Had gisteravond precies hetzelfde! Sowieso steeds menstruatie kramp.. komt en gaat. Straalde uit naar mijn lies/bovenbeen. Kan jou aardig volgen wat kwaaltjes betreft haha. Mijn borsten beginnen nu ook gevoeliger te worden! Gisteravond ook enorme lage rugpijn/bekkenpijn na een langere wandeling.. Heb geen testen meer en kwam te laat aan bij t kruidvat gister, ze waren al dicht. Dus sensitest besteld. Ga proberen te wachten tot deze binnen zijn, als het echt een streepje was gister moet deze dan toch een stuk donkerder zijn.
Vanochtend plas opgevangen, want voelde me zo raar vannacht. Soort vlinders/adrenaline gevoel rechts in mijn buik/heup/been… Maar ik durf niet te testen, hahaha!
Spannend zeg! Ik heb ook zo'n rugpijn. Ben wel bekend met dagen voor NOD lichte rugpijn, maar kan nu amper bukken ofzo
Hi allemaal, Hier nog steeds alles goed! Wel veel dagen al gekke krampen in mijn buik, geen menstruatie krampen maar echt anders. 16 mei eerste echo en controle. Ben nu pas 3weken +5 maar mijn testen lopen mooi op (doe om de dag een test tot mijn NOD). En a.s. woensdag mijn NOD. Heel spannend allemaal nog. Ik lees nog steeds alles mee met jullie en duim voor jullie
Geen idee of je er wat van ziet na uploaden. Foto 1 = lh + die van gisteravond + die van net na 3 minuten. Foto 2 = lh + die van gisteravond + die van net na 5 minuten. Ik overweeg nu serieus om een kv test te gaan halen
Ik vind het moeilijk te zeggen of ik iets zie Misschien wel, misschien niet. Ik hoop voor je van wel.
Ik heb echt vage "kriebels" ter hoogte van mijn baarmoeder. Heel apart gevoel. En ik ben druk aan het werk met voldoende afleiding, dus het is niet dat ik er op focus of zo.
Ik denk een schaduw / lijntje te zien op de bovenste foto! Spannend hoor! Benieuwd hoe je dan test met de 2v5
Maar LH zit altijd in je systeem toch ?. Volgensmij kan je op elk moment in je cyclus dit resultaat krijgen! Maar ik zou gwn een zwangerschapstest halen !!
Dit zijn ovulatietesten of zwangerschapstesten? Met ovtesten is het wel wat tricky idd. Hoeveel dpo ben je?