Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Waaauw mooie streep !

Roxy1994 vindt dit leuk.
  2. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    10 dpo nog helemaal niks geks alleen zware borsten. En geen afscheiding normaal heb ik dit wel

3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Eergisteravond en gisterochtend een positieve ovulatietest en een uur terug duidelijk mijn eisprong. Vanaf morgen ga ik mijn symptomen hier bijhouden, zodat ik ze kan vergelijken met vorige maand :).

Shash en dinabloem vinden dit leuk.
  4. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Wel een lichte twijfel over wanneer mijn eisprong nou echt was. Zondag positieve clearblue, maar maandag en dinsdag waren de streepjes van mijn sensitest ook weer donkerder geworden. Eisprong dan ergens maandag of dinsdag. Heb de dpo hieronder even aangepast.

1/2dpo: krampen, opgeblazen gevoel
    2/3dpo: krampen
    3/4dpo: minder krampen, wel nog een beetje een zwaar gevoel in mijn onderbuik en af en toe een steekje
    4/5dpo: niet zo veel denk ik. In de avond kakte ik wel helemaal in zo moe dat ik was. Maar dat is niet zo spannend
    5/6 dpo: met vlagen zwaar gevoel in de onderbuik. Kan het niet zo goed omschrijven. En een beetje tegen het misselijke aan. Dus gek gevoel alsof je dagen niet gegeten hebt terwijl je gewoon gegeten hebt. Hele vage omschrijving :roflmao: wellicht herkent iemand dit haha.
    6/7 dpo: niet veel. 1 gevoelige tepel alleen:roflmao:

5. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Haha ja dat herken ik wel van dat eten. Heb je net bord eten op. Voelt t alsof je nog niks gegeten hebt

Ikwilzwangerworden vindt dit leuk.
  6. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Wel een lichte twijfel over wanneer mijn eisprong nou echt was. Zondag positieve clearblue, maar maandag en dinsdag waren de streepjes van mijn sensitest ook weer donkerder geworden. Eisprong dan ergens maandag of dinsdag. Heb de dpo hieronder even aangepast.

3/4dpo: minder krampen, wel nog een beetje een zwaar gevoel in mijn onderbuik en af en toe een steekje
    4/5dpo: niet zo veel denk ik. In de avond kakte ik wel helemaal in zo moe dat ik was. Maar dat is niet zo spannend
    5/6 dpo: met vlagen zwaar gevoel in de onderbuik. Kan het niet zo goed omschrijven. En een beetje tegen het misselijke aan. Dus gek gevoel alsof je dagen niet gegeten hebt terwijl je gewoon gegeten hebt. Hele vage omschrijving :roflmao: wellicht herkent iemand dit haha.
    7/8 dpo: opgestaan met menstruatiekramp en nu ook bloedverlies. Hoe kan dat nou?? Ik snap er helemaal niks meer van:cry::cry:
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik snap er echt even helemaal niks meer van......

7. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Verlies je veel bloed, of minimaal? Weinig zou kunnen komen door een innesteling. Dat past ook wel bij 7/8 dpo. Ik ga hopen voor je!

8. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Was het veel bloedverlies

9. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ik reageer even in het algemeen hoor!
    Ja elke keer als ik naar de wc ga in de hoop dat het op houdt is het er nog steeds... Dus in mijn ogen is dat wel veel ja. :$ Ben nu inderdaad nog maar even aan het afwachten hoelang dit aanhoudt. Ik heb ook echt totaal geen ervaringen bij een innestelingsbloeding wat de symptomen hiervan zijn zeg maar. Ik heb gewoon echt onderbuik krampen en dus bloedverlies vanaf vanochtend.

10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Alleen met afvegen of heb je ook tampons nodig?

11. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Nee ook echt wel een tampon. Het is volgens mij nu ook wel redelijk doorgezet helaas!

12. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Ah echt jammer

13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Zo, vandaag beginnen met mijn lijstje.

1DPO: pijnlijke borsten/tepels en sinds de namiddag gloeiende wangen en brandende ogen. Afscheiding niet bijzonder.

Shash vindt dit leuk.
  14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Zo jammer!

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik vind het wel leuk om toch mee te schrijven, ook al heb ik Ovitrelle gespoten dus kunnen alle klachten vooral daar van komen.

1DPO; pijn in baarmoeder
    2DPO; pijn in baarmoeder en opgeblazen buik
    3DPO; pijn in baarmoeder, opgeblazen buik, veel witte afscheiding
    4DPO; lichte krampjes, de avond weer opgeblazen buik , veel witte afscheiding.

16. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Heb er geen verstand van; voor hoe lang kan Ovitrelle symptomen geven? :)

17. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Daar zijn we weer !
    Ik heb hoogst waarschijnlijk zondag middag mijn eisprong gevoeld rechts onder, Vanaf zaterdag wat gevoeligere borsten, zal wel met de hormonen te maken hebben, maar t is niet storend gelukkig.

1 DPO; niks, lekker gesport en goed gemutst
    2 DPO: naar de Spa geweest, ik zit lekker in mijn vel en positief over deze ronde, ben benieuwd! ‘s Avonds wat lichte steekjes in m’n baarmoeder. Witte afscheiding, niet bijzonder
    3 DPO: Nog steeds vrolijk en positief, verder niet veel te bekennen. Witte afscheiding, niet bijzonder. Probeer ook wat minder bezig te zijn met de symptomen !

Ikwilzwangerworden en MamaIV vinden dit leuk.
  18. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    1 dpo: niets
    2 dpo: buikkrampen
    3 dpo:
    4 dpo:
    5 dpo:
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo/testdag

Shash vindt dit leuk.
  19. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Hoe zat het bij jou vorige maand met je afscheiding? Ik had me net ineens voor mijn doen een flinke hoeveelheid dikke echt witte afscheiding (sry voor de details). De enige keer waarvan ik me kan herinneren dat ik dat had, was bij de zwangerschap van mijn zoontje, maar toen was het op 4dpo en zit nu pas op 2dpo. Desondanks ben ik nu ineens hoopvol, wat ik weer probeer te temperen ivm teleurgesteld worden:roflmao:

Ikwilzwangerworden vindt dit leuk.
  20. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw

7/8 dpo: opgestaan met menstruatiekramp en nu ook bloedverlies. Hoe kan dat nou?? Ik snap er helemaal niks meer van:cry::cry:
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik snap er echt even helemaal niks meer van......
    8/9 dpo: menstruatie is doorgezet

Tot de volgende! Ik blijf wel met jullie meelezen :)

Shash vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina