Ik kan ook weer mee doen! Tweede ronde na HSG 1dpo: Moe, maar dit komt denk ik door het feestje van gisteren. Lichte kramp ter hoogte van mijn baarmoeder. 2dpo: pijn in linker eierstok en last van lage rugpijn 3dpo: Geen klachten 4dpo: Soms krampen ter hoogte van mijn baarmoeder. Veel witte cremeagtige afscheiding 5dpo: Vanmorgen wat krampen in me buik. Hele dag last van opvliegers gehad en licht ontvlambaar. 6dpo: Geen opvallende klachten. Borsten zijn al wat gespannen aan het raken 7dpo: Last van buikkrampen, lage rugpijn en gespannen borsten. Meestal is dit een voorteken van mijn menstruatie. Hoop alweer beetje opgegeven 8dpo: Geen klachten, wat dikkere en meer afscheiding 9dpo: Gespannen borsten met blauwe aderen om mijn tepels. Verder geen klachten. 10dpo: ongesteld =(
Heb wel eens gelezen dat je ook een innestelingdip kan hebben. Geen idee of dat al kan op 6dpo. Maar is nog vroeg! Kan nog van alles gebeuren
Ronde #3 Dpo1: gevoelige borsten en duizelig, temperatuur 36.8 Dpo2: gevoelige borsten, krampen in baarmoeder/darmen, temperatuur 36.9 Dpo3: geen klachten vandaag, temperatuur 37 Dpo4: menstruatieachtige krampen, temperatuur 36.9 Dpo5: vannacht mega pijn in mijn onderrug en gedurende dag nog steeds, menstruatieachtige krampen, hoofdpijn, kort lontje volgens de man, temperatuur 37.1 Dpo6: Niet echt klachten vandaag, temperatuur 36.8 Dpo7: erg moe, vaak plassen, verder weinig klachten, temperatuur 36.9
Hoi mommytobe’s, Ik zit momenteel ongeveer op 9/10 dpo. gisteravond voor het eerst misselijk, en vandaag erg duizelig en steken in tepels. Dit is de 2e ronde, 1e babytje. Maar letten op symptomen maakt me gek Hebben jullie tips om testdrang tegen te gaan?
Niet echt.. ik test vaak gewoon vanaf 9 a 10 dpo want dat geeft mij juist een beetje rust. Je kan ook altijd nog om de dag testen!
Ronde #3 Dpo1: gevoelige borsten en duizelig, temperatuur36.8 Dpo2: gevoelige borsten, krampen in baarmoeder/darmen, temperatuur 36.9 Dpo3: geen klachten vandaag, temperatuur 37 Dpo4: menstruatieachtige krampen, temperatuur 36.9 Dpo5: vannacht mega pijn in mijn onderrug en gedurende dag nog steeds, menstruatieachtige krampen, hoofdpijn, kort lontje volgens de man, temperatuur 37.1 Dpo6: Niet echt klachten vandaag, temperatuur 36.8 Dpo7: erg moe, vaak plassen, verder weinig klachten,temperatuur 36.9 Dpo8: keelpijn, niet zo fit, vanochtend buikkrampen, temperatuur 36.9
Ronde #3 Dpo1: gevoelige borsten en duizelig, temperatuur36.8 Dpo2: gevoelige borsten, krampen in baarmoeder/darmen, temperatuur 36.9 Dpo3: geen klachten vandaag, temperatuur 37 Dpo4: menstruatieachtige krampen, temperatuur 36.9 Dpo5: vannacht mega pijn in mijn onderrug en gedurende dag nog steeds, menstruatieachtige krampen, hoofdpijn, kort lontje volgens de man, temperatuur 37.1 Dpo6: Niet echt klachten vandaag, temperatuur 36.8 Dpo7: erg moe, vaak plassen, verder weinig klachten,temperatuur 36.9 Dpo8: keelpijn, niet zo fit, vanochtend buikkrampen, temperatuur 36.9 Dpo9: keelpijn, vermoeid, steken onderin mn buik, temperatuur 37, toch maar een testje gedaan maar negatief
10 dpo witte test, ik stop ook even met schrijven. Het idee dat het niet gelukt is en het staat zo gek dat ik als enige post haha
Ik lees hier wel altijd mee alleen reageer eigenlijk nooit. Maar misschien is ons NOD groepje iets voor je? Kun je toch nog de komende dagen even lekker van je afschrijven haha. Al hoop ik dat je gewoon laat positief test en het alsnog raak is!
Nee hoor, hier op de site maar dan een ander forum. Als je in het menu naar forum gaat, scrolt naar kinderwens en dan NOD forum aanklikt moet je het wel vinden. Er zijn 2 groepen per maand, waardoor iedereen een beetje gelijk loopt met elkaar. Jij valt nog in het NOD groepje tot 31 december Je hoeft niet perse op de lijst hoor, gewoon mee kletsen mag ook!
Hoihoi, Ik heb vaak meegelezen hier en meegeleefd met jullie allemaal en hoop dat jullie allemaal snel een positieve test mogen hebben❤️ ik wilde mijn symptomen delen, dacht wellicht hebben jullie er iets aan! DPO1-4: niks DPO 5-6: mega buikpijn rechterzijde onder, dacht zelf eerst aan nierstenen (ooit gehad vandaar). Moeilijk van mijn ontlasting af kunnen komen, normaal appeltje eitje DPO 7-8: nu juist diarree, niet helemaal fit gevoel, idee dat ik ziek word of wellicht gewoon toe ben aan vakantie Hele gave huid, zacht ook, in de avond gloeiwangen. Mega veel witte afscheiding, heel nat elke keer. 8 DPO ook super emotioneel, kon om alles huilen DPO 9: ochtend wakker met idee; dit kan wel eens raak zijn en eigenlijk heel achteloos test gedaan Kruidvat: positief! Uur erna CB early gedaan en gaf ook zwanger aan DPO 10: weinig eetlust, veel plassen, emoties achtbaan af en toe, moeilijk van ontlasting af. Avond wekenindicator CB gedaan: 1-2 weken zwanger DPO 11: moeilijk van ontlasting af, verder weinig klachten, juist meer energie af en toe lijkt het DPO 12 (vandaag): testen lopen mooi op, nu ergens de rust en vertrouwen vinden. Blijft allemaal spannend.
Het lijkt alsof mijn cyclus zich aan het herstellen is… nu alweer een eisprong! Dit zou de laatste ronde zijn voordat we een traject in zouden gaan. Dus gaan we weer: 1DPO: wat na-krampen van de eisprong, opgezette buik, licht misselijk en gevoelige borsten … 11DPO testdag
Hey dames, even een update. Vorige maand voor het laatst ongesteld geweest tot op heden geen ei en geen menstruatie ben 2 weken over tijd..... zou ik me vorige menstruatie hebben kunnen verwarren met een innestelling? Had toen een heel vaag streepje en 3 dagen licht bloed verlies.... ik ga vanmiddag een test halen dit duurt me erg lang heb nu een cd van 44..... normaal niet langer dan 33 dat was een uitschieter. Groetjes