Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Alles in mate, maar voel je aub niet schuldig. Heb je een slecht dag of meerdere gehad: gewoon de dag daarna weer oppakken en drink dan bijvoorbeeld meer water die dag.

Mentale gezondheid is net zo belangrijk, wees lief voor jezelf. Je doet er al zo veel voor. X

Shash, Panda95, Kersencola12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
    Amen :). We zijn nog steeds mensen, wel met een grote wens, maar we moeten niet te streng zijn voor onszelf

Joylynn, Panda95, MamaIV en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Bij mijn jongste was ik niet bezig met zwanger worden. Ik moest (achteraf rond de innesteling) een weekend werken op een festival. In dat weekend heb ik me zeg maar aardig misdragen:oops:. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik huilend bij de verloskundige gezeten, zo bang dat het schade had aangericht. Zij stelde me per direct gerust:

‘Voor de dag dat je moet menstrueren, lijdt het embryo niets als het gaat om wat jij eet/drinkt. Moeder natuur heeft dat prima geregeld.’

Toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, werd ik al gauw misselijk en kon ik de eerste periode enkel nog noodles eten:|. Die goedkope met zo’n kippenpoedertje, weet je wel? Daarna leefde ik op surimi met aioli. Daarnaast slikte ik vanaf het begin uiteraard multi vitamine voor zwangere vrouwen:D.

pcosxx en Panda95 vinden dit leuk.
  4. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Die noodles met die poedertjes zijn anders wel heel erg lekker hoor! :roflmao::roflmao:

pcosxx en MamaIV vinden dit leuk.
  5. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik kan ze na die zwangerschap niet meer zien of ruiken, hahaha!

Ikwilzwangerworden vindt dit leuk.
  6. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.285
    2.625
    113
    Vrouw
    Ik kwam er pas bij 6 weken achter dat ik zwanger was en die 6 weken ook flink misdragen. (Pcos, onregelmatig ongesteld en altijd veilig gedaan). Verloskundige zei tegen mij dat het pas echt schadelijk is vanaf het moment dat je de placenta/navelstreng etc deelt. :rolleyes: Maar ook ik zat daar jankend haha. Dit is 8 jaar geleden en vergeet het nooit meer

MamaIV vindt dit leuk.
  7. Kersencola12

10 apr 2023
    36
    10
    8
    Vrouw
    Amsterdam
    Dpo12 vandaag.
    Nog steeds witte afscheiding. Doorzichtige sliert gistermiddag nog gehad. borsten doen pijn, early test is negatief. Begrijp t niet….
    morgen zou ik ongesteld moeten worden. onderrugpijn. Vanochtend lichte menstruatie pijn gehad.
    Zenuwpijn bij bovenbenen….

8. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Dit zijn mijn standaard symptomen dat ik ongesteld ga worden helaas :(

9. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    #1269 Shash, 14 apr 2023
    Laatst bewerkt: 14 apr 2023
    Bedankt voor al jullie reacties en verhalen :D

Maar had ook gelezen dat bepaalde factoren zoals vrije radicalen in het eten de kwaliteit van het baarmoeder slijmvlies verminderen ofzo en alcohol, slecht eten en drugs hormoon schommelingen kan veroorzaken, waardoor het allemaal moeilijk gaat.
    Wij gebruiken ookal ruim 2,5 jaar niks maar gewoon wel lekker geleefd enzo we aten regelmatig ongezond en dronken beide echt veel wekelijks en soms ook wat anders..;), maar toch niet zwanger geworden.. ik zeg altijd dat alcohol mijn anti conceptie is geweest haha..
    Ik drink nu sinds we echt bezig zijn ook alleen nog als ik ongesteld ben soms een glaasje wijn.
    dus vandaar dat ik me er een beetje zorgen over maakte

Side note; we hebben al een ronde ziekenhuis gehad een jaar geleden omdat ze dachten dat ik cystes had, daar was alles goed. Ze hebben toen ook m’n vriend getest !
    Toen zeiden ze dat als we het echt gingen proberen en we na een half jaar nog niet zwanger waren we terug mochten komen.. zit nu in maand 4 haha..

MamaIV vindt dit leuk.
  10. Kersencola12

10 apr 2023
    36
    10
    8
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja… ik baal zo. Heb ineens licht licht licht roze afscheiding. Bang dat ik ongesteld word morgen

11. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Heb je dat altijd voordat je menstruatie doorzet?

12. Kersencola12

10 apr 2023
    36
    10
    8
    Vrouw
    Amsterdam
    Nee. Normaal begin ik met oud bloederige afscheiding, daarna zet t ook meteen door.
    Nu net weer wc geweest. Doorzichtige afscheiding.. dat roze is niet meer

13. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Klinkt toch nog wel spannend!

14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik doe weer mee :D

1DPO; veel witte afscheiding
    2DPO; veel witte afscheiding
    3DPO; niks
    4DPO; veel witte afscheiding
    5DPO; vermoedelijk veel last van de Ovitrelle; verstopping, lichte hoofdpijn, chagrijnig en emotioneel, licht gevoelige borsten.
    6DPO; hetzelfde als gisteren maar chagrijnig en emotioneel verdween in loop van de dag en werd positiviteit gelukkig :) en ik ben opvallend droog, heb totaal geen afscheiding

Shash en MamaIV vinden dit leuk.
  15. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    1-3 DPO: pijnlijke borsten en crème afscheiding. (En nog een bijholte ontsteking van de corona)
    4 DPO: pijnlijke borsten, crème afscheiding, erge hoofdpijn (maar kan ook van de bijholte ontsteking zijn) en en felle steek in mijn onderbuik bij opstaan van de bank.
    5 DPO: licht pijnlijke borsten, veel afscheiding. De hele middag menstruatiekramp. Na seks wat lichtroze bij afvegen.
    6 DPO: licht pijnlijke borsten, afscheiding is normaal, steeds misselijk na eten. Bij niesen trekt mijn onderbuik.
    7 DPO: licht pijnlijke borsten, minder afscheiding. Trekkerig gevoel bij schaambeen. Heb het in de avond heel koud.

Shash, MamaIV en Joylynn vinden dit leuk.
  16. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Inmiddels al weer 4 DPO dus ook deze maand mijn lijstje hier weer delen. Ronde 12!

Ovulatie 10 april

1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 67
    2 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68
    3 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68
    4 DPO Veel kleine en paar grote onderhuidse puisten, vooral in decolleté. (Standaard rond deze dagen). Hartslag in rust 70.

MamaIV vindt dit leuk.
  17. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    1DPO: Veel witte afscheiding. Hartslag in rust 62.

2DPO: Zelfde qua afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, veel lucht in mijn darmen, borsten niet echt iets. Hartslag in rust 61.

3DPO: Helemaal niets. Hartslag in rust 60.

EDIT: na wandelen met de hond net een enorme hoeveelheid dikke witte afscheiding

4DPO: Bar weinig. Afgelopen nacht wat liggen zweten, in de ochtend wat krampen in onderbuik, heel de dag last van mijn darmen. Vandaag 1x veel afscheiding en het idee dat mijn borsten iets voller zijn? Hartslag in rust 61.

5DPO: Werd vanmorgen wakker omdat ik dacht dat er heel hard in mijn tepel geknepen werd. Niet dus, gewoon hele gekke pijn. Beetje buikpijn en iets vollere (pijnloze) borsten. Verder niet zoveel, alleen moe. Denk dat ik ook gewoon slecht slaap en ziek aan het worden ben. Hoest als een malle sinds vanmorgen. Hartslag in rust 63.

6DPO: Afgelopen nacht even wakker door een soort pijn in mijn buik en steken in mijn vagina. Borsten blijven hetzelfde. Afscheiding mss iets meer dan normaal, maar niet noemenswaardig. In de namiddag menstruatiepijn gekregen en pijn in mijn benen. Beide niet continue, maar veel aanwezig. Hartslag in rust 63.

7DPO: Hartslag in rust 65. Borsten zelfde gebleven, op en af buikpijn en pijn in benen. Afscheiding iets voller dan normaal op 7DPO, maar niet bijzonder. Af en toe een weeïg gevoel in mijn maag. Namiddag met lopen met de hond echt bizar kortademig. Vanavond met douchen het idee dat mijn tepels donkerder zijn? Test na douchen tureluur streepje, dus negatief.

Wat ik me alleen afvraag; zit ik niet verkeerd met mijn dpo? Mijn eisprong was namelijk op 7 april in de avond pas. Dus dan ben ik op dit moment toch pas 7DPO?

Shash vindt dit leuk.
  18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Hoe is het qua afscheiding de andere maanden geweest op 6dpo? :)

19. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ga voor je duimen dat het een late innesteling was!

Kersencola12 vindt dit leuk.
  20. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Volgens mij heb ik altijd vanaf eisprong tot aan NOD veel afscheiding en nat gevoel op deze dagen.

MamaIV vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina