Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Neejoh je lichaam doet echt rare dingen, symptomen zijn ook af en aan lees ik vaak terug!! T zou zelfs nog juist vroeg zijn om van alles te voelen

2. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    1/2DPO - witte glibberige afscheiding

2/3DPO - witte glibberige afscheiding, vaak gevoel van nat zijn. Borsten voelen wat zwaarder

3/4DPO - slecht geslapen, witte glibberige afscheiding, nu in de avond wat crème. Soms lucht belletjes uit m’n vagina. Gevoeligere borsten. Vanmiddag ineens het gevoel dat het wel gaat lukken, positief De. E e. F ff blijven !

4/5 DPO - goed en lang geslapen, energie om een voorjaarsschoonmaak te starten. Slijm gemengd met Crème achtige afscheiding, best veel ook voor mijn doen. Gevoelige tepels dat ken ik niet echt van mezelf, zware borsten, minder als gisterd

5/6 DPO - geen klachten vandaag alleen mega veel witte afscheiding terwijl ik gewoon thuis ben de hele dag.. T lekt er gwn uit

6/7 DPO - gister avond toen ik in bed lag kreeg ik links wat menstruatie achtig krampen. Vanmorgen met een zwaar gevoel wakker geworden. Sochtends glibberige en crème afscheiding. Ik nieste een bloedslijm propje. Vanmiddag in de namiddag kreeg ik links onder achter m’n schaam bot ineens steekjes, kan ze niet omschrijven. Ik voel me ook raar, doe soms ook echt onhandige en vraag mezelf dan af waarom.
    Ik denk dat het wel goed zit!
    Borsten zijn licht gevoelig bij aanraking, over de dag heen veel witte crème afscheiding, wel minder als gister

Bootje86 en MamaIV vinden dit leuk.
  3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Wat klinkt het goed! Ga zo hard voor je duimen:)!

Shash vindt dit leuk.
  4. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Klink ook goed :D
    Worden spannende dagen hier in dit topic, het klinkt allemaal zo goed dus het moet toch wel bij iemand raak zijn dan :D

Shash vindt dit leuk.
  5. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook zo grappig dat best veel van ons niet de standaard symptomen hebben als vrijwel gelijk pijnlijke borsten bijv. Voor mij is deze maand in ieder geval absoluut anders.

Shash vindt dit leuk.
  6. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Herkent trouwens iemand dat gevoel dat er ‘iets’ in je vagina zit?:oops:

Ik denk dus steeds dat er wel mega veel afscheiding moet zijn op dat moment, maar dat valt dan wel mee.

Shash vindt dit leuk.
  7. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ovulatie 10 april

1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 67
    2 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68
    3 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68
    4 DPO Veel kleine en paar grote onderhuidse puisten, vooral in decolleté. (Standaard rond deze dagen). Hartslag in rust 70.
    5 DPO Wakker met hoofdpijn, sluimert de hele dag een beetje door. Vanmiddag en vanavond wat steekjes onderin buik / rondom baarmoeder? Hartslag in rust 70.
    6 DPO Wat snotterig wakker geworden, later op de dag geen last meer van. Vanmiddag en vanavond af en toe wat lichte menstruatiekrampen. Hartslag in rust 70.
    7 DPO Eind van de middag weer wat krampen en last van onderrug. Vooral die rugpijn komt elke maand wel voorbij dus lijkt me niet positief. :$ Hartslag in rust 69.

Shash vindt dit leuk.
  8. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ik zie ook wat op je 2v5 test. Maar geen goed gevoel bij dus?

Wat betreft je vraag; ja, ik draag m’n Fitbit ook ‘s nachts.

MamaIV vindt dit leuk.
  9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik wil gewoon een streep, hahaha! En die krijg ik niet door zo vroeg testen, maar toch doe ik het:rolleyes:.

Wbt die hartslag, ik hang er denk ik teveel aan op. Mijn gyn zegt dat de meeste vrouwen pas een paar dagen na innestelen een verschil gaan zien, maar ik wil het nu:roflmao:. Dus nu al heel de dag chago, want mijn hartslag in rust was lager:oops:

Shash vindt dit leuk.
  10. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ja ik heb soms wel lucht belletjes uit het niks ! Zo gek

11. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Hahaha wachten is moeilijk ! Ik hou t tot nu toe echt goed uit. Leid mezelf veel af de uren dat ik vrij ben haha dat maakt me sws ook een stuk vrolijker hoor!

12. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Echt hee !!

13. Boju

Boju Actief lid

28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Snap ik, gewoon NU die tweede streep! :rolleyes: Wellicht even dag overslaan en overmorgen weer testen? (Zou mij ook niet lukken trouwens :roflmao:)

Zou nu nog niet teveel uit de hartslag opmaken. Bij mijn 1e zwangerschap schommelde het tot 9 a 10 DPO nog behoorlijk, daarna geleidelijk omhoog / op vast aantal hartslagen. Bij mij zakt het 1 a 2 dagen voor NOD naar beneden, maar dat zal ook wel per persoon verschillend zijn.

14. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Ben bang dat het hier niets is: onderstaande test op 11 DPO,plus krampen en licht roze verlies :(

Bijgevoegde bestanden:

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat rot zeg :(

16. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ah wat balen…

17. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    @Bootje86 wanneer moet je ongesteld worden?

18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik ga zo nog een testje doen, vind het doodeng. Gisteravond ineens toch weer zin om te vrijen en wonder boven wonder voelde ik echt géén pijn, dat heb ik normaal wel door de endometriose. Ook al ben ik niet zwanger, dan hoop ik zó dat geen pijn de norm wordt;).

Shash vindt dit leuk.
  19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Spannend zeg! Bij mij is het andersom.. normaal totaal geen libido meer na m'n eisprong en nu is ie vrij hoog :roflmao: wel erg fijn dat je geen pijn had!

MamaIV en Shash vinden dit leuk.
  20. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Zo'n 6 dpo (positieve test op zondag 9 juli)
    Weet niet meer op de dag precies de 'symptomen', maar veel witte afscheiding in ieder geval,
    Vanaf vrijdag hoofdpijn, dacht ik me wat licht misselijk te voelen. Maar
    goed dat lijk ik iedere cyclus te hebben tegenwoordig. Is gewoon iets hormonaal. of anders wat ziekjes, voelde me in geheel niet zo denderend.
    Denk ook weer wat
    gevoeligere borsten te hebben maar dat heb ik ook vaak en nu heb ik er geen last van.
    Was ook echt chagrijnig en snel geprikkeld.
    Gek genoeg stond ik er heel positief in, maar dat gevoel is nu aan het weg
    ebben nu NOD datum dichterbij komt.
    Woensdag heb ik anniversary en ga ik eten, maar ik durf eigenlijk niet te gaan drinken. Is wel een hele vroege early als ik al zou testen op 9dpo... ALS er al wat zou zijn is het misschien niet eens ingenesteld.
    Dpo 7. Voel me vandaag toch echt raar. Een beetje out of it zeg maar. En heb een wat weeïg gevoel. Nog steeds gevoel dat mijn borsten ook wat gekker aanvoelen. Pffff Wat kunnen we het onszelf toch ook moeilijk maken huh!

Dpo8 Voel me nog steeds niet goed. Hoofdpijn en nog steeds lichtelijk misselijk. Maar denk eigenlijk dat ik gewoon iets onder de leden heb en dat is waarschijnlijk geen zwangerschap.

Deel Deze Pagina