Maandagochtend 20e positieve ovulatietest. Dinsdag zeurend gevoel gehad bij mijn rechter eierstok en dat was in de avond weg, dus waarschijnlijk de 21e mijn ovulatie gehad. 1dpo: niets 2dpo: vannacht onrustig geslapen en veel gedroomd, daardoor moe. 3dpo: niets 4dpo: moe na goed slapen. Middagdutje toen weer veel energie. 5dpo: spierpijngevoel in mijn onderbuik, maar komt waarschijnlijk door het vele dansen gisteren. Zeurende steken in mijn linker borsten alleen in de ochtend. Avond opgeblazen gevoel. 6dpo: Weer opgeblazen. Einde van de ochtend steken in mijn rechterzijde gehad. Voelde weer een beetje als ovulatiepijn. 7dpo: steken in mijn liezen bij opstaan of niezen. Zeurend gevoel aan de zijkant van mijn borsten. In de avond verkouden aan het worden met ontstoken oog erbij en al. 8dpo: tot nu toe iedere nacht veel gedroomd. Vandaag nog steeds gevoelige liezen en borsten. Vanmiddag kreeg ik ontzettende testdrang, dus toch bij de action wat testjes gekocht en net gedaan. Als ik heel goed tuur denk ik wat te zien. Lijkt niet omo wit. Komende dagen proberen in de ochtend. Heb nog een digitale van sensitest maar die bewaar ik voor rond mijn nod. 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo/nod:
nou ik heb getest, voor nu is alles helemaal wit haha… mijn cyclus wisselt erg van 3-5 weken, dus ik weet ook niet zo goed mijn NOD. Ik zit nu op week 4 precies. Ongesteldheid blijft wel uit, (rare bloeding tussendoor) maar ik sta nog zonder kwaaltjes op. Dus ik weet het echt niet. Ga denk gewoon nog een week wachten en als ik dan niet ongesteld wordt, ga ik weer testen
1 dpo - 's avonds in bed rusteloze benen. Eiwit afscheiding is zo goed als weg. 2 dpo - 's avonds in bed heel erg rusteloze, zware benen. Ook ineens weer acne op m'n rug... 3 dpo - heel moe en chagrijnig 4 dpo - nergens last van! 5 dpo - raar gevoel onder in m'n buik, alsof ik ongesteld moet worden maar toch niet. Voelt ook heel 'warm' aan, alsof ik met m'n onderbuik tegen een verwarming hang haha . Ook heb ik al sinds vanmorgen gruwelijk veel honger! 6 dpo - last van winderigheid en erg moe terwijl ik goed geslapen heb. Vandaag wat dikkere, ietwat gelige afscheiding (sorry voor de details haha). Beetje zeurderig gevoel rechts onder in mijn buik. Ook heb ik heeeeel veel zin in groente?? 's Avonds een aantal vreemde steken rond mijn navel gehad, duurde ongeveer een minuut. 7 dpo - vannacht ontzettend warm gehad, zo warm dat ik er wakker van werd. Heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden, ook voelt het weer alsof ik 'lek' maar er is niks. Ook geen afscheiding.. Wel wat lichte hoofdpijn, een beetje last van mijn onderrug en last van mijn darmen. Ontlasting is ook wat dunner dan normaal. 8 dpo - slecht geslapen, dikke witte afscheiding. Verder helemaal geen klachten vandaag 9 dpo - vandaag moe en wat chagrijnig. Raar gedroomd vannacht. Nog steeds veel afscheiding maar verder niks bijzonders.. Ik blijf het bijzonder vinden dat ik vorige maand zo veel klachten had 's avonds werd ik ineens super misselijk en had ik moeite met in slaap vallen. 10 dpo - heel slecht geslapen, vannacht wakker geworden terwijl ik normaal gesproken gewoon door alles heen slaap. Ook raar gedroomd. Vanmorgen weer licht misselijk en een beetje obstipatie. Heb 't ontzettend koud! Vorige maand had ik ontzettende testdrang maar deze maand eigenlijk helemaal niet. Update: De hele dag wat moe geweest, maar sinds vanmiddag ben ik echt dood en dood moe. Viel bijna in slaap achter m’n computer zo erg. Toen ik thuis kwam van ‘t werk ben ik meteen op de bank gaan liggen, had niet eens meer de puf om te koken. Ook werd steeds ik met vlagen misselijk, heb ik lichte keelpijn en heb ik het echt ijskoud!! Ik las op internet dat veel vrouwen rond hun innesteling verkouden worden, zou het daar mee te maken kunnen hebben? Zijn er hier misschien dames die ook zoiets hadden en toen zwanger bleken te zijn? 11 dpo - weer ontzettend slecht geslapen en vaak wakker geworden, maar wel gedroomd dat ik een licht positieve zwangerschapstest had! Nog steeds erg moe en een beetje keelpijn. Ook lijkt het net of ik opvliegers heb, krijg het ineens met vlagen bloedheet of juist ijskoud.. Heb wat glibberige afscheiding (sorry! ) en een beetje een gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Naar de wc gaan gaat ook wat stroever vandaag. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden . O en ik heb dus ook echt totaaaaal geen testdrang! 12 dpo - nog steeds dezelfde klachten als gisteren, o.a. keelpijn, misselijk en mega moe. Ook weer rete slecht geslapen . Het voelt al een dag of 3 alsof mijn ms elk moment kan doorbreken maar er gebeurt maar niks! Vanmorgen toch maar even een testje er tegenaan geknald omdat ik het te lang vind duren, maar die was witter dan wit . 13 dpo (NOD) - opnieuw wakker geworden vannacht, ook weer vreemd gedroomd. Nog steeds niet ongesteld geworden, maar wel nog steeds de krampen. Ook nog steeds een beetje verkouden. Snap niet waarom het zo lang duurt, normaal krijg ik 's morgens ineens zo'n erge kramp dat ik er wakker van word en dan gaan ook meteen de sluizen open . Gebeurt meestal zo rond 10/11/12 dpo, maar eigenlijk nooit later.. UPDATE Toen ik net naar de wc ging had ik bij het vegen wat licht rood bloedverlies, dus ik denk dat het begonnen is. Op naar de volgende ronde
Ik ben vandaag zo verkouden/grieperig. Mijn hele lichaam doet zeer van de spierpijn, dus weet niet of het zeurende gevoel in mijn onderbuik en borsten daarvan komen of symptomen zijn. Morgenochtend op 10 dpo weer een testje wagen. Maar ik duik nu ff lekker mijn bed in voor een middagdutje.
Hallo! Ik heb 17 maart mijn ovulatie gehad (met behulp van test zeker). Maandag en dinsdag (ongeveer 9 dagen DPO) bruine afscheiding maar heel weinig. Normaal krijg ik dan meteen mijn menstruatie en voel ik dit aankomen maar heb daarna geen bloedverlies gehad. Volgens mijn app is vandaag ook de verwachte menstruatie. Ik deed deze namiddag een (gevoelige) test maar deze was negatief. Stel dat maandag mijn innesteling was, zou ik dan vandaag al moeten positief testen? Want vandaag is dus mijn NOD. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Verschilt per vrouw. Als ik naar mijzelf zou kijken dan weet ik dat ik de vorige keren altijd 4 dagen voor mijn nod al positief testte. Maar er zijn ook vrouwen die pas een week na hun nod positief testte. Niet iedereen maakt hcg even snel aan en zelfs niet iedere zwangerschap in gelijke mate. Over 2-3 dagen nog een keer testen. Zou wel een gewone test gebruiken, want de early testen na nod zijn dan niet nodig.
Maandagochtend 20e positieve ovulatietest. Dinsdag zeurend gevoel gehad bij mijn rechter eierstok en dat was in de avond weg, dus waarschijnlijk de 21e mijn ovulatie gehad. 1dpo: niets 2dpo: vannacht onrustig geslapen en veel gedroomd, daardoor moe. 3dpo: niets 4dpo: moe na goed slapen. Middagdutje toen weer veel energie. 5dpo: spierpijngevoel in mijn onderbuik, maar komt waarschijnlijk door het vele dansen gisteren. Zeurende steken in mijn linker borsten alleen in de ochtend. Avond opgeblazen gevoel. 6dpo: Weer opgeblazen. Einde van de ochtend steken in mijn rechterzijde gehad. Voelde weer een beetje als ovulatiepijn. 7dpo: steken in mijn liezen bij opstaan of niezen. Zeurend gevoel aan de zijkant van mijn borsten. In de avond verkouden aan het worden met ontstoken oog erbij en al. 8dpo: tot nu toe iedere nacht veel gedroomd. Vandaag nog steeds gevoelige liezen en borsten. Vanmiddag kreeg ik ontzettende testdrang, dus toch bij de action wat testjes gekocht en net gedaan. Als ik heel goed tuur denk ik wat te zien. Lijkt niet omo wit. Komende dagen proberen in de ochtend. Heb nog een digitale van sensitest maar die bewaar ik voor rond mijn nod. 9dpo:grieperig/verkouden, moe en in de middag naar bed gegaan. Misselijk opgestaan, maar dat zakte daarna weer. Als ik op mijn buik lig voel ik mijn borsten, anders heb ik dat nooit. Veel waterige afscheiding. 10dpo: negatieve test, met de symptomen die ik heb had ik nu dan wel op zijn minst een tuurstreepje verwacht. Waarschijnlijk zijn mijn symptomen dus een combi van mijn verkoudheid en progesteron ipv hcg. Ga nu pas weer testen op dinsdag. Dan is het 1 dag na nod. Als ik mijzelf kan beheersen natuurlijk, zucht. 11dpo: 12dpo: 13dpo/nod: Nod+1:
Hallo, Zoals ik maandag al vertelde waren mijn zwangerschapstesten positief. Maandag ook bloed laten nemen en de hcg was 26, dus zeker zwanger maar nog heel vroeg. Gisteren opnieuw bloed laten nemen en de hcg was nu 101, dus mooi gestegen. Toch wel gemengde reacties van mijn dokters. De huisarts zegt dat de stijging zeer goed is want is verviervoudigd in 3 dagen maar de gyn zegt dat ze al een hogere waarde had verwacht... Ik maak mij nu enorme zorgen. Iemand ervaring hiermee? Aanstaande woensdag moet ik opnieuw bloed laten prikken.
Oke, in een moment van zwakte en met in mijn geheugen, dat ik meestal in de middag donkerdere streepjes had op mijn zwangerschapstesten dan in de ochtend, net nog een testje gedaan. Waar ik vanochtend echt niets zag, zie ik nu wel degelijk een streepje en dat zonder heel intensief te hoeven turen.
Maandagochtend 20e positieve ovulatietest. Dinsdag zeurend gevoel gehad bij mijn rechter eierstok en dat was in de avond weg, dus waarschijnlijk de 21e mijn ovulatie gehad. 1dpo: niets 2dpo: vannacht onrustig geslapen en veel gedroomd, daardoor moe. 3dpo: niets 4dpo: moe na goed slapen. Middagdutje toen weer veel energie. 5dpo: spierpijngevoel in mijn onderbuik, maar komt waarschijnlijk door het vele dansen gisteren. Zeurende steken in mijn linker borsten alleen in de ochtend. Avond opgeblazen gevoel. 6dpo: Weer opgeblazen. Einde van de ochtend steken in mijn rechterzijde gehad. Voelde weer een beetje als ovulatiepijn. 7dpo: steken in mijn liezen bij opstaan of niezen. Zeurend gevoel aan de zijkant van mijn borsten. In de avond verkouden aan het worden met ontstoken oog erbij en al. 8dpo: tot nu toe iedere nacht veel gedroomd. Vandaag nog steeds gevoelige liezen en borsten. Vanmiddag kreeg ik ontzettende testdrang, dus toch bij de action wat testjes gekocht en net gedaan. Als ik heel goed tuur denk ik wat te zien. Lijkt niet omo wit. Komende dagen proberen in de ochtend. Heb nog een digitale van sensitest maar die bewaar ik voor rond mijn nod. 9dpo:grieperig/verkouden, moe en in de middag naar bed gegaan. Misselijk opgestaan, maar dat zakte daarna weer. Als ik op mijn buik lig voel ik mijn borsten, anders heb ik dat nooit. Veel waterige afscheiding. 10dpo: negatieve test, met de symptomen die ik heb had ik nu dan wel op zijn minst een tuurstreepje verwacht. Waarschijnlijk zijn mijn symptomen dus een combi van mijn verkoudheid en progesteron ipv hcg. 11dpo: gevoelige borsten en zeurende spierpijn in mijn liezen en onderbuik blijven aanhouden. Vanmiddag voorzichtig streepje op mijn test. Met vlagen misselijk. 12dpo: 13dpo/nod:
Vorige maand liep het tuurstreepje niet op en werd ik toch ongesteld. Nu loopt hij wel op, dus geeft moed. Hopelijk over een paar dagen een echte duidelijke knaltest of digitale bevestiging.
Maandagochtend 20e positieve ovulatietest. Dinsdag zeurend gevoel gehad bij mijn rechter eierstok en dat was in de avond weg, dus waarschijnlijk de 21e mijn ovulatie gehad. 1dpo: niets 2dpo: vannacht onrustig geslapen en veel gedroomd, daardoor moe. 3dpo: niets 4dpo: moe na goed slapen. Middagdutje toen weer veel energie. 5dpo: spierpijngevoel in mijn onderbuik, maar komt waarschijnlijk door het vele dansen gisteren. Zeurende steken in mijn linker borsten alleen in de ochtend. Avond opgeblazen gevoel. 6dpo: Weer opgeblazen. Einde van de ochtend steken in mijn rechterzijde gehad. Voelde weer een beetje als ovulatiepijn. 7dpo: steken in mijn liezen bij opstaan of niezen. Zeurend gevoel aan de zijkant van mijn borsten. In de avond verkouden aan het worden met ontstoken oog erbij en al. 8dpo: tot nu toe iedere nacht veel gedroomd. Vandaag nog steeds gevoelige liezen en borsten. Vanmiddag kreeg ik ontzettende testdrang, dus toch bij de action wat testjes gekocht en net gedaan. Als ik heel goed tuur denk ik wat te zien. Lijkt niet omo wit. Komende dagen proberen in de ochtend. Heb nog een digitale van sensitest maar die bewaar ik voor rond mijn nod. 9dpo:grieperig/verkouden, moe en in de middag naar bed gegaan. Misselijk opgestaan, maar dat zakte daarna weer. Als ik op mijn buik lig voel ik mijn borsten, anders heb ik dat nooit. Veel waterige afscheiding. 10dpo: negatieve test, met de symptomen die ik heb had ik nu dan wel op zijn minst een tuurstreepje verwacht. Waarschijnlijk zijn mijn symptomen dus een combi van mijn verkoudheid en progesteron ipv hcg. 11dpo: gevoelige borsten en zeurende spierpijn in mijn liezen en onderbuik blijven aanhouden. Vanmiddag voorzichtig streepje op mijn test. Met vlagen misselijk. 12dpo: zelfde symptomen als gisteren. Vanmiddag een digitale zwangerschapstest gedaan: Zwanger! 13dpo/nod:
Ik mag weer meedoen! Eergisteren mijn ovulatie gehad en onze best gedaan afgelopen dagen . 19 april zal mijn NOD zijn. 1DPO/2DPO: niks (goed in mijn vel)
Blegh. Hebben na lang wikken en wegen besloten om het nog 1 ronde zelf te proberen en daarna voor de IVF PGT te gaan.. heb onze klinisch geneticus van het AMC een bericht gestuurd hierover dus ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg. Inmiddels alweer dag 14. Maar er komt hoe het er nu uitziet, nog lang geen positief aan..