Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Op 1-3 DPO had ik alleen veel afscheiding
    4 DPO: crème afscheiding, pijnlijke borsten, krampen en hoofdpijn
    5 DPO: pijnlijke borsten, krampen en pijn in mijn onderrug.
    6 DPO: toen mijn zoontje vannacht wakker werd voelde ik "prikjes" ter hoogte van mijn schaambeen. Nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag heb ik veel menstruatiekramp, echt veel last van. Bij inspanning breekt het zweet me uit en ik ben wat licht in mijn hoofd. Veel klachten vandaag dus.

Joylynn en Shash vinden dit leuk.
  2. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Zo, vandaag beginnen met mijn lijstje.

1DPO: pijnlijke borsten/tepels en sinds de namiddag gloeiende wangen en brandende ogen. Afscheiding niet bijzonder. Hartslag in rust 68.

2DPO; Gevoelige borsten/tepels, flink zweten tijdens het fietsen vandaag, heel veel dikke witte afscheiding en weer gloeiende wangen sinds het begin vd avond. Hartslag in rust 66.

3DPO; gevoelige borsten/tepels, witte afscheiding sinds vanavond iets dunner. Lichte menstruatiepijn. Hartslag in rust 65.

4DPO; gevoelige borsten/tepels, maar vooral heel vol. Dunne witte afscheiding. Steekjes in mijn buik en een waanzinnig opgeblazen gevoel, net alsof mijn NOD morgen is. Hartslag in rust 65.

3. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Daar zijn we weer !
    Ik heb hoogst waarschijnlijk zondag middag mijn eisprong gevoeld rechts onder, Vanaf zaterdag wat gevoeligere borsten, zal wel met de hormonen te maken hebben, maar t is niet storend gelukkig.

1 DPO; niks, lekker gesport en goed gemutst
    2 DPO: naar de Spa geweest, ik zit lekker in mijn vel en positief over deze ronde, ben benieuwd! ‘s Avonds wat lichte steekjes in m’n baarmoeder. Witte afscheiding, niet bijzonder
    3 DPO: Nog steeds vrolijk en positief, verder niet veel te bekennen. Witte afscheiding, niet bijzonder. Probeer ook wat minder bezig te zijn met de symptomen !
    4 DPO: Ik ben(nogsteeds) heel vrolijk (zal wel door het weer komen) en ik slaap goed gelukkig, wel een aantal gekke dromen gehad, maar niet dat ik er wakker van lag ofzo. Vanmorgen fertiliteitsyoga gedaan(Heel Youtube staat er vol mee dus pak je mat en go!) Veel zin om te bewegen, ook heb ik het snel warm heb ik het idee. Afcheiding is heel dik en beetje droog achtig.
    5 DPO: Goed geslapen dus weer vrolijk, vandaag niet veel om over te schrijven. Afscheiding is dik, wel wat vloeibaarder als gister.

4. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.149
    4.572
    113
    ]Ik vind het wel leuk om toch mee te schrijven, ook al heb ik Ovitrelle gespoten dus kunnen alle klachten vooral daar van komen.

1DPO; pijn in baarmoeder
    2DPO; pijn in baarmoeder en opgeblazen buik
    3DPO; pijn in baarmoeder, opgeblazen buik, veel witte afscheiding
    4DPO; lichte krampjes, de avond weer opgeblazen buik , veel witte afscheiding.
    5DPO; hele dag opgeblazen buik (werd gefeliciteerd met m'n zwangerschap door iemand :oops:) en veel afscheiding.
    6DPO; eventjes trekkerig gevoel in baarmoeder, alsof spierpijn was? Verder opgeblazen, veel afscheiding.
    7DPO; temperatuursdip. Erg moe, rugpijn en soms lichte menstruatiepijn.

Shash en xRMC vinden dit leuk.
  5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    MAG IK EVEN KLAGEN OVER HOE TRAAAAG DE TIJD GAAT IN DE WACHTWEKEN :mad::roflmao:

Joylynn, Boju en Shash vinden dit leuk.
  6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.279
    12.646
    113
    Vrouw
    Ja dat mag! Haha

7. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou?? Alweer over de helft heen!

8. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Hahaha dit is echt zo ..

Roxy1994 vindt dit leuk.
  9. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.389
    1.188
    113
    Vrouw
    *fingers crossed!*

Joylynn vindt dit leuk.
  10. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Daar zijn we weer !
    Ik heb hoogst waarschijnlijk zondag middag mijn eisprong gevoeld rechts onder, Vanaf zaterdag wat gevoeligere borsten, zal wel met de hormonen te maken hebben, maar t is niet storend gelukkig.

1 DPO; niks, lekker gesport en goed gemutst
    2 DPO: naar de Spa geweest, ik zit lekker in mijn vel en positief over deze ronde, ben benieuwd! ‘s Avonds wat lichte steekjes in m’n baarmoeder. Witte afscheiding, niet bijzonder
    3 DPO: Nog steeds vrolijk en positief, verder niet veel te bekennen. Witte afscheiding, niet bijzonder. Probeer ook wat minder bezig te zijn met de symptomen !
    4 DPO: Ik ben(nogsteeds) heel vrolijk (zal wel door het weer komen) en ik slaap goed gelukkig, wel een aantal gekke dromen gehad, maar niet dat ik er wakker van lag ofzo. Vanmorgen fertiliteitsyoga gedaan(Heel Youtube staat er vol mee dus pak je mat en go!) Veel zin om te bewegen, ook heb ik het snel warm heb ik het idee. Afcheiding is heel dik en beetje droog achtig.
    5 DPO: Goed geslapen dus weer vrolijk, vandaag niet veel om over te schrijven. Afscheiding is dik, wel wat vloeibaarder als gister.
    6 DPO: gister avond kreeg ik een steek rechts boven m’n lies en sinds toen een soort van spierpijn ofzo. Ik voel het vooral met auto rijden als ik van gas naar rem wissel. Vannacht goed geslapen maar hele rare dromen.. Ik werd wakker met zware borsten, daarna was het weer weg. ben toch wel moe vandaag. Afscheiding is weer wat dunner. Linker borst is licht gevoelig, maar niet gek ofzo. Nogsteeds positief deze ronde :)

