Gefeliciteerd! Hier nog af en aan menstruatiekramp en inmiddels bijna 18w. Heb het ook echt hevig gehad, vaak toch een groeispurtje van m’n buik. Daar geen zorgen om maken!
Wow wat is de tijd dan toch hard gegaan!! Heel erg bedankt voor je berichtje, het stelt me wel echt iets meer gerust!
Na mijn vmk in November mag ik weer meeschrijven. Ondertussen is er bij mij ook pcos vastgesteld dus ben extra dankbaar voor dit spontane eitje! ♡ Ik heb niet veel kunnen knutselen omdat ik buikgriep heb.. ik verwacht er dus niet veel van. Ovuday/1dpo: Nog gevoelige tepels. 1/2dpo: Nog gevoelige tepels Super moe en niet lekker, maar is nog van de buikgriep. Veel witte afscheiding. 2/3dpo: Geen gevoelige tepels meer Sochtends flink scherpe pijn onderbuik en eistok vooral rechts. 3/4dpo: Echt een heel sterk gevoel dat het deze ronde niet gaat lukken. 4/5dpo: Af en toe lichte kramp bm. Klein beetje last van mijn onderrug 5/6dpo: Sochtends lichte menstruatiekramp gedurende dag heel soms krampjes baarmoeder. Vorige x toen ik zwanger was had ik al veel meer dingen. Savonds echt zoete trek dus aan het snaaien gegaan hihi. 6/7dpo: Hele lichte menstruatiekrampjes vooral in de ochtend. Meer plassen? Of het zit in m'n hoofd.. Even beetje shakerig, borrelende maag en darmen. Tuurstreep of voorgedrukt lijntje te zien? 7/8dpo: 8/9dpo: 9/10dpo: 10/11dpo: 11/12dpo: 12/13dpo NOD:
Heb even nog action test gedaan vanmorgen ik zit ongeveer 12/13 dpo moet ik m’n zorgen maken ik maak me eigen zo druk
1t/m3 DPO : niks 4 DPO : Af en toe steekjes in mijn rechterlies 5 DPO : Wat vaker steekjes rechterlies en licht maagzuur. Een ziek gevoel. 6 DPO : Moe, trekkerig gevoel rechterlies en nogsteeds een ziek gevoel. 7 DPO : Moe, nogsteeds trekkerig gevoel in mijn rechterlies en mijn darmen zijn flink aan het rommelen. 8 DPO : Geen eetlust maar wel honger, nog wat last van mijn lies. (Ik denk een lichtpositieve test?!?) 9 DPO: "menstruatie"kramp, extreme winderigheid hahah, niet kunnen slapen s'nachts, veel afscheiding en weer geen eetlust. Positieve clearblue test. 10 DPO:"menstruatie"kramp, veel afscheiding. 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14DPO/NOD: