Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik vind het wel leuk om toch mee te schrijven, ook al heb ik Ovitrelle gespoten dus kunnen alle klachten vooral daar van komen.

1DPO; pijn in baarmoeder
    2DPO; pijn in baarmoeder en opgeblazen buik
    3DPO; pijn in baarmoeder, opgeblazen buik, veel witte afscheiding
    4DPO; lichte krampjes, de avond weer opgeblazen buik , veel witte afscheiding.
    5DPO; hele dag opgeblazen buik (werd gefeliciteerd met m'n zwangerschap door iemand :oops:) en veel afscheiding.
    6DPO; eventjes trekkerig gevoel in baarmoeder, alsof spierpijn was? Verder opgeblazen, veel afscheiding.
    7DPO; temperatuursdip. Erg moe, rugpijn en soms lichte menstruatiepijn.
    8DPO; temperatuur weer met 0.5 omhoog. Flink warm de nacht en overdag. Verder te druk geweest om symptomen in de gaten te hebben.

Shash vindt dit leuk.
  2. LotjeNmD

LotjeNmD Actief lid

1 mrt 2023
    267
    390
    63
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik lees steeds met jullie mee, maar ondertussen nog aan het wachten op mijn ovulatie. Vandaag CD14 en nog steeds een negatieve digitale ovulatietest helaas. Hopelijk komt mijn ei snel, anders heb ik straks een korte LF. Cyclus is wel altijd 28 dagen namelijk.

Shash vindt dit leuk.
  3. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    hoe zit het met je afscheiding ? Veranderd die wel al ?

4. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Oeh! Dit klinkt wel spannend. Ben heel benieuwd. Weet je al wanneer je wil testen? Wij gaan bijna gelijk op en ik begin nu wel wat testdrang te krijgen, maar stel het echt nog wat dagen uit.

5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik heb eigenlijk nog totaal geen testdrang. Ik test altijd al 9DPO en dat is vandaag, maar heb nog geen zin om te testen :oops: en hoelang kan jij het nog uitstellen? :D

Shash vindt dit leuk.
  6. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    knap hoor dat je nog geen zin hebt om te testen !!

7. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik wil eigenlijk pas op minstens 10 dpo testen, dinsdag dus, omdat ik vaak rond 9 dpo al spotting krijg als ik niet zwanger ben. Als dat niet komt, heb ik voor mijn gevoel meer kans dat het gelukt is. Maar door de klachten die ik ervaar is dat wachten wel moeilijk.
    Wanneer ik het idee heb dat het niet gelukt is, is die testdrang wel echt minder.

Ikwilzwangerworden, MamaIV en Shash vinden dit leuk.
  8. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wel spannend of je morgen spotting krijgt dan! Misschien heb ik idd ook gewoon gevoel dat het niet gelukt is en vind ik het dan zonde om testen te gaan kopen. Heb sowieso het idee dat het vast nooit meer gaat lukken :rolleyes:

9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Zo, vandaag beginnen met mijn lijstje.

1DPO: pijnlijke borsten/tepels en sinds de namiddag gloeiende wangen en brandende ogen. Afscheiding niet bijzonder. Hartslag in rust 68.

2DPO; Gevoelige borsten/tepels, flink zweten tijdens het fietsen vandaag, heel veel dikke witte afscheiding en weer gloeiende wangen sinds het begin vd avond. Hartslag in rust 66.

3DPO; gevoelige borsten/tepels, witte afscheiding sinds vanavond iets dunner. Lichte menstruatiepijn. Hartslag in rust 65.

4DPO; gevoelige borsten/tepels, maar vooral heel vol. Dunne witte afscheiding. Steekjes in mijn buik en een waanzinnig opgeblazen gevoel, net alsof mijn NOD morgen is. Hartslag in rust 65.

5DPO; volle borsten (bh knelt). Steekjes in onderbuik, weinig afscheiding (wel wit), opgeblazen gevoel en hartkloppingen. Hartslag in rust 68. Verder ben ik voor de grap door aan het testen met de ovutesten na mijn ei (deze is bevestigd door gyn) en deze test is sinds vandaag weer heel donker, bijna gelijk aan teststreep.

6DPO; volle borsten, linker wat pijnlijk. Afscheiding waterig, niet veel. Plopjes in mijn onderbuik en last van maagzuur. Een humeur om op te schieten, echt niet te doen:confused:. Ovutest zit nu op bijna echt positief, dus weer opgelopen. Met mijn stomme hoofd toen ook zw.test gedaan, zie een schaduwlijntje, maar zal wel niets zijn. Ergens ben ik positief gestemd, maar ik probeer dat de kop in te drukken, want die teleurstelling is ellende… Hartslag in rust 69.

10. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ah op 6dpo een zw test doen lijkt me niet heel handig nee haha. Maar positief dat je ovu test is opgelopen !
    Ik ken je gevoel! Ik probeer m’n positieve gevoel toch toe te laten, beter positieve gevoelens hebben dan stress hebben dat het misschien toch niet zo is denk ik dan maar ! :)

MamaIV vindt dit leuk.
  11. LotjeNmD

LotjeNmD Actief lid

1 mrt 2023
    267
    390
    63
    Vrouw
    Die is van wit naar doorzichtig in de afgelopen dagen, maar nog niet meer dan normaal. Dat heb ik anders altijd wel. Dus denk dat het er bijna aan zit te komen, maar nog even geduld moet hebben. Nu net nog een ovulatietest gedaan en die is ook nog negatief. We maken het vanavond voor de zekerheid maar vast gezellig en misschien morgenochtend positief.

Shash vindt dit leuk.
  12. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Op 1-3 DPO had ik alleen veel afscheiding
    4 DPO: crème afscheiding, pijnlijke borsten, krampen en hoofdpijn
    5 DPO: pijnlijke borsten, krampen en pijn in mijn onderrug.
    6 DPO: toen mijn zoontje vannacht wakker werd voelde ik "prikjes" ter hoogte van mijn schaambeen. Nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag heb ik veel menstruatiekramp, echt veel last van. Bij inspanning breekt het zweet me uit en ik ben wat licht in mijn hoofd. Veel klachten vandaag dus.
    7 DPO: Ontzettend pijnlijke borsten, onder de douche deden mijn tepels super zeer en de hele dag kan ik haast geen aanraking verdragen. Af en toe wat steekjes onderin mijn buik en nog steeds wat licht in mijn hoofd.
    8 DPO: Vanochtend waren mijn borsten nog steeds vreselijk pijnlijk, in de loop van de dag iets minder, maar nog aanwezig. Af en toe wat krampen en lage rugpijn. Heel moe. Wel wat afscheiding, iets gelig. Ondanks dat dit vaak geen goed teken is, ben ik wel positief ingesteld deze ronde :)

MamaIV vindt dit leuk.
  13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Het klinkt allemaal wel bemoedigend!

14. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ovulatie waarschijnlijk 14/15 maart

1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 63.
    2 DPO In de ochtend iets last van maagzuur. Hele dag door behoorlijke hoofdpijn (in de avond hier ook wat misselijk door). Hartslag in rust 64.
    3 DPO Vanochtend erg zere rug. Hele dag hoofdpijn. Hartslag in rust 65.
    4 DPO ‘s Ochtends weer zeurende pijn in het midden van mijn rug. Snel geïrriteerd. Gevoelige borsten (of verbeeld ik het me?) Af en toe wat steken / krampen. Hartslag in rust 64.

Shash vindt dit leuk.
  15. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Daar zijn we weer !
    Ik heb hoogst waarschijnlijk zondag middag mijn eisprong gevoeld rechts onder, Vanaf zaterdag wat gevoeligere borsten, zal wel met de hormonen te maken hebben, maar t is niet storend gelukkig.

1 DPO; niks, lekker gesport en goed gemutst
    2 DPO: naar de Spa geweest, ik zit lekker in mijn vel en positief over deze ronde, ben benieuwd! ‘s Avonds wat lichte steekjes in m’n baarmoeder. Witte afscheiding, niet bijzonder
    3 DPO: Nog steeds vrolijk en positief, verder niet veel te bekennen. Witte afscheiding, niet bijzonder. Probeer ook wat minder bezig te zijn met de symptomen !
    4 DPO: Ik ben(nogsteeds) heel vrolijk (zal wel door het weer komen) en ik slaap goed gelukkig, wel een aantal gekke dromen gehad, maar niet dat ik er wakker van lag ofzo. Vanmorgen fertiliteitsyoga gedaan(Heel Youtube staat er vol mee dus pak je mat en go!) Veel zin om te bewegen, ook heb ik het snel warm heb ik het idee. Afcheiding is heel dik en beetje droog achtig.
    5 DPO: Goed geslapen dus weer vrolijk, vandaag niet veel om over te schrijven. Afscheiding is dik, wel wat vloeibaarder als gister.
    6 DPO: gister avond kreeg ik een steek rechts boven m’n lies en sinds toen een soort van spierpijn ofzo. Ik voel het vooral met auto rijden als ik van gas naar rem wissel. Vannacht goed geslapen maar hele rare dromen.. Ik werd wakker met zware borsten, daarna was het weer weg. ben toch wel moe vandaag. Afscheiding is weer wat dunner. Linker borst is licht gevoelig, maar niet gek ofzo. Nogsteeds positief deze ronde :)
    7 DPO: zoo we zijn weer een week door gekomen ! :D
    Gisteravond laat kwam onze niet knuffel kat ineens bij me op schoot liggen, ze heeft een goed half uur gelegen iets wat ze normaal dus nooit doet. Merk ook dat ze me veel op zoekt.
    Vanmorgen licht menstruatie gevoel. Hier en daar een steekje links en rechts. Vanavond na een hele tijd in de zelfde positie gezeten te hebben voelde ik ineens wat meer steekjes en kramp rechts boven mn lies, dit is nogsteeds aanwezig. Net toen ik mijn bh uit deed voelde ik ineens hoe zwaar mijn borsten waren, gevoelig bij aanraking maar niet heel erg ofzo. Afscheiding is een beetje melk achtig en wit.

MamaIV vindt dit leuk.
  16. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    oeh klinkt goed !! Fijn dat je er ook een positief gevoel bij hebt. Nog een paar daagjes en dan kunnen we weer testen haha

17. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Wanneer wil jij testen? (Excuus als je dat al deelde, ik vergeet alles momenteel:rolleyes:)

18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Spannend! Het klinkt nog steeds veelbelovend:)

Shash vindt dit leuk.
  19. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Wow, ik liep net na dat ik een was op had gehangen en ik kreeg een flinke steek in mijn baarmoeder en nu voel ik steeds kleine na steekjes. Dit moest ik even delen hoor. Iemand wel eens zoiets gehad ?

MamaIV vindt dit leuk.
  20. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Klinkt goed, maar ik weet inmiddels ook dat het niets hoeft te betekenen.

Deel Deze Pagina