Oeh dit klinkt positief! Ik heb precies het zelfde met krampjes en heb tuur test gehad met vermoedelijk 7 dpo. 8 dpo goed zichtbaar met predictor. Eipijn gehad op 11 maart (kan dus voor of na eisprong zijn maar zet 'm even als eisprong weg) 1 dpo, zeurende buik ongi achtig 2 dpo, zeurende buik ongi achtig 3 dpo, niets 4 dpo, wat meer afscheiding 5 dpo, niets 6 dpo, gevoelige borst met kind op arm. Puist op borstkast 7 dpo, wat meer puistjes, tuurtest 8 dpo, positieve predictor, beetje licht met snel opstaan. Iets gevoeligere borsten met aanraking. Koud hebben in bed, zwetend wakker worden. 9 dpo, vannacht levendig gedroomd. Positieve kruidvat 2 v 5, heel veel krampjes in liezen en achter schaambot. Honger, sneller wat licht met opstaan. Als de kruidvat morgen opgelopen is een cb weken doen
Ik heb heel erg baat gehad bij een osteopaat na ik stopte met de pil ! Heeft mijn klachten aanzienlijk verminderd !!
Ik vind het wel leuk om toch mee te schrijven, ook al heb ik Ovitrelle gespoten dus kunnen alle klachten vooral daar van komen. 1DPO; pijn in baarmoeder 2DPO; pijn in baarmoeder en opgeblazen buik 3DPO; pijn in baarmoeder, opgeblazen buik, veel witte afscheiding 4DPO; lichte krampjes, de avond weer opgeblazen buik , veel witte afscheiding. 5DPO; hele dag opgeblazen buik (werd gefeliciteerd met m'n zwangerschap door iemand ) en veel afscheiding. 6DPO; eventjes trekkerig gevoel in baarmoeder, alsof spierpijn was? Verder opgeblazen, veel afscheiding. 7DPO; temperatuursdip. Erg moe, rugpijn en soms lichte menstruatiepijn. 8DPO; temperatuur weer met 0.5 omhoog. Flink warm de nacht en overdag. Verder te druk geweest om symptomen in de gaten te hebben. 9DPO; lage temperatuur weer, flink zweten, rugpijn, zere borsten en stiekem toch getest, helaas negatief. Erg emotioneel nu en twijfels of ik door wil gaan. 10DPO; hele dag erg emotioneel en snel boos. Verder geen enkele last ergens van. 11DPO; zere borsten, menstruatiekrampen en de avond roze/bruine afscheiding bij afvegen dus game over deze ronde. Verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden.
Ik had op 9 DPO en vandaag op 11 DPO getest, maar witter dan wit helaas. Denk dat het weer niet gelukt is. Al mijn klachten zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen vanochtend.
Ik wil trouwens echt even kwijt hoe fijn het is om hier een soort van lotgenoten en support te vinden. Als je er verder niet echt met mensen over kunt praten is dit echt een uitkomst. Ik zit nu even flink te balen, maar besef me dan dat ik hier niet alleen in sta.
Lief! En bij dit soort dingen voel ik me ook niet alsof ik de enige ben die weer niet zwanger is en dat het niet aan mij ligt dat ik weer ongesteld ben. Want soms voelt het alsof iedereen maar direct zwanger word..
1 dpo: niets 2 dpo: buikkrampen 3 dpo: niets 4 dpo: diaree? 5 dpo: niets 6 dpo: niets 7 dpo: zere borsten 8 dpo: zere borsten 9 dpo: kotsmisselijk, zere borsten. Zo testen wabt testdrang 10 dpo/testdag
Ik had het gisteren die gloeiende wangen... helaas kan dit bij mij nog wel komen door het ziek zijn. Ik hoop dat het bij jou goed nieuws is Hier is zooooveel geschreven, ik hoop dat ik op iedereen kan antwoorden. Mijn excuses moest ik iemand vergeten