Bootje86 vindt dit leuk.
  11. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ovulatie waarschijnlijk 14/15 maart - ronde 11 in wens voor 2e kindje.

1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in
    rust 63.
    2 DPO In de ochtend iets last van maagzuur. Hele dag door behoorlijke hoofdpijn (in de avond hier ook wat misselijk door). Hartslag in rust 64.
    3 DPO Vanochtend erg zere rug. Hele dag hoofdpijn. Hartslag in rust 65.

12. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Leuk om te lezen dat jij je hartslag in rust ook bijhoudt! :) Deed ik voor mijn 1e zwangerschap en nu ook weer.

13. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Op 1-3 DPO had ik alleen veel afscheiding
    4 DPO: crème afscheiding, pijnlijke borsten, krampen en hoofdpijn
    5 DPO: pijnlijke borsten, krampen en pijn in mijn onderrug.
    6 DPO: toen mijn zoontje vannacht wakker werd voelde ik "prikjes" ter hoogte van mijn schaambeen. Nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag heb ik veel menstruatiekramp, echt veel last van. Bij inspanning breekt het zweet me uit en ik ben wat licht in mijn hoofd. Veel klachten vandaag dus.
    7 DPO: Ontzettend pijnlijke borsten, onder de douche deden mijn tepels super zeer en de hele dag kan ik haast geen aanraking verdragen. Af en toe wat steekjes onderin mijn buik en nog steeds wat licht in mijn hoofd.

Shash vindt dit leuk.
  14. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Zo, vandaag beginnen met mijn lijstje.

1DPO: pijnlijke borsten/tepels en sinds de namiddag gloeiende wangen en brandende ogen. Afscheiding niet bijzonder. Hartslag in rust 68.

2DPO; Gevoelige borsten/tepels, flink zweten tijdens het fietsen vandaag, heel veel dikke witte afscheiding en weer gloeiende wangen sinds het begin vd avond. Hartslag in rust 66.

3DPO; gevoelige borsten/tepels, witte afscheiding sinds vanavond iets dunner. Lichte menstruatiepijn. Hartslag in rust 65.

4DPO; gevoelige borsten/tepels, maar vooral heel vol. Dunne witte afscheiding. Steekjes in mijn buik en een waanzinnig opgeblazen gevoel, net alsof mijn NOD morgen is. Hartslag in rust 65.

5DPO; volle borsten (bh knelt). Steekjes in onderbuik, weinig afscheiding (wel wit), opgeblazen gevoel en hartkloppingen. Hartslag in rust 68. Verder ben ik voor de grap door aan het testen met de ovutesten na mijn ei (deze is bevestigd door gyn) en deze test is sinds vandaag weer heel donker, bijna gelijk aan teststreep.

Shash vindt dit leuk.
  15. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik doe het nu voor het eerst. Vorige maand was ik wel zwanger, maar ging direct mis. Als ik naar die maand kijk, zie ik een rommeltje qua getallen. Geen idee dus of het wat zegt hier.

16. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ach wat verdrietig! :(

Bij mij loopt de hartslag na ovulatie op (ene keer echt per dag, soms wat langzamer). Als ik ongesteld wordt gaat het in de 2 dagen daarvoor al omlaag.
    Bij mijn zwangerschap bleef het hoog / stijgen.

17. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ik had ook eens iets over gehoord over die ovulatie testen na de eisprong ! Wat betekend dat ook alweer ? Ik ga het ook proberen heb er nog een paar liggen !(gebruik ze toch niet meer)

MamaIV vindt dit leuk.
  18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Het zou volgens sommige mensen zo kunnen zijn dat wanneer de ovutest weer op gaat lopen na je ei, je zwanger zou kunnen zijn.

Ben daarop verder gaan zoeken en volgens mij is het zo dat als je ovutest negatief blijft, je niet zwanger bent, maar dat wanneer hij weer op gaat lopen/positief is na de eisprong er een kans is dat je wel zwanger bent. Echter hoeft het niet zo te zijn. Kortom; eigenlijk hebben we er niets aan, maar ik stil hiermee mijn testdrang:roflmao:

Shash vindt dit leuk.
  19. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    ahh zoo zat het Jaa ! Jaa die test drang he.. nja laten we hopen op het beste dan !! Balen van vorige maand ook, had ik 2 maanden terug ook helaas. Maar goed positief blijven deze maand en hopen dat het gelukt is en we deze baby mogen ontvangen (jaja lekker zweverig) :p

MamaIV vindt dit leuk.
  20. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    #780 Shash, 18 mrt 2023
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2023
    @MamaIV nou ik had ook een lijntje hoor, haha, goed te zien maar geen knaller.
    We gaan het zien !

MamaIV vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina