Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreammom

Dreammom Lid

21 mrt 2023
    56
    42
    18
    Vrouw
    Als ik goed kijk, denk ik idd ook een heel vaag streepje te zien..

Roxy1994 vindt dit leuk.
  2. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ik ben benieuwd!

Kylie90 vindt dit leuk.
  3. Kylie90

Kylie90 Lid

20 mrt 2023
    25
    21
    3
    Vrouw
    Jeetje, dat klinkt toch veelbelovend. Wat denk je zelf? :D Ga je morgen testen?
    Ik heb verkeerd geteld (nieuweling:o:) en blijk pas op 9dpo te zitten vandaag, dus we lopen net niet gelijk! Ik vind het allemaal zenuwslopend...

4. Kylie90

Kylie90 Lid

20 mrt 2023
    25
    21
    3
    Vrouw
    DPO1. Niets
    DPO 2. Krampjes, vooral linksonder
    DPO 3. Krampjes en kleine steekjes/speldeprikjes vlak boven schaamstreek. Witte afscheiding.
    DPO 4. Krampjes en kleine steekjes/speldeprikjes vlak boven schaamstreek. Witte afscheiding. Gevoelige borsten. Dromen
    DPO 5. Alleen erg warm. Dromen
    DPO 6. Volle borsten.
    DPO 7. Afscheiding, krampjes en speldeprikjes rond schaamstreek, volle borsten. Savonds erg onrustige buik.
    DPO 8. Test negatief. Witte afscheiding. Licht gevoelige borsten. Pukkeltjes op mn nek/borst. Vlagen van misselijkheid. Verminderde eetlust. Erg warm! Rode gloeiende wangen.
    DPO 9. Slecht geslapen. 'Zware' borsten. Witte afscheiding. Verminderde eetlust. Erg veel boeren. Een x duizeling. Moe.

Blijkt dat ik verkeerd geteld heb, dus even de dpo's aangepast! Ik liep een dag voor.

Herkent iemand verminderde eetlust? Ik weet het allemaal even niet meer...

5. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ik weet het echt niet haha, ik vind er geen pijl op te trekken, in het begin was ik heel positief en had ik een goed gevoel, maar naar mate de NOD dichterbij komt begin ik weer meer te twijfelen, maar goed. Morgen ochtend weer testen met extra sensitieve testen dus dan zullen we het vast weten.. Haha kan gebeuren! ik duim voor je :)

6. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Spannend ook! Ik ben benieuwd naar je test morgen.

Shash vindt dit leuk.
  7. Kylie90

Kylie90 Lid

20 mrt 2023
    25
    21
    3
    Vrouw
    Oh sinds wanneer is er twijfel?
    Oeh spannend, ik ben benieuwd! Ik duim voor je!

Shash vindt dit leuk.
  8. Dreammom

Dreammom Lid

21 mrt 2023
    56
    42
    18
    Vrouw
    Succes morgenvroeg!!! Ben heel benieuwd

Shash vindt dit leuk.
  9. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Succes morgen! Duimennnn:D

Shash vindt dit leuk.
  10. Dreammom

Dreammom Lid

21 mrt 2023
    56
    42
    18
    Vrouw
    Vrijdag/zaterdag 17/18 maart: Positieve ovulatietest
    1 DPO: Gevoelige borsten, lage rugpijn, waterige afscheiding, levendige dromen, moe.
    2 DPO: moe, lage rugpijn, zeurende lage buikpijn, afscheiding, ijzersmaak 's ochtends, levendige dromen.
    3 DPO: moe, lage rugpijn, ijzersmaak in de ochtend, zeurende lage buikpijn, steekjes links en rechts, afscheiding, levendige dromen.
    4 DPO: erg moe, ijzersmaak sochtends, hoofdpijn, zware/volle borsten, waterige afscheiding, raar gevoel in onderbuik
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:

Hopelijk komt die door mijn korte luteale fase verder deze ronde, óf juist niet omdat al deze kwaaltjes goed nieuws betekenen :roflmao:

11. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Eigenlijk pas sinds vandaag, werd wakker en ik had geen gevoelige borsten meer en dat ongesteldheidsgevoel ook.. maar goed m’n geduld is ook alweer bijna op dus dat zal
    Ook wel mee spelen haha!

Kylie90 vindt dit leuk.
  12. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Zo, vandaag beginnen met mijn lijstje.

1DPO: pijnlijke borsten/tepels en sinds de namiddag gloeiende wangen en brandende ogen. Afscheiding niet bijzonder. Hartslag in rust 68.

2DPO; Gevoelige borsten/tepels, flink zweten tijdens het fietsen vandaag, heel veel dikke witte afscheiding en weer gloeiende wangen sinds het begin vd avond. Hartslag in rust 66.

