Gefeliciteerd!! Geweldig nieuws. Hier ook volledig verstopt en bloed snuiten terwijl ik dit nooit heb. Morgen 8 of 9dpo dus ben benieuwd of ik het zelfde mag delen als jij
Helaas een verdrietig bericht ... De afgelopen dagen liepen mijn testen niet op.. dit gaf me al een gek onderbuikgevoel. Toch een clearblue gedaan en die gaf zwanger aan ! Gister verloor ik wat bloed en mijn boobies deden meteen minder zeer. Helaas heeft het bloeden vandaag doorgezet en meteen een negatieve test
Hoi dames ik ben nieuw hier op de site en doe graag mee met dit onderwerp. 2 dpo - 5 dpo: honger 6 dpo: koud en zeurend gevoel in lies 7 dpo: koud en opgeblazen gevoel 8 dpo: moe en koud 9 dpo: zeurende pijn in onderbuik Bij mijn andere vier zwangerschappen altijd een innestelingsbloeding gehad, maar deze keer niet, dus ben bang dat het niet gelukt is.
♡Ovulatiedag/1dpo: Flink gevoelige tepels. Ovulatietest weer laag. Cervixslijm bijna niet meer te bekennen. Lichte krampjes baarmoeder. ♡1/2dpo: Heel raar gedroomd 2x vanacht. Nog steeds tepels flink gevoelig. Lichte krampjes baarmoeder. Veel witverlies. ♡2/3dpo: Tepels wat minder gevoelig. Normaal witverlies. Af en toe krampjes in baarmoeder. ♡3/4dpo: Sochtends hele rare borrel maag en beetje misselijk + diarree (sorry haha) Tepels nog maar licht gevoelig. Best veel witverlies verdeeld over de dag. ♡4/5dpo: Heel licht gevoelige tepels nog. Na het douchen opeens even veel afscheiding maar de hele dag door bijna niets. Sterk het gevoel dat deze ronde niet raak is.. bij m'n vorige zwangerschap (vmk) had ik het sterk het gevoel dat het raak was en kreeg ik rond deze tijd al veranderingen. ♡5/6dpo: Tijdens werk ineens een flinke duizeling. Beetje vergeetachtigheid af en toe. Afscheiding wittig en plakkerig en redelijk veel. Nog steeds dat gevoel dat het hem niet word. Savonds na het eten ineens super last van maag en darmen. ♡6/7dpo: Vroeg wakker en niet meer kunnen slapen. Neussnuiten en oud bloed snuiten.. nog nooit gehad.. Soort steekjes/druk in lies rechts? Even bloedsmaak in mond. Vreselijk dwars en chagrijnig. Savonds hartkloppingen ♡7/8dpo: Gevoelige tepels. Niet veel kunnen hebben/chagrijnig. Erg luchtig. ♡8/9dpo: TUURSTREEP ♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ Licht gevoelige tepels en borsten. Hele lichte krampjes. Vreselijke droge lippen. ♡9/10dpo: Streepje op easy@home opgelopen. Hele lichte krampjes af en toe. Af en toe een duizeling. Gevoelige tepels. Ik kan niets hebben. ♡10/11dpo: Test weer opgelopen. Gevoelige tepels. Af en toe duizeling. Krampjes. Zo vreselijk bang dat het weer mis gaat. Hongerig! ♡11/12dpo: ♡12/13dpo: ♡13/14dpo: ♡14/15dpo:
1 en 2 DPO: niks 3 DPO: hele dag door steekjes in baarmoeder rechts 4 DPO: hele dag door steekjes in baarmoeder rechts 5 DPO: steekjes iets minder aanwezig, maar nog wel aanwezig. Heel erg moe, ondanks goed geslapen vannacht. 20:30 al in slaap gevallen op de bank. Savonds kramp in mijn voet 6 DPO: veel waterige afscheiding in de ochtend, rest van de dag niks. Verder nergens last van. Heel erg moe. 7 DPO: veel waterige afscheiding, rest van de dag niet veel. 1 moment pijnlijke steken in rechter borst, hield een halve minuut aan. Heel erg moe. 8 DPO: heel erg moe en wat emotioneler dan anders. 9 DPO: weer wat steekjes in baarmoeder, voornamelijkrechts en af en toe doorstralend naar rechter lies. Koud koud koud 10 DPO: tuurstreep ♥️ niet fit, licht keelpijn en heel de dag koud. Borsten bij aanraken licht gevoelig. 11 DPO: positieve test, zwanger! ♥️ niet fit, verkouden maar wel heel de dag door trek. Borsten licht gevoelig en veel lucht heel de dag door haha. Vannacht heel erg slecht geslapen
1/2 DPO: Niks, voelde mij goed 2/3 DPO: Klein beetje misselijk, opgeblazen gevoel 3/4 DPO: Lichte krampen, vermoeid, mood swings 4/5 DPO: Geen klachten 5/6 DPO: Voelde mij goed, klein beetje misselijk Verkouden 6/7 DPO: Slecht geslapen, lichte krampen, licht misselijk Verkouden 7/8 DPO: Lage rugpijn, vermoeid, moodswings Verkouden en droge mond 8/9 DPO: Erg chagrijnig Bloedend tandvlees Veel niezen Bloed bij neussnuiten CB getest, negatief (had niks anders in huis) 9/10 DPO: Lichte krampen, lichte misselijkheid
1dpo: krampen, gevoelige tepels 2dpo: krampen en steken links, gevoelige tepels, wit slijmverlies 3dpo: gevoelige tepels, levensechte dromen, steken links lies, kramp baarmoeder, lage rugpijn, last van darmen, gevoelige borsten 4dpo: misselijk, gevoelige tepels, 1 steek baarmoeder, maagzuur, rugpijn, kramp vagina? Witte afscheiding 5dpo: sterk het gevoel dat het niet raak is, vieze smaak in mond? Kan niet echt plaatsen wat. Veel boeren laten. Misselijk in de middag, voel me niet heel fit Wit/gelige afscheiding 6dpo: lichte krampen baarmoeder, bijna niet voelbaar maar voel wel iets, rugpijn onderrug Steken rechterlies 7dpo: krampjes baarmoeder, speldenprikjes? voel me weer echt niet fit grieperig, snel knorrend gevoel in maag, winderig en misselijk, rugpijn 8dpo: rugpijn Gister middag heel licht steepje op test en in de ochtend niks te zien. Vertrouw er niet op. 2v5 negatief alleen de early action in de middag tuurstreep