Dat met die ogen had ik gisteren ook! Ging twijfelen of mijn sterkte van mijn lensen nog wel goed was, maar vandaag is het weer normaal.
Ja, ik heb geprobeerd het op de foto te zetten, dat lukte alleen als ik hem open maakte doordat anders het schermpje van de test weerkaatste. Ik weet dat je dit eigenlijk niet moet doen, maar ook zonder open te maken zag ik het streepje. Het lijkt mij alleen niet echt positief.
Toch maar even zo opgeschreven ♡Ovulatiedag/1dpo: Flink gevoelige tepels. Ovulatietest weer laag. Cervixslijm bijna niet meer te bekennen. Lichte krampjes baarmoeder. ♡1/2dpo: Heel raar gedroomd 2x vanacht. Nog steeds tepels flink gevoelig. Lichte krampjes baarmoeder. Veel witverlies. ♡2/3dpo: Tepels wat minder gevoelig. Normaal witverlies. Af en toe krampjes in baarmoeder. ♡3/4dpo: Sochtends hele rare borrel maag en beetje misselijk + diarree (sorry haha) Tepels nog maar licht gevoelig. Best veel witverlies verdeeld over de dag. ♡4/5dpo: Na het douchen opeens even veel afscheiding maar de hele dag door bijna niets. Sterk het gevoel dat deze ronde niet raak is.. bij m'n vorige zwangerschap (vmk) had ik het sterk het gevoel dat het raak was en kreeg ik rond deze tijd al veranderingen. Verder niets. ♡5/6dpo: ♡6/7dpo: ♡7/8dpo: ♡8/9dpo: ♡9/10dpo: ♡10/11dpo: ♡11/12dpo: ♡12/13dpo: ♡13/14dpo: ♡14/15dpo:
oh ik lees het nu pas ! Ik had precies het zelfde met precies de zelfde test vorige maand! De dag erna testte ik met 2v5 en die was duidelijker. Ik hoop op een mooie oploop voor jou !! ❤️ Edit: ik zie nu dat het toch een andere test was, ik had een met een blauw streepje, ik denk dat ik nog een oudere versie had. Ik duim voor je !!
Ja, ik geloof dat ze veranderd zijn. Ik heb geen idee welke kant dit op gaat, maar morgenochtend probeer ik eventueel de predictor. Daar lees ik goede dingen over. Ik duim voor jou ook voor een mooie test!
1 en 2 DPO: niks 3 DPO: hele dag door steekjes in baarmoeder rechts 4 DPO: hele dag door steekjes in baarmoeder rechts 5 DPO: steekjes iets minder aanwezig, maar nog wel aanwezig. Heel erg moe, ondanks goed geslapen vannacht. 20:30 al in slaap gevallen op de bank. Savonds kramp in mijn voet
Dames , willen jullie even meekijken..mijn lichaam blijft zo niet zo als normaal doen dat ik begin te vermoeden dat de pijn die ik voor mijn eisprong verwarde..een cyste was (ervaring mee) En mijn eisprong pas veel later is geweest..vooral als ik kijk naar mijn afscheiding en bmm... Willen jullie mijn dpo lijsten eens bestuderen en jullie mening geven? 1 dpo..eindelijk geen ei klachten meer. Jippie 36.8 2 dpo. 37. Witte prop afscheiding bmm nog hoog 3 dpo 37. Witte prop afscheiding. BMM nog hoog. 4 dpo. 37.1 waterige afscheiding. BMM nog hoog. Beetje raar gevoel borsten. Krampjes links 5 dpo 37 waterige afscheiding. BMM iets gezakt. Borsten weer raar? 6 dpo 36.9 waterige en plakkerige afscheiding. BMM weer hoog. Borsten gevoelig , tepels ook. Licht misselijk. Volgens mij schiet de progesteron door het dak. 7 dpo..37 bmm hoog afscheiding plakkerig wit. 8 dpo hetzelfde als 7 dpo 9 dpo 37. Waterige afscheiding. Rugpijn , krampjes. Borsten pijn weer weg. 10 dpo 36.8 de rest hetzelfde als 9 dpo 11 dpo 36.9 bmm hoog en ineens gekanteld. Afscheiding weer wat Waterig en beetje rekbaar. Beetje dizzy en weiig. Wakker van 4.30 uur. 12 dpo 36.9 waterig en plakkerig afscheiding. Wat steekjes en krampjes. Beetje weeig in de maag. BMM nog steeds hoog en gekanteld. Borsten weer gevoelig 13 dpo 36.9 bmm hoog en gekanteld. Wit , rekbaar slijm. Beetje hoofdpijn . 14 dpo 37.0 bmm nog steeds hoog. Waterige afscheiding. Wakker sinds 1 uur vannacht. Misselijk. Steekjes schaambeen Gevoelige borsten. Omo witte kv2v5 vanacht. 15 dpo temp 36.9 goed geslapen. Flinke hoofdpijn. BMM nog steeds hoog. Verder nergens last van. 16 dpo temp 36.7 bruine afscheiding en beetje donker bloed excact 24 uur...Geen krampen of rugpijn.
♡Ovulatiedag/1dpo: Flink gevoelige tepels. Ovulatietest weer laag. Cervixslijm bijna niet meer te bekennen. Lichte krampjes baarmoeder. ♡1/2dpo: Heel raar gedroomd 2x vanacht. Nog steeds tepels flink gevoelig. Lichte krampjes baarmoeder. Veel witverlies. ♡2/3dpo: Tepels wat minder gevoelig. Normaal witverlies. Af en toe krampjes in baarmoeder. ♡3/4dpo: Sochtends hele rare borrel maag en beetje misselijk + diarree (sorry haha) Tepels nog maar licht gevoelig. Best veel witverlies verdeeld over de dag. ♡4/5dpo: Heel licht gevoelige tepels nog. Na het douchen opeens even veel afscheiding maar de hele dag door bijna niets. Sterk het gevoel dat deze ronde niet raak is.. bij m'n vorige zwangerschap (vmk) had ik het sterk het gevoel dat het raak was en kreeg ik rond deze tijd al veranderingen. ♡5/6dpo: Tijdens werk ineens een flinke duizeling. Beetje vergeetachtigheid af en toe. Afscheiding wittig en plakkerig en redelijk veel. Geen gevoelige tepels meer. Nog steeds het gevoel dat het hem niet word. ♡6/7dpo: ♡7/8dpo: ♡8/9dpo: ♡9/10dpo: ♡10/11dpo: ♡11/12dpo: ♡12/13dpo: ♡13/14dpo: ♡14/15dpo:
Prff.. zo frustrerend he… hier was mn langste cyclus nu 53 dagen en de kortste 34. Deze keer duurde hij 43 dagen..
Mijn langste was 456 dagen wel voor ik officieel begon met zwanger worden. Februari 2021 tot mei 2022 (ben in juli 2022 gestart).
Ook vrij lang.. heb je pcos? mijn cyslussen vanaf juni 41dagen - 114dagen - 66dagen- en deze maand op CD 24 of 25 ineens een positieve ovulatietest. Ik ben begonnen met inositol dat kan dus helpen bij het reguleren van je cyclus en volgens mij werkt het wel bij mij.
1 dpo: Niets 2 dpo: soort slijmprop met veel afscheiding 3 dpo: Slecht geslapen, levendige dromen . Ik droomde over een innestelingsbloeding.. Veel afscheiding 4 dpo: wakker geworden met gevoelige tepels en borsten, snel geïrriteerd. (Zal de spanning wel zijn) 5 dpo: gevoelige borsten, komt ook met regelmaat wat lucht uit mijn vagina, best wel wat afscheiding.. 6 dpo: Gevoelige borsten, ik voel ze ook gewoon als ik alleen maar zit, pff wat irritant. Ik denk dat ik soms wat voel rechts onder, een soort vage krampjes. Verder wel goed gehumeurd, vanmorgen yoga en oefeningen gedaan thuis om de dag mee te beginnen, geeft wel ontspanning! 7 dpo: Nog steeds gevoelige borsten maar wel iets minder aanwezig als gister tot nu toe. Misschien ook omdat ik spierpijn heb van het sporten :') rechts onder een zwaar gevoel wat uitstraalt naar mijn lies. 8 dpo: zelfde als gister, had vandaag wel een redelijk drukke dag dus tot nu toe ook geen aandacht gehad voor symptomen. We gaan morgen uit eten, ik twijfel om morgen ochtend een test te doen ivm rood vlees eten, wat denken jullie ? Wil eigenlijk niet testen voor m’n nod.. 9 dpo: Gister avond toen ik even uitrustte, begon mijn lichaam nog even te razen en kreeg ik weer steekjes en krampjes uitstralend naar mijn liezen. Heel de avond last van gehad en overprikkeld en moe van de verjaardag waar ik was. Goed geslapen vannacht, maar weer moe opgestaan. Op werk een ronde van een uur gewandeld met moeite, tijdens het wandelen weer steekjes en krampjes. Ik merk ook dat mijn ogen een beetje raar doen ofzo, alsof ik het niet helemaal scherp meer zie, zal de moeheid wel zijn. 10 dpo: Vandaag heel de dag moe en weinig energie, terwijl ik goed geslapen heb. Gevoelige borsten. Vaag aanwezige menstruatie kramp, op een moment vandaag had ik ook wat kramp in mijn onder rug. Soms wat vlagen soort van misselijk, dat is vooral als ik iets ruik, maar dit is zo weer voor bij. Afscheiding is wat slijmerig maar ook wateriger als gister. Mijn huid is zo vettig, niet normaal, ik heb zeker 5 pukkels in mijn gezicht, jeetje. Pff en die testdrang ook weer.. Vandaag Sensitest gehaald via bol.com. 6 stuks voor 8,99 en komen morgen binnen, ben benieuwd ! Lees er goede verhalen over. 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
Ik zit in een ‘heerlijke’ mindfuck! 2 t/m 8 DPO heel gevoelige borsten en wat wazige dingen die denk niet meetellen. 9 DPO wakker geworden zonder pijn in borsten, dus game over dacht ik. Loop ik een uur later in het bos met de hond, krijg ik flinke steken in mijn baarmoeder. Daarna op en af mildere steekjes. 10 DPO (vandaag) negatieve test (doh), weeïg gevoel, moe, puistjes (heb ik nooit) en een gevoelige onderbuik. Sinds uurtje ook weer gevoeligere borsten. O ja, sinds gisteren waterige witte afscheiding, normaal is dat echt zalvig voor mijn menstruatie. Spannend dus…
Ohh wat lijken ze veel op mijn symptomen hahah, ik werd vanmorgen idd ook wakker zonder gevoelige borsten maar wat later op de ochtend waren ze weer gevoelig haha, gek lichaam af en toe! hopelijk positief resultaat.
Mijn test vanochtend was negatief op 12 dpo. Morgen of overmorgen zou het moeten doorbreken, dus ik ga maar weer tampons halen.