1-3 DPO: pijnlijke borsten en crème afscheiding. (En nog een bijholte ontsteking van de corona) 4 DPO: pijnlijke borsten, crème afscheiding, erge hoofdpijn (maar kan ook van de bijholte ontsteking zijn) en en felle steek in mijn onderbuik bij opstaan van de bank. 5 DPO: licht pijnlijke borsten, veel afscheiding. De hele middag menstruatiekramp. Na seks wat lichtroze bij afvegen. 6 DPO: licht pijnlijke borsten, afscheiding is normaal, steeds misselijk na eten. Bij niesen trekt mijn onderbuik.
Update: 1/2 DPO: goed in mijn vel, diarree 3 DPO: rustig, vermoeidheid 4 DPO: rustig, veel witte klodders afscheiding 5 DPO: veel klodders afscheiding, nat gevoel 6 DPO: snel geïrriteerd, chago, misselijk 's nachts, veel afscheiding 7 DPO: krampen in mijn buik (soort menstruatiekrampen maar heel licht), opgeblazen 8 DPO: sinds vannacht weer menstruatie krampen, steken in lies, echt gevoel ongesteld te worden, zeurende rug en bovenbenen en best wel moe Test: mini tuurstreep?? 9 DPO: erge krampen, pijn in liezen, stemmingswisselingen, moeeeee. Koud en warm Test: ik zie hem nu zelf ook! Tuurstreepje Update: testen gehaald en nu geen twijfel meer, positief!
Zo leuk! En aangezien jij nu expert bent; wat maakte dat je dacht dat het nu raak was? En hoe is jouw afscheiding nu?
De menstruatie krampen voor mijn menstruatie! Ik heb enorme krampen en die beginnen pas wanneer ik begin met bloeden (super handig als je ook onregelmatig bent, had altijd tampons mee maakte niet uit hoever ik was in mijn cyclus haha). En ergens voelde ik me anders dan normaal. Klinkt heel suf maar de testdrang had ik normaal nooit en nu heel erg. Had nog tegen mijn vriend gezegd vorige week van: ik laat het denk een beetje los want ben mentaal teveel bezig met zwanger worden. Mijn afscheiding is dik en wit, als ik rechtop sta lijkt het er soms uit te lopen maar dan is het vals alarm
Die menstruatie achtige krampen, die heb ik ook, sinds vanmiddag echt flink aanwezig. Trekt ook door in mijn bovenbenen, heel raar.
Dat had ik ook! Mijn bovenbenen stonden echt vreselijk gespannen pff en ook pijnlijke onderrug. Ik duik voor jou!
Ik doe weer mee 1DPO; veel witte afscheiding 2DPO; veel witte afscheiding 3DPO; niks 4DPO; veel witte afscheiding 5DPO; vermoedelijk veel last van de Ovitrelle; verstopping, lichte hoofdpijn, chagrijnig en emotioneel, licht gevoelige borsten.
Vandaag is m’n afscheiding wit en glibberig maar geen eiwit meer dus ik reken vandaag maar als dag 1 jammer dat we niet meer allemaal gelijk lopen. 1DPO - witte glibberige afscheiding 2DPO - witte glibberige afscheiding, vaak gevoel van nat zijn. Borsten voelen wat zwaarder
1DPO: Veel witte afscheiding. Hartslag in rust 62. 2DPO: Zelfde qua afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, veel lucht in mijn darmen, borsten niet echt iets. Hartslag in rust 61. 3DPO: Helemaal niets. Hartslag in rust 60. EDIT: na wandelen met de hond net een enorme hoeveelheid dikke witte afscheiding 4DPO: Bar weinig. Afgelopen nacht wat liggen zweten, in de ochtend wat krampen in onderbuik, heel de dag last van mijn darmen. Vandaag 1x veel afscheiding en het idee dat mijn borsten iets voller zijn? Hartslag in rust 61. 5DPO: Werd vanmorgen wakker omdat ik dacht dat er heel hard in mijn tepel geknepen werd. Niet dus, gewoon hele gekke pijn. Beetje buikpijn en iets vollere (pijnloze) borsten. Verder niet zoveel, alleen moe. Denk dat ik ook gewoon slecht slaap en ziek aan het worden ben. Hoest als een malle sinds vanmorgen. Hartslag in rust 63. 6DPO: Afgelopen nacht even wakker door een soort pijn in mijn buik en steken in mijn vagina. Borsten blijven hetzelfde. Afscheiding mss iets meer dan normaal, maar niet noemenswaardig. In de namiddag menstruatiepijn gekregen en pijn in mijn benen. Beide niet continue, maar veel aanwezig. Hartslag in rust 63.
Even heel ranzig mss…maar bedoel je zo’n ‘pruttel’ gevoel en dat er dan eigenlijk niet echt iets uitkomt? Dat heb ik dus. Ik zweer dan dat er iets moet zijn bij het naar de wc gaan, maar niet echt. Enkel met afvegen.
Even een andere vraag hè.. letten jullie super goed op je eten ? Ben net een paar dagen weg geweest en veel ongezond gegeten maar voel me dan gelijk schuldig ..
Ik heb hetzelfde.. ik was een weekendje weg met Pasen en slecht gegeten en voel me dan schuldig. Ik ben sws een snoepkont en denk iedere keer "het lukt vast niet, omdat ik te veel snoep deze wachtweken"
Ik snap je punt wel, maar heel eerlijk ik drink ook weleens bijvoorbeeld een drankje hoor. Niet veel, maar gewoon op zaterdag bijvoorbeeld. Wij hebben dan best vaak sociale dingen met vrienden. Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat je niet zwanger wordt omdat je een paar dagen ongezond hebt gegeten met feestdagen, snoept of een keer een drankje hebt gedronken