Jammer dat hij vandaag negatief is, maar net zoals (wij allemaal met onze test drang haha) is het nog erg vroeg. Ik duim met je mee ! Zou toch top zijn als we allemaal een positieve test in onze handen hebben eind van de week.
Hoi allemaal, Ik doe graag mee! Wat een zenuwslopende dagen weer.. aangezien ik lange wisselende cyclussen heb en de afgelopen keren een korte luteale fase heb gehad, heb ik geen idee wanneer mijn NOD precies is; maar ik heb wel mijn eisprong gevonden dmv ovulatietesten. Vrijdag/zaterdag 17/18 maart: Positieve ovulatietest Zondag 19 maart: Ovulatie? Gevoelige borsten, lage rugpijn, waterige afscheiding, levendige dromen, moe. Maandag 20 maart 1 DPO: moe, lage rugpijn, zeurende lage buikpijn, afscheiding, ijzersmaak 's ochtends, levendige dromen. Dinsdag 21 maart 2 DPO: moe, lage rugpijn, ijzersmaak in de ochtend, zeurende lage buikpijn, steekjes links en rechts, afscheiding, levendige dromen. Liefs
Hoi iedereen, ik ga hier ook een keertje mee schrijven. Positieve ovulatietest gehad op 16/03, we zullen zien of ik deze ronde wel voorbij de 6 DPO geraak... 1-2 DPO: zweten bij de minste inspanning, maar was ook ziek dus het zal daar wel van zijn. 3 DPO: zweten, ms krampen, bij hoesten steekjes in lies.. 4 DPO: ongelofelijk moe, voor de rest helemaal niks Jullie houden de spanning er allemaal goed in dames. Vanaf hoeveel DPO testen jullie meestal?
DPO1 en 2. Niets DPO 3. Krampjes, vooral linksonder DPO 4. Krampjes en kleine steekjes/speldeprikjes vlak boven schaamstreek. Witte afscheiding. DPO 5. Krampjes en kleine steekjes/speldeprikjes vlak boven schaamstreek. Witte afscheiding. Gevoelige borsten. DPO 6. Alleen erg warm. DPO 7. Volle borsten. DPO 8. Afscheiding, krampjes en speldeprikjes rond schaamstreek, volle borsten. Savonds erg onrustige buik. DPO 9. Test negatief Witte afscheiding. Pukkeltjes op mn nek/borst. Vlagen van misselijkheid. Verminderde eetlust. Last van mijn poenani, pijnlijk, alsof het de eerste dag van mn menstruatie is. Erg warm! Rode gloeiende wangen, dit hield ruim een uur aan. Herkent iemand dit? Of ik word ziek, of ongesteld, of...
Daar zijn we weer ! Ik heb hoogst waarschijnlijk zondag middag mijn eisprong gevoeld rechts onder, Vanaf zaterdag wat gevoeligere borsten, zal wel met de hormonen te maken hebben, maar t is niet storend gelukkig. 1 DPO; niks, lekker gesport en goed gemutst 2 DPO: naar de Spa geweest, ik zit lekker in mijn vel en positief over deze ronde, ben benieuwd! ‘s Avonds wat lichte steekjes in m’n baarmoeder. Witte afscheiding, niet bijzonder 3 DPO: Nog steeds vrolijk en positief, verder niet veel te bekennen. Witte afscheiding, niet bijzonder. Probeer ook wat minder bezig te zijn met de symptomen ! 4 DPO: Ik ben(nogsteeds) heel vrolijk (zal wel door het weer komen) en ik slaap goed gelukkig, wel een aantal gekke dromen gehad, maar niet dat ik er wakker van lag ofzo. Vanmorgen fertiliteitsyoga gedaan(Heel Youtube staat er vol mee dus pak je mat en go!) Veel zin om te bewegen, ook heb ik het snel warm heb ik het idee. Afcheiding is heel dik en beetje droog achtig. 5 DPO: Goed geslapen dus weer vrolijk, vandaag niet veel om over te schrijven. Afscheiding is dik, wel wat vloeibaarder als gister. 6 DPO: gister avond kreeg ik een steek rechts boven m’n lies en sinds toen een soort van spierpijn ofzo. Ik voel het vooral met auto rijden als ik van gas naar rem wissel. Vannacht goed geslapen maar hele rare dromen.. Ik werd wakker met zware borsten, daarna was het weer weg. ben toch wel moe vandaag. Afscheiding is weer wat dunner. Linker borst is licht gevoelig, maar niet gek ofzo. Nogsteeds positief deze ronde 7 DPO: zoo we zijn weer een week door gekomen ! Gisteravond laat kwam onze niet knuffel kat ineens bij me op schoot liggen, ze heeft een goed half uur gelegen iets wat ze normaal dus nooit doet. Merk ook dat ze me veel op zoekt. Vanmorgen licht menstruatie gevoel. Hier en daar een steekje links en rechts. Vanavond na een hele tijd in de zelfde positie gezeten te hebben voelde ik ineens wat meer steekjes en kramp rechts boven mn lies, dit is nogsteeds aanwezig. Net toen ik mijn bh uit deed voelde ik ineens hoe zwaar mijn borsten waren, gevoelig bij aanraking maar niet heel erg ofzo. Afscheiding is een beetje melk achtig en wit 8 DPO: nja gister avond die steek dus. Tot ik ging slapen nog kleine steekjes gehad. Wakker geworden met zware borsten, niet over gevoelig ofzo. Hier en daar links en rechts wat kraampjes. Vanmiddag flink chagrijnig maar nog wel controleerbaar gelukkig. Nu weer vrolijk.. zo aan het eind van de dag lichte steekjes in m’n baarmoeder achter m’n schaambot. Beetje menstruatie krampen ook. Borsten toch wel gevoelig nu. Afscheiding is een beetje dikker geworden, niet veel. Ook nog die TESTDRANG 9 DPO: Slecht geslapen, veel wakker geweest.. Vanmorgen naar aanleiding van enorme honger die ik in de ochtend normaal nooit heb toch getest, niets te zien. Vandaag alleen wat menstruatie krampen, af en aan gevoelige borsten. Ik voel me wel goed, waar ik vorige maand toen ik gewoon ongesteld werd dus heel veel pukkels en vettige huid had, glanst mijn huid nu, het is wel wat vetter, maar geen puisten. Ook heb ik het gevoel dat mijn tanden sneller "vies" worden. Afscheiding is een mix van creme/slijm achtig, ik vind m zelf best wit.. Edit: Ik heb steekjes links en net kreeg ik wat steekjes in mijn vagina, nooit gehad zo.. en ik bedacht me net ook dat ik al 2 dagen geen grote boodschap heb gehad, beetje obstipatie dus. Al een hele tijd geen last meer va gehad.
Spannend! Wat voor testen heb je? Edit. Excuus, zie dat je al getest heb. We lopen gelijk qua data trouwens
Sinds eind van de middag heb ik felle steken heel laag onderin mijn buik en op dezelfde hoogte in mijn rug. Misschien gooi ik er morgen of donderdag toch nog een test tegenaan. Zo veel klachten deze ronde, maar nog geen bruinverlies!
Ik herken de gloeiende wangen niet zozeer, maar wel het gevoel dat je ziek, ongesteld of dan toch zwanger gaat zijn. Zo veel is er gaande in je lijf. We zijn ook bijna even ver zie ik
Exact! Ik heb zo erg het gevoel dat ik zwanger ben. En toch ben ik ook zo bang dat mn lichaam me voor de gek houd. Wat een mindfuck Heb jij al getest?
Ovulatie waarschijnlijk 14/15 maart 1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 63. 2 DPO In de ochtend iets last van maagzuur. Hele dag door behoorlijke hoofdpijn (in de avond hier ook wat misselijk door). Hartslag in rust 64. 3 DPO Vanochtend erg zere rug. Hele dag hoofdpijn. Hartslag in rust 65. 4 DPO ‘s Ochtends weer zeurende pijn in het midden van mijn rug. Snel geïrriteerd. Gevoelige borsten (of verbeeld ik het me?) Af en toe wat steken / krampen. Hartslag in rust 64. 5 DPO Af en toe wat menstruatiekrampen. Einde van de dag zere / rusteloze benen. Hartslag in rust 65. 6 DPO Slecht geslapen. Voel me wat gammel vanochtend. Af en toe linksonder wat steekjes. Borsten weer iets gevoelig. Hartslag in rust 67.
Ook ik doe voor de eerste keer mee. Had op maandagochtend een positieve test en dinsdagavond bekkenpijn & rugpijn. Vandaag waren alle kwaaltjes weg. Ik vermoed dat vandaag (woensdag) 1 DPO is DPO1-4: niets DPO 5: menstruatiekrampen, vnl lage rugpijn. Eerste keer dat ik er echt op let dus mss had ik dit altijd. Innesteling is te vroeg denk ik? DPO 6: namiddag eerste afspraak met fertiliteit. Hele hoop testen die moeten worden gedaan, oa. bijkomend bloedonderzoek, hysteroscopie en MRI. Geen idee waarvoor de MRI dient. DPO 7: hele erg lage rugpijn. Dit had ik vorige keer ook reeds, maar dan een dag later. Lijkt me geen goed teken te zijn. sinds ik gestopt ben met de pil heb ik erge menstruatieklachten (vnl. lage rupijn). 2 volle dagen tijdens ovulatie, al een kleine week voor menstruatie en tijdens menstruatie.
Hoi Sarina, Is bij jou je luteale fase ook aan de korte kant omdat je de vorige keer niet voorbij 6 dpo bent geraakt? Hopelijk gaat het deze ronde beter!!