsten. Ik lust ineens geen cola meer, smaakt naar zeep (had ik met mijn eerst ook begin die zwangerschap). Het af en toe wat steekjes in en rondom de schaamstreek. Ik zit heel snel vol en heb heel snel honger. Gister ook een soort zwaar gevoel in m’n onderbuik tijdens het fietsen. Maar alle testen zijn tot nu toe nog negatief.
    Maar omdat ik aan de anticonceptie zit, ben ik al sinds de start niet ongesteld geweest vanwege het doorslikken van de pil. Heb van de anticonceptie verder ook geen bijwerkingen.
    Ik zeg maar steeds dat het tussen mn oren zit, maar ik begin elke dag dat de symptomen blijven steeds meer te twijfelen.

Iemand ervaring?

13. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland

14. EA93

EA93 Lid

2 nov 2023
    48
    45
    18
    Vrouw
    1-2DPO: geen symptomen alleen een beetje afscheiding.
    3DPO: vermoeidheid, uur geslapen in de middag ondanks dat ik goed geslapen had, en hele erge hoofdpijn.
    4DPO: nog steeds hele erge hoofdpijn en moe.
    5DPO: moe en licht gevoelige tepels en gespannen borsten
    6DPO: onrustig geslapen en lichte buikpijn rommelende darmen. ook wat witte slijm gehad en lichte steekjes onderin buik. Weet niet waarom maar heb nu al het gevoeldat het deze ronde niet gelukt is helaas maar ben benieuwd..
    7DPO: onrustig geslapen weer, opgezette buik en steek links onderin mijn buik, levendig gedroomd. Mijn tepels en borsten zijn gespannen en gevoelig.
    8DPO: sinds gisteravond menstruatieachtige pijn, puistjes op kin, moe, slecht slapen en steekjes links onderin mijn buik.
    9DPO:
    ik merk dat ik snel geirriteerd ben en alles wat ik denk eruit floep, vaak wakker in de nacht en vanochtend opgestaan met misselijk gevoel trok gelukkig wel snel weg, ook had ik al heel vroeg honger. Hele erge rillingen en koud hebben. Heb net test gehaald 2v5 van kruidvat wil stiekem morgen al testen maar ben bang voor de teleurstelling.. :(
    10DPO: getest helaas omo witte test.. :( heb het vandaag heel koud en veel rillingen en lichte menstruatiepijn onderin mijn buik. Merk ook dat ik snel geirriteerd en chaggie ben.
    11DPO:
    12DPO: testen..
    13DPO:
    14DPO: NOD

15. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Denk niet dat dit helemaal het juiste topic is ivm dpo bijhouden na je eisprong. Maar ik zou gewoon een test doen, iedereen ervaart andere klachten.

16. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ronde #3

Dpo1: gevoelige borsten en duizelig, temperatuur 36.8
    Dpo2: gevoelige borsten, krampen in baarmoeder/darmen, temperatuur 36.9
    Dpo3: geen klachten vandaag, temperatuur 37

Mijn temperatuur loopt wel mooi op, hopelijk blijft het zo :oops:

Lauren1993 vindt dit leuk.
  17. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ja precies, het kan nog!

EA93 vindt dit leuk.
  18. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

19 apr 2023
    518
    476
    63
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ik kan ook weer mee doen!
    Tweede ronde na HSG

1dpo: Moe, maar dit komt denk ik door het feestje van gisteren. Lichte kramp ter hoogte van mijn baarmoeder.
    2dpo: pijn in linker eierstok en last van lage rugpijn
    3dpo: Geen klachten
    4dpo: Soms krampen ter hoogte van mijn baarmoeder. Veel witte cremeagtige afscheiding
    5dpo: Vanmorgen wat krampen in me buik. Hele dag last van opvliegers gehad en licht ontvlambaar.
    6dpo: Geen opvallende klachten. Borsten zijn al wat gespannen aan het raken
    7dpo: Last van buikkrampen, lage rugpijn en gespannen borsten. Meestal is dit een voorteken van mijn menstruatie. Hoop alweer beetje opgegeven

19. DisneyMom

DisneyMom Actief lid

10 aug 2023
    116
    49
    28
    Vrouw
    Ahh innesteling is pas vanaf dpo6, kan nog alle kanten opgaan!

20. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

19 apr 2023
    518
    476
    63
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Jaa i know, maar wordt meestal 9 dpo ongesteld. Vanmorgen toch een testje gedaan omdat ik me verjaardag vier. Natuurlijk witter dan wit. Maar goed houden toch nog beetje hoop. Maandag ook telefonisch consult met de fertiliteitarts, hopelijk geeft dat allemaal weer duidelijkheid

Deel Deze Pagina