Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Doe dat;)! Ben alweer benieuwd naar je verslaglegging:D

Shash vindt dit leuk.
  2. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ah leuk, wij gaan ook bijna gelijk op. Ik ben vandaag 3 DPO! Fijn dat jullie de kansen goed benut hebben, alleen balen van jullie ziek-zijn!

Ik hoop dat wij onze kansen ook goed benut hebben, dus ben weer benieuwd!

3. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Dat een ovulatietest eigenlijk pas weer gaat oplopen vanaf het moment dat je ook (licht) postief zou testen met een zwangerschapstest;)

LPV vindt dit leuk.
  4. Kersencola12

10 apr 2023
    36
    10
    8
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi

Ben een beginner dus weet niet echt vanaf wanneer mijn DPO begint. Zaterdag 1 april en zondag 2 april echt een knal streep gehad(ovulatietest) Daarvoor licht.

3 april
    Dpo1
    Voel me fit

Dpo2
    Gelukkig weer fit

Dpo3:
    Lichte hoofdpijn

Dpo4
    Af en toe hoofdpijn

Dpo5
    Nog hoofdpijn, vervelende steken in linkerborst, trekkend gevoel richting ribben/ buik. Heb meer afscheiding dan normaal.

Dpo6:
    Steken linkerborst nog steeds en onrustige buik, opgeblazen gevoel, rommelende darmen

Dpo7:
    Steken linkerborst blijft aanhouden. GEEN gevoelige borsten. Steken nooit eerder gehad Onderbuik rommelig, veel lucht…. Veel lucht

Dpo8: 10 april
    Hele dag steekjes/schokjes onderin buik net boven liezen.

Veeeel lucht in darmen. Misselijk gevoel in avond en lichte hoofdpijn. Chaggie ook.
    een early test gedaan in de avond, negatief

Dpo9:
    Met de auto naar werk, misselijk gevoel, wel fit. Maar gek gevoel in buik, buik voelt warm aan. Veel fruit en water gedronken.

Voel me beter nu…. Maar wel, zo gek gevoel onderin buik. Geen borst pijn. Niksss. Vreemd. Zaterdag moet ik ongesteld worden. Normaal zouden mn borsten nu echt op knappen staan…. Zou ik ongesteld worden dan. Uhm, verder. Iets Last van onderrug. En meer afscheiding dan normaal. Verder voel ik me prima….

5. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Klinkt veelbelovend! Wanneer test je weer :)?

Kersencola12 vindt dit leuk.
  6. Kersencola12

10 apr 2023
    36
    10
    8
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik denk dat ik niet meer ga testen. Rustig afwachten…
    Veelbelovend zei je.. hope so..

7. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Hier weer een kleine update :p:

1/2 DPO: goed in mijn vel, diarree
    3 DPO: rustig, vermoeidheid
    4 DPO: rustig, veel witte klodders afscheiding
    5 DPO: veel klodders afscheiding, nat gevoel
    6 DPO: snel geïrriteerd, chago, misselijk 's nachts, veel afscheiding
    7 DPO: krampen in mijn buik (soort menstruatiekrampen maar heel licht), opgeblazen

MamaIV en Kersencola12 vinden dit leuk.
  8. LPV

LPV Lid

10 apr 2023
    5
    1
    3
    Vrouw
    Ahaaaa good to know! test freak hier haha (moet wel ivm me werk, rontgen foto’s maken) Thanks

Misspinkline25 vindt dit leuk.
  9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    1DPO: Veel witte afscheiding. Hartslag in rust 62.

2DPO: Zelfde qua afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, veel lucht in mijn darmen, borsten niet echt iets. Hartslag in rust 61.

3DPO: Helemaal niets. Hartslag in rust 60.
    EDIT: na wandelen met de hond net een enorme hoeveelheid dikke witte afscheiding:oops:

4DPO: Bar weinig. Afgelopen nacht wat liggen zweten, in de ochtend wat krampen in onderbuik, heel de dag last van mijn darmen. Vandaag 1x veel afscheiding en het idee dat mijn borsten iets voller zijn? Hartslag in rust 61.

Kersencola12 vindt dit leuk.
  10. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Hier nogsteeds eiwit afscheiding terwijl ik zondag een positieve ovulatietest had.. (verder niet meer gebruikt want ze waren op) ben wel erg laat in vergelijking met iedereen waar ik gelijk mee liep afgelopen maanden .. normaal gesproken heb ik dat ook maar 1/2 dagen. Nu al sinds zondag. Zouden er meer eitjes springen ?

MamaIV vindt dit leuk.
  11. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ik heb het vaak een paar dagen van tevoren, maar omdat het soms na eisprong ook nog is, temperatuur ik. Dat geeft een duidelijker beeld. Al is mijn ovulatie steevast op dag 13 eigenlijk.

12. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    1-3 DPO: pijnlijke borsten en crème afscheiding. (En nog een bijholte ontsteking van de corona)
    4 DPO: pijnlijke borsten, crème afscheiding, erge hoofdpijn (maar kan ook van de bijholte ontsteking zijn) en en felle steek in mijn onderbuik bij opstaan van de bank.

13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Nieuwe ovutesten halen en nog een paar dagen doortesten? Of hij is al geweest en je lichaam doet het dit keer anders. Ik voel mijn eisprong ‘gelukkig’ altijd heel goed. Op het moment dat het follikel barst, krijg ik waanzinnig veel pijn (buik en rectaal) door het vocht wat vrijkomt in de buikholte.

14. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Update:

1/2 DPO: goed in mijn vel, diarree
    3 DPO: rustig, vermoeidheid
    4 DPO: rustig, veel witte klodders afscheiding
    5 DPO: veel klodders afscheiding, nat gevoel
    6 DPO: snel geïrriteerd, chago, misselijk 's nachts, veel afscheiding
    7 DPO: krampen in mijn buik (soort menstruatiekrampen maar heel licht), opgeblazen
    8 DPO: sinds vannacht weer menstruatie krampen, steken in lies, echt gevoel ongesteld te worden, zeurende rug en bovenbenen en best wel moe

Begin steeds meer testdrang te krijgen haha maar probeer het vol te houden! :p

MamaIV vindt dit leuk.
  15. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Knap! Ik zit nu op 5DPO en loop weer als een malle op mijn lichaam te letten. Kan niet wachten op morgen, want ik start rustig op 6DPO met testen:rolleyes::oops:

pcosxx vindt dit leuk.
  16. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Ja hopen dat ik het überhaupt ook ga volhouden hoor haha. Misschien dat ik morgen ochtend opsta en het alsnog ga doen met mijn eigenwijze zelf :p

MamaIV vindt dit leuk.
  17. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    zo eigenwijs dat ik ben dus (duurde niet lang :roflmao:) heb ik toch een sensi test gedaan nu.

maar zo ontzettend slecht in turen. Ik zie zelf niks hier.. jij goede ogen? :p

Bijgevoegde bestanden:

MamaIV vindt dit leuk.
  18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ja, ik zie wel iets! Was het binnen de tijd? Heb wel vorige maand zelf ook een streepje gehad op deze testen, maar was niet zwanger… Vanavond nog eentje doen? Bij mij gaven de testen erna namelijk geen streepje. Als dat bij jou wel zo is, is hij denk ik wel echt positief :)! Spannend…:D

pcosxx vindt dit leuk.
  19. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Ja hij was binnen de 2 minuten al zo. Goh spannend joh, nooit zo ver gekomen kon enkel altijd maar mijn eisprong vinden met moeite.

Wat naar voor je dat hij vals positief gaf :( vind ook altijd heel moeilijk er vanuit te gaan. Zal morgen ochtend nog eens testen :thumup:

MamaIV vindt dit leuk.
  20. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ben heel benieuwd!

Deel Deze Pagina