3DPO; gevoelige borsten/tepels, witte afscheiding sinds vanavond iets dunner. Lichte menstruatiepijn. Hartslag in rust 65.

4DPO; gevoelige borsten/tepels, maar vooral heel vol. Dunne witte afscheiding. Steekjes in mijn buik en een waanzinnig opgeblazen gevoel, net alsof mijn NOD morgen is. Hartslag in rust 65.

5DPO; volle borsten (bh knelt). Steekjes in onderbuik, weinig afscheiding (wel wit), opgeblazen gevoel en hartkloppingen. Hartslag in rust 68. Verder ben ik voor de grap door aan het testen met de ovutesten na mijn ei (deze is bevestigd door gyn) en deze test is sinds vandaag weer heel donker, bijna gelijk aan teststreep.

6DPO; volle borsten, linker wat pijnlijk. Afscheiding waterig, niet veel. Plopjes in mijn onderbuik en last van maagzuur. Een humeur om op te schieten, echt niet te doen:confused:. Ovutest zit nu op bijna echt positief, dus weer opgelopen. Met mijn stomme hoofd toen ook zw.test gedaan, zie een schaduwlijntje, maar zal wel niets zijn. Ergens ben ik positief gestemd, maar ik probeer dat de kop in te drukken, want die teleurstelling is ellende… Hartslag in rust 69.

7DPO; Borsten idem als gisteren, afscheiding ook. Lichtelijk misselijk en boeren. Vanmiddag al staan koken ivm zwemles. Loop ik daarna de keuken in, ga ik bijna over mijn nek vd geur van de pan die dicht in de oven stond. Naïef vraag ik mijn zoon of hij het ook zo vindt stinken. Hij ruikt niets, wanneer hij de pan pakt en opendoet, vindt hij het net zo lekker ruiken als anders. Geur van het zwembad kwam me ook al tegemoet voor de deur van het gebouw open was. Is een bad met extra weinig chloor:confused:. Test van vanmorgen een licht streepje, maar durf het niet te geloven. Ovutest hetzelfde gebleven. Hartslag in rust terug naar 66.

8DPO; Borsten weer hetzelfde, afscheiding ook. Gapen, gapen, gapen… Weeïg gevoel en oprispingen. Bepaalde geuren ruik ik beter dan anders. Test negatief…gister was dus een neppert :(. Milde steekjes in mijn onderbuik. Ovutest hetzelfde gebleven. Hartslag in rust weet ik niet, want fitbit was blijkbaar leeg:|. Ergens denk ik nog steeds dat het raak kan zijn, weet niet waarom.

9DPO; Alles zo een beetje hetzelfde gebleven. Dacht vanmorgen even dat de pijnlijke borsten weg waren, maar die kwam eind vd middag weer terug. Ovutest nu echt tegen positief aan. Zwangerschapstest negatief, dus vanavond toch weer de cryotherapie gedaan (met gemengde gevoelens, maar het deed me echt goed!). Hartslag in rust 67.

Shash en Dreammom vinden dit leuk.
  13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ah, ik zit ook op dag 23, alleen wel pas op 9dpo. Dat van die borsten had ik vandaag ook, heel toevallig! Alleen is de gevoeligheid hier vanmiddag wel weer wat teruggekomen.

Echt killing, dat wachten…

Shash vindt dit leuk.
  14. Dreammom

Dreammom Lid

21 mrt 2023
    56
    42
    18
    Vrouw
    Ohhh wat ontzettend spannend!!
    Dat je ovulatietesten zolang positief blijven uitslaan!
    Hopelijk test je ook heel gauw positief met een zwangerschapstest!
    Ik ga voor ons duimen!

MamaIV vindt dit leuk.
  15. Kylie90

Kylie90 Lid

20 mrt 2023
    25
    21
    3
    Vrouw
    Rottig he, die twijfel.. ik hoop op een positive test voor je morgen!
    Wanneer is jou NOD?

Shash vindt dit leuk.
  16. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Pff maar echt hoor.. duimennnn

MamaIV vindt dit leuk.
  17. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Dankjewel ! Gaat vast goed komen. Maandag is mijn NOD!

18. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Altijd als ik al geschreven heb krijg ik weer allemaal extra dingen haha :roflmao:
    Ik heb sinds een uurtje ofzo steekjes in mijn anus(sorry) maar ik herken het van ongesteld zijn alleen nu zijn ze wat milder maar wel vaker..
    net een beetje misselijk en boeren ook.. heeeeel moe..

19. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Neem je de hartslag altijd rond het zelfde tijdstip op ook.? Ik ben sinds van de week
    Ook mijn Fitbit weer gaan dragen haha!

MamaIV vindt dit leuk.
  20. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Nee, ik check in de ochtend de rusthartslag van die nacht :).

Shash vